Sotsiaalmeedia spetsialisti meistriklass

KÕIGE UUEM TEOORIA JA PARIMAD PRAKTILISED TEADMISED 4 NÄDALAGA

Nullist OÜ on läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise 2021. aastal

Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Õpi edukalt turundama enda või teiste ettevõtet

Kuidas läbi sotsiaalmeedia käivet suurendada, kliente leida ja mis on need reaalsed sammud

Sotsiaalmeedia on muutnud jäädavalt turundusmaailma ja ettevõtted vajavad spetsialiste, kes tunnevad uue ajastu kanaleid ning kuidas neid parimal viisil kasutada.

Ainuüksi Eestis kasutab Facebooki ja Instagrami ligi 900 000 inimest ja see teeb sotsiaalmeediast meie riigi suurima meediakanali – unelmate maa, kus iga ettevõte, hoolimata suurusest saab jõuda oma sihtrühmani erakordselt kiirelt ja soodsalt. 

Tööturul on puudu aga sotsiaalmeedia spetsialistidest. Kedagi, kes seda unelmate maad ja uue ajastu kanalite võimalusi tunneb, mõistab uue meedia kirjaoskust ja mis veelgi olulisem – teab, kuidas seda kõike edukalt turunduses ja kommunikatsioonis kasutada.

Kõige laiapõhjalisem sotsiaalmeedia kursus, kus saada lühikese ajaga parimad teadmised, et hakata õiges suunas tegutsema.

Nagu iga restoran vajab head kokka, vajab iga ettevõte sotsiaalmeedia spetsialisti, sest ilma sotsiaalmeediata enam ei saa ning see võib olla sinu võimalus luua endale ise töökoht, teenida väärilist tasu ja teha seda mis tahes asukohas, kus on Wi-Fi.

Facebooki ja Instagrami võimalused on lõputud, aga kui me ei rakenda neid oskuslikult viskame igapäevaselt raha maha. Efektiivseks ja tulutoovaks muutuvad need keskkonnad ainult läbi spetsialisti käe.

Seetõttu oleme kokku pannud põhjalikku sotsiaalmeedia spetsialisti kursuse, mis hõlmab kõige uuemat teooriat ja parimaid praktilisi teadmisi.

Vaata videot

Kellele ja miks
kursus on mõeldud?

Sotsiaalmeedia spetsialisti kursuse läbinu...

… teab täpselt, kuidas kasutada digiruumi eristumiseks, mida postitada, kuidas sotsiaalmeedia abil kliente leida ning mis peamine – ta tunneb väga hästi mõõdikuid ja oskab neid analüüsida. Sotsiaalmeedia spetsialist ei ole lihtsalt nobedate näppudega kolleeg, kes kirjutab postitusi ja otsib parimaid hashtage

Sotsiaalmeedia spetsialist on ettevõtte strateegiline partner võtmetähtsusega, et muutlikul ajal võiks iga ettevõte ellu jääda.

SAAD VAJALIKUD TEADMISED JA PRAKTILISED OSKUSED:

Meie välja koolitatud sotsiaalmeedia spetsialist tunneb tervikut

Parim tagasiside, mis oleme saanud on see, et meie välja koolitatud sotsiaalmeediaspetsialist tõi ühe kuuga rohkem käivet, kui 6 kuud kestev agentuuri loodud telekampaania. Sotsiaalmeedia on uus TV, aga kordades odavam. See muutus on tugevalt mõjutanud kogu turundusmaastikku. Täna saad 5 euro eest müüki küsida 1000-lt inimeselt. 

Meie välja koolitatud spetsialist tunneb tervikut. Ta tunneb uue ajastu kanalite know-howd ning tal on praktilised teadmised ja tööriistad tulemuste toomiseks. Ta toob tühjade lubaduste asemel reaalsed tulemused. Ta on turunduses sinu parem käsi – kolme keskmise abilise asemel üks spetsialist.

Uue ajastu kanalite know-how 4 nädalaga

Räägime kõigest, mida sotsiaalmeedia spetsialist aastal 2022 Eestis vajab ja teooriat toetab tugev praktiline pool, et oskaksid õpitut päriselt rakendada ja enda kasuks tööle panna.

Kursus kestab 4 nädalat ja kokku on meil live koolitusena
(Zoomi vahendusel) 4 kohtumist.


Koolituspäevad algavad 9:00 ja lõpevad orienteeruvalt 17.00 ning sinna vahele jääb kaks kohvipausi ja lõunapaus. Allpool sulle täpsem ülevaade koolituspäevade teemadest:

1. koolituspäev

  • Sotsiaalmeedia kanalite haldamise põhimõtted
  • Sisustrateegia loomine, eesmärkide seadmine ja kuidas seda ellu viia
  • Postitamine ja tulemuste analüüsimