Eesti kõige kõrgemini hinnatud turunduskoolitus – keskmine hinnang 9.7 osalejatelt ⭐⭐⭐⭐⭐
Sotsiaalmeedia spetsialisti meistriklass 2.0
Õpid, kuidas sotsiaalmeediat kasutada tulemuste saavutamiseks – mitte ainult postitamiseks. See on ideaalne koolitus ettevõtjatele, turundustöötajatele ja neile, kes soovivad sotsiaalmeedia spetsialistina uut karjääri alustada või rohkem raha teenida.
50% kohtadest juba välja müüdud 🔥
Kevadine lisagrupp alustab 7. mail




Õpi edukalt turundama enda või teiste tooteid/teenuseid
Sotsiaalmeedia ja tehisintellekt on muutnud turundusmaailma tundmatuseni. Vanad võtted on ajale jalgu jäänud ja asendunud võimalustega, millest varem ei osatud undki näha.
Eestis kasutab Facebooki 949 000 ja Instagrami 528 000 inimest, mis tähendab, et sotsiaalmeedia on riigi suurim meediakanal – selle kaudu on võimalik jõuda otse ideaalklientideni kiiresti ja soodsalt.
Aga kuidas õigete inimesteni jõuda? Kuidas sotsiaalmeedia enda heaks tööle panna?
Paljud ettevõtted seisavad sotsiaalmeedias turundades silmitsi samade muredega:
Sotsiaalmeedia võtab liiga palju aega ja annab vähe tulemusi.
Sageli jääb mulje, et iga postitus ja reklaam on justkui õnnemäng – kord läheb hästi, kord mitte. Ilma selge strateegia ja teadmisteta võib sotsiaalmeedias tegutsemine olla vaevaline ja ebatõhus.
Strateegia puudumine ja ebaselgus, mida postitada.
Sotsiaalmeedia efektiivne kasutamine nõuab sihipärast lähenemist, kuid paljudel puudub selge plaan ja arusaam, milline sisu nende brändi ja eesmärke kõige paremini toetaks.
Copywriting ehk reklaamtekstide kirjutamine on keeruline ja võtab aega.
Õige sõnumi leidmine, mis tõmbaks tähelepanu ja kutsuks tegutsema, on keeruline.
Facebooki ja Instagrami reklaamide seadistamine tundub segane ja kulukas.
Sageli proovitakse reklaame „boost post“ nupuga, ilma sügava arusaamiseta sihtimisest, eelarvestamisest ja kampaania optimeerimisest. Tulemuseks on, et raha kulub, kuid tulemusi ei tule – see tekitab frustratsiooni ja usaldamatust tasulise reklaami vastu.
Kuidas jõuda õigete inimesteni ja eristuda konkurentidest
Sotsiaalmeedia on täis infot ja konkurents on tihe. Kui sa ei tea, kuidas oma sõnumit täpselt ja sihipäraselt kujundada, on raske saavutada märkimisväärset nähtavust ja kaasatust.
Just sellepärast panime kokku põhjaliku ja tervikliku sotsiaalmeedia spetsialisti kursuse. Sinu käsutuses on kõige värskem teooria ja parimad oskused, mis me oleme rohkem kui 10-aastase praktilise töö käigus kogunud.
See koolitus on sulle, kui
- soovid ettevõtjana osata oma tooteid-teenuseid paremini müüa
- tahad oma turundustöötajat koolitada või ise end uute võimalustega kurssi viia
- tahad õppida uut ametit, mis võimaldab sul asukohast sõltumatut tööd teha
- oled turundushuviline ja tahad end kõige värskema infoga kursis hoida
Ainult 4 nädalat ja sa tead rohkem kui enamus sotsiaalmeedia turundajaid.
07. mai kell 10 – 15

Sotsiaalmeedia strateegia loomine
- Sotsiaalmeedia strateegia loomine, eesmärkide ja sihtrühma määratlemine
- Unikaalse väärtuspakkumise, peateema ja brändi tooni leidmine
- Mis Facebookis ja Instagramis hetkel hästi töötab (Eesti ettevõtete näitel)
- Kuidas LinkedIn-is turundada, mis sisu luua ja ärikontakte luua
- Kuidas TikTokis edukalt turundada (Kuldmuna finalist jagab kogemusi ja õppetunde)
- Mida on vaja sotsiaalmeedias enne müügi küsimist teha (enamus ettevõtteid eksivad sellega)
- Strateegia ja sisuplaani loomine ChatGPT abil
- Postituse ülesehitus ja vormistus
- Olemasoleva sisu auditeerimine ja analüüs
- Praktiline töötuba: Sisuplaani ja strateegia loomine koos tagasisidega
14. mai kell 10 – 15

Copywriting sotsiaalmeedias
- Kuidas sotsiaalmeedias oma sihtrühma tähelepanu võita
- Sisu loomine vastavalt eesmärkidele (jälgijate kasv vs. müük)
- Psühholoogilised tegurid, mis mõjutavad inimeste ostukäitumist
- Tõhusad copywriting’u tehnikad ja parimad pealkirjade valemid, mis kõnetavad klienti (koos praktiliste näidetega)
- Parimad copywriting’u promptid, mis aitavad sul AI abil kiiresti kõrgel tasemel reklaame luua
- Postituste ja reklaamide analüüs – enamlevinud vead ja nende vältimine
- Checklist, et tekste kirjutades olulisi punkte meeles pidada
- Praktiline töötuba: Turundustekstide kirjutamine koos tagasisidega elukutseliselt copywriterilt
21. mai kell 10 – 15

Facebooki ja Instagrami sihitud reklaamid
- Kuidas luua häid reklaame (Eesti ettevõtete näitel)
- Business Manageri ja Ads Manageri tundma õppimine
- Meta Advantage+ uuendused, millega pead kursis olema
- Mille järgi eelarvet ja kampaania kestust määrata?
- Sihtrühmade määratlemine ja custom audience kasutamine
- Reklaamide seadistamine – teeme koos samm-sammult läbi
- Ad creative ja sihtrühmade testimine
- Praktiline töötuba: Reklaamikampaania seadistamine Ads Manageris
28. mai kell 10 – 15

Tulemuste analüüs, tööriistad ja AI
- Ads Manageris tulemuste mõõtmine (CTR, CPC, ROAS jne)
- Kuidas hinnata postituste edukust erinevate eesmärkide puhul (nähtavus vs. müük vs. kaasatus)?
- Tähtsamad turundusmõõdikud ja nende arvestamine erinevate valdkondade näitel
- Sotsiaalmeedia spetsialisti tööriistad, mis teevad tööd lihtsamaks
- Video kasutamine sotsiaalmeedia reklaamides ja milliste tööriistadega lühivideoid kiirelt luua
- Sotsiaalmeedia abil meililisti kasvatamine ja automaatikate loomine
Teeme koos praktilisi harjutusi ja kodutöid, et oskaksid õpitut kohe rakendada ja enda kasuks tööle panna.
Need teadmised on eriti olulised väikeettevõtjatele, kes haldavad oma turundust ise või turundustöötajatele, kes tahavad oma väärtust tööturul tõsta. Sa ei pea nende teadmiste saamiseks terve aasta koolis käima. Õpetame sulle kõik olulise 4 nädalaga selgeks.
See on Eesti kõige parema tagasisidega ning laiapõhjalisema ja praktilisema sisuga sotsiaalmeedia kursus, kus saad lühikese ajaga teadmised, mis panevad sind kohe õiges suunas tegutsema.
Kursus sobib nii alustajatele kui ka neile, kes soovivad oma olemasolevaid oskusi täiendada ja olla kursis sotsiaalmeedia uuendustega.








