TEET TORIM JA JA SVEN NUUM

KES ME OLEME

Nullist koolitused said alguse Saaremaa ettevõtluspäevadest, kuhu meid kutsuti teistele ettevõtetele oma turundusalaseid teadmisi jagama. Paljud kohalikud ettevõtted tundsid huvi meie Facebooki ja Instagrami turundamisstrateegiate vastu. Oleme neid kaht kanalit algusest peale oma ettevõtte, Boost Yourselfi turundamiseks kasutanud, katsetanud eri meetodeid ja töö käigus palju õppinud.

Traditsioonilised turunduskanalid ei olnud meie jaoks taskukohased, samuti pole siiani võimalik mõõta nende tulemuslikkust. Oleme testinud aja jooksul küll mõnda ajakirja ja telesaadet, aga praegu ei saa kumbki neist digikanali ülitäpsete suunamisvõimaluste vastu. 

Oleme turundajatena keskendunud just digiajastu kanalite kasutamisele. Kui alguses oli meie peamine fookus Facebookil ja Instagramil, siis aja jooksul on sinna lisandunud e-maili turundus, copywriting, kodulehe ehitamine, Google’i otsitulemuste optimeerimine ehk SEO ja tasulised reklaamid – teisisõnu kõik, mida üks digiajastu ettevõte peab tundma ja haldama.

Näeme, kuidas meie kogemustest ja teadmistest on kasu ka teistele firmadele. Seepärast olemegi võtnud oma missiooniks jagada seda infot võimalikult paljude tublide Eesti ettevõtetega.

KOOLITUSEL KOKKU OSALENUD 1000+ ETTEVÕTET

Tänaseks on Nullist koolitustel osalenud üle 1000 ettevõtte, nende hulgas nii alustavaid ettevõtjaid kui ka suuri ning tuntud organisatsioone, nagu Swedbank ja Tartu Ülikool. 

On selge, et sotsiaalmeedia ja internetiturundus on tulnud selleks, et jääda ning üha edasi areneda. Uute turunduskanalite tundmine ning kasutamine on eduka äri loomiseks nüüdseks juba hädavajalik – ning on loomulik, et see nõuabki pidevat õppimist ja praktilistel koolitustel osalemist. 

Usume, et meie kogemustepagas aitab mis tahes ettevõttel või organisatsioonil turunduskanaleid strateegiliselt õigesti kasutades saavutada suurepäraseid müügitulemusi, tuntust ning edu.

Vaata järgmisi koolitusi koolituskalendrist

Saaremaa tragimad ettevõtted said pärjatud

Saaremaal toimunud ettevõtluspäeva raames tunnustati ettevõtteid juba kaheksandat korda. Lisaks sai päeva jooksul kuulda edulugusid ning messialal tutvuda tublide tegijatega.

Supertoidud Boost Yourself aitavad lahendada terviseprobleeme

Ettevõtte käivitamiseks kulus Nuumil ja Torimil pool aastat ja 3000 eurot. 2015. aasta juulis hakati oma tooteid internetis pakkuma ja esimese kuu käive oli täpselt 310 eurot ja 70 senti. Esimese pooliku tegevusaasta kogukäibeks kujunes veidi üle 8000 euro. „Turgudel ja laatadel me oma kaupa müümas ei käinud, sest kohe algusest peale olime kindlad, et meie õige turunduskanal on internet ehk Facebook ja Instagram.