Praktiline sisu. Vähem katsetamist.Kindlamad otsused.
432 osaleja keskmine hinnang kursusele 9.7
Kunagi arvasin, et sotsiaalmeedia turundus tähendab lihtsalt postitamist ja suuremal või vähemal määral boostimist 🙂. Täna mõistan, kui palju enamat see tegelikult hõlmab – minu teadmistes on toimunud tõeline arenguhüpe!
Klientide arv kasvas märgatavalt vaid mõne kuuga! Enne koolitust tegin sotsiaalmeedias reklaame juhuslikult – panin mingi pildi ja suvalise teksti ning lootsin parimat. Tulemused olid ebaühtlased ja strateegia puudus. Pärast koolitust sain selge arusaama, kuidas reklaame õigesti teha, milliseid pilte ja tekste kasutada ning kuidas oma sihtgrupini jõuda.
Lõpuks ometi koolitus, kus ei alustata kõikide osalejate nimede tutvustamise ja pika eelsoojendusega, vaid reaalselt ongi 110% kütet ja teadmisi, kogemusi ning arutelu, mis on kohe rakendatavad ja arusaadavad. Kui üldse mingile sotsiaalmeedia koolitusele minna, siis just sellele. See on tõesti igat senti väärt!
See on üks kõige silmiavardavam koolitusi, kus ma osalenud olen! Ma saan esimest korda öelda, et me teeme õiget asja sotsiaalmeedias. Siiani oleme teinud sama asja nädalast nädalasse ja arvanud, et see on toonud tulemust.
Peale Nullist koolitust oskan juba analüüsiva pilguga vaadata ettevõtete reklaame ja postitusi. Hetkel alustan roheliselt ning elukaaslase ettevõttes turundusega. Juba esimesed postitused on andnud tulemusi mille sarnaseid varem selles ettevõttes olnud ei ole.
See on lihtsalt uskumatu, kui asjalik koolitus see oli. Uusi teadmisi ja oskusi sai nii tohutult palju ja nüüd, turundajana tean, mida ma pean tegema. Enne olid teadmised täiesti olematud ning loopisin raha tuulde.
Rahaline väärtus on kordi suurem kui koolituse hind! Ei saa unustada ka ajalist väärtust, hoian aegagi isuga kokku.
Enne Nullist sotsiaalmeedia kursust tundus sotsiaalmeedia keeruline ja segane, nüüd aga oskan kasutada seda teadlikult, et kliente leida ja müüki suurendada – tulemused on näha juba esimesest kuust.
Olin varem õppinud koolis sotsiaalmeedia spetsialistiks, aga see koolitus 🔥. Neli nädalat ja teadmisi rohkem kui kaheaastasel õppel.
50 akadeemilist tundi
Õppe kogumaht 50 akadeemilist tundi, millest 40 on auditoorne ja praktiline töö ning 10 tundi iseseisev töö.
Vaata omale sobival ajal
Kõik kohtumised on järelvaadatavad.
Boonusmaterjalid
Põhjalik lisamaterjalide pakett, et sul oleks kõik teadmised olemas edukaks karjääriks.
Saad need boonusmaterjalid tasuta kaasa + Q&A kohtumised.
Aus ja kasulik tagasiside ekspertidelt
Koolituse vältel toimuvad Q&A sessioonid, kus saad tagasisidet oma sotsiaalmeedia strateegia, kampaaniate ja tekstide kohta. Reklaamtekstidele annab hinnangu elukutseline copywriter Jaana Maling. Strateegilisele poolele ja sisule saad tagasisidet Sven Nuumilt.


Müük sotsiaalmeedias – kuidas aidata, mitte survestada?
(eksklusiivne minikoolitus kursusel osalejatele)
Unusta pealetükkiv müük. Selles videos jagab Rait Videvik, kuidas luua sotsiaalmeedias usalduslik kontakt, esitada õigeid küsimusi ja viia vestlus loomulikult müügini – ilma survestamata. Õpid, kuidas mõista kliendi tegelikku vajadust, pakkuda väärtust ja sulgeda tehinguid ausalt ja inimlikult.
Kuidas nutitelefoniga ilusamaid pilte teha?
Praktiline minikoolitus sisaldab kõike, mida sul on vaja teada, et nutitelefoniga pildistatud fotod tuleksid teravad, korrektsed ja silmapaistvad. Lisaks õpid, kuidas pilte väga lihtsasti ilusamaks korrigeerida, kui selleks vajadust peaks olema. Praktilisi nippe jagab fotograaf Pilleli Läets.


Turundaja 100 parimat ChatGPT prompti
(eksklusiivne minikoolitus kursusel osalejatele)
Enamus turundajaid kasutab ChatGPT-d algtasemel – küsitakse lihtsalt “tee mulle postitus” ja saadakse vastu üldsõnaline ning elutu tekst. Sotsiaalmeedia Meistriklassis õpid andma paremaid sisendeid (prompte), hindama tulemusi kriitiliselt ja looma nende abil strateegilist sisu, mis tõstab sinu väärtust nii tööturul kui ettevõtjana.
Kuidas leida kliente ja küsida oma töö eest õiglast hinda
(eksklusiivne minikoolitus kursusel osalejatele)
Kuidas küsida oma töö eest õiglast hinda – isegi siis, kui sul pole veel portfooliot. Saad teada, kust häid kliente otsida, kuidas ennast usaldusväärselt tutvustada ja milliseid sõnumeid kasutada, et sinu pakkumine kõnetaks. Samuti räägime sellest, kuidas ületada hinnastamisega seotud ebakindlust ning luua väärtus, mille eest ollakse valmis rohkem maksma.

Viimane võimalus enne sügist!
Meistriklassi baasprogramm
595 € + KM
Võimalus maksta ka 2 või 3 osas
- 4x Zoomi live koolituspäeva
- Praktilised töötoad ja 2x eraldi tagasiside koosolekut
- Ligipääs privaatsele Slacki kanalile ja Facebooki gruppi, kus saad alati nõu küsida
- 30-päevane ligipääs koolituse salvestustele ja materjalidele
Meistriklassi täispakett
995 € + KM
Võimalus maksta ka 6 ja 12 osas
(alates 85€ /kuus)
- 4x Zoomi live koolituspäeva
- Praktilised töötoad ja 2x eraldi tagasiside koosolekut
- Ligipääs privaatsele Slacki kanalile ja Facebooki gruppi, kus saad alati nõu küsida
- 12-kuuline ligipääs koolituse õppeplatvormile ja materjalidele, pidevalt täienev (väärtus 200 €)
- Boonusmaterjalid (väärtus 300 €)
Parim väärtus
Kursus + Personaalne mentorlus Sveniga isiklikult
2995 € + KM
Ainult 3 kohta
- Lisaks täispaketile saad 3-kuulise 1:1 mentorluse ainult sulle või sinu meeskonnale (kohtume kokku 3 korral 2h korraga).
- Sven hindab sinu praeguseid turundustegevusi. Vaatame üle Facebooki ja Instagrami, postitused, reklaamid ja sotsiaalmeedia strateegia.
- 1:1 mentorlusprogrammi võtame ainult 3 osalejat. Kohtumised toimuvad Zoomis või Tallinnas.
Investeering, mis võib teenida sulle tagasi kümneid või sadu tuhandeid
Kui su sotsiaalmeedia hakkab lõpuks kliente tooma, katab koolituse hind end kiiresti – tihti juba esimese uue kliendiga.
Sa õpid kirjutama reklaamtekste ja seadistama kampaaniaid, millega võid teenida 1000–5000€ kuus – enda või klientide jaoks.
Kui oled ettevõtja, aitab see sul rohkem müüa.
Kui pakud teenust, aitab see sul pakkuda tulemust ja küsida kõrgemat hinda.
See ei ole lihtsalt kulu. See on oskus, mis tasub end korduvalt ära.
Need on reaalselt rakendatavad oskused, mida saad kasutada iga toote või teenuse müümiseks – aastaid.
Siin on ühe osaleja näide – 12 kuuga 182 982€ käivet
Allpool näed Meta Ads tulemust, kus koolitusel osalenud ettevõte teenis üle 182 000€ käivet reklaamidega, mille taga oli selge strateegia, copywriting ja süsteem. See on vaid üks paljudest tulemustest, mida osalejad on saavutanud. Sa ei pea jõudma sadade tuhandeteni – piisab, kui saad kasvõi ühe uue hea kliendi ja koolitus tasub end ära mitmekordselt.

Need oskused ja tööriistad jäävad sinuga aastateks
Sa ei tule siia lihtsalt teadmisi koguma. Selle koolituse lõpuks on sul päriselt olemas:
-
30-päevane sisuplaan ja läbimõeldud sotsiaalmeedia strateegia
-
Sinu ettevõtte (või kliendi) jaoks kirjutatud reklaamtekstide kogumik
-
Esimesed Facebooki/Instagrami reklaamid käivitatud ja toovad tulemusi
-
Tööriistad, mis aitavad sul tulevikus turundada kiiremini ja targemalt (sh ChatGPT prompt’id ja copywriting’u kontrollnimekiri).
Meistriklassi täispaketiga saad ka 12-kuulise ligipääsu koolituse õppeplatvormile ning materjalidele, et teemad üle korrata ja õpitut kinnistada.

Sind koolitab Eesti üks parimaid sotsiaalmeedia turunduse praktikuid
Sven Nuum
- Kasvatanud sotsiaalmeedia turunduse abil 3 enda ettevõtet tuntud brändideks (Boost Yourself, Nullist Turunduskool ja GraceFit).
-
Konsulteerinud turunduses ettevõtteid 87 erinevas valdkonnas. Näinud sadade ettevõtete turunduse sisse ja tean, mis toimib ja mis mitte.
- Olen aidanud 3000+ Eesti ettevõttel sotsiaalmeedia turunduses paremaid tulemusi saavutada.
- Nende hulgas Tartu Ülikool, Swedbank, Breden Kids, Placent Activ, Elisa, Ekspress Media, Bolt, EBS, Äripäev.

Kellele sotsiaalmeedia turunduse meistriklass sobib?
Ettevõtjale
Kursus õpetab sind kasutama sotsiaalmeedia võimalusi klientide leidmiseks ja äri kasvatamiseks.
Turundustöötajale
Uued oskused aitavad sul oma tööd paremini teha ja tõstavad su väärtust tööturul. Sest sa tood päriselt tulemusi!
Karjäärivahetajale
Kõrini vanast tööst? Oskuslike sotsiaalmeedia spetsialistide järele on turul suur nõudlus.
Koolituse lõpus väljastame sulle tunnistuse
Õppekava: turundus ja reklaam
Koolituse maht: 50 AKT

See ei ole kursus, kus passiivselt aegunud slaide kuulad. Siin saad ise kaasa teha ning oma tehtule tagasisidet.
- Eduka sotsiaalmeedia strateegia planeerimine
- Facebooki ja Instagrami kontode haldus ja postituste planeerimine
- AI tööriistade ja ChatGPT kasutamine turunduses
- Tasuliste Facebooki ja Instagrami reklaamide tegemine
- Turunduskampaaniate läbiviimine sotsiaalmeedias
- Müüki toovate turundustekstide kirjutamine
- Mõõdikute jälgimine ja järelduste tegemine
- Facebook, Instagram, LinkedIn ja TikTok platvormidele sisu loomine ja ideede genereerimine
- Professionaalsete sotsiaalmeedia visuaalide loomine
- Video kasutamine sotsiaalmeedias
- Kasulikud sotsiaalmeedia spetsialisti tööriistad
- … ja palju muud kasulikku!

Nullist OÜ on läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise 2021. aastal


Nullist koolitusi soovitavad
Korduma kippuvad küsimused
Millal koolitus toimub ja kui kaua kestab?
Uus Zoomi live kursus alustab 7. mail ja kestab 4 nädalat. Täpsema info koolituspäevade toimumisaegade kohta saadame sulle pärast registreerimist.
Kui paljud on koolituse läbinud ja kas nad on rahule jäänud?
Nullist sotsiaalmeedia meistriklassi on läbinud juba üle 1000 inimese, kelle tagasiside keskmine hinne koolitusele on 9.7/10. See näitab, et koolitus on praktiline ja väärtuslik ning toob osalejatele päriselt tulemusi.
Milline on koolituse toimumise formaat?
Live koolitus toimub mugavalt Zoomis, mis võimaldab sul osaleda ükskõik kust. Kõik Zoomi live koolituspäevad salvestatakse, nii et saad materjali hiljem üle vaadata või järgi õppida, kui mõni sessioon vahele jääb.
Kui palju koolitus maksab?
- Meistriklassi baasprogrammi hind on 595€ + KM.
- 4x Zoomi live koolituspäeva
- Praktilised töötoad ja 2x eraldi tagasiside koosolekut
- Ligipääs privaatsele Slacki kanalile ja Facebooki gruppi, kus saad alati nõu küsida
- 30-päevane ligipääs koolituse salvestustele ja materjalidele
- Meistriklassi täispaketi hind on 995€ + KM
- Sisaldab kõike, mis on baasprogrammis
- Lisaks 12-kuuline ligipääs õppeplatvormile, kus materjalid pidevalt täienevad
- Boonusmaterjalid
- Koolitus + 1:1 mentorluspaketi hind on 2995€ + KM
- Sisaldab kõike, mis on baasprogrammis
- Lisaks 3-kuuline personaalne 1:1 mentorlus sulle või sinu meeskonnale
- Kokku 3 mentorsessiooni (iga kohtumine 2 h)
Kas koolituse eest saab maksta osade kaupa?
Jah! Pakume paindlikke maksevõimalusi ning maksed jaotuvad võrdselt valitud perioodi peale.
- Baasprogrammi eest on võimalik tasuda 1, 2 või 3 osas.
- Meistriklassi täispaketi eest on võimalik tasuda arvega (1, 2 ja 3 osas) või veebimaksega (6 ja 12 osas).
Kuidas toimub praktiline õpe ja kodutööd?
Usume, et parim viis õppida on teadmisi kohe praktikas rakendada. Seepärast sisaldab kursus:
- iseseisvaid praktilisi ülesandeid teadmiste kinnistamiseks;
- personaalset tagasisidet sinu tehtud kodutöödele;
- võimalust küsida Slacki kanalis küsimusi ja saada juhendamist.
Kas saan koolituse käigus personaalset nõustamist?
- Täispaketis ja baasprogrammis saad:
- esitada küsimusi koolituse ajal;
- tagasisidet oma kodutöödele;
- osaleda Q&A sessioonidel.
- Koolitus + 1:1 mentorlus paketis lisandub:
- 3 personaalset mentorsessiooni (igaüks 2 h)
- sinu või su meeskonna vajadustele kohandatud nõustamine;
- 3-kuuline personaalne tugi ja tagasiside
Mis juhtub, kui ma ei saa mõnel korral Zoomi live koolituspäeval osaleda?
Pole muret! Kõik koolituspäevad salvestatakse ja sa pääsed kõikidele materjalidele 12 kuu jooksul tasuta ligi. Vaata materjale endale sobival ajal ja tempos.
Kas mul on vaja eelnevat kogemust?
Ei. Koolitus on üles ehitatud nii, et saad hakkama ka ilma eelneva sotsiaalmeedia turunduse kogemuseta. Alustame põhialustest ja liigume järk-järgult edasi keerukamate teemadeni.
Kas koolitusel on rahulolugarantii?
Jah! Anname sulle 100% raha tagasi garantii. Kui läbid kõik koolituspäevad ja teed kaasa kodutööd ning leiad, et koolitus ei vasta sinu ootustele, tagastame sulle kogu tasutud summa. Meie eesmärk on pakkuda praktilist ja väärtuslikku koolitust ning oleme kindlad, et jääd rahule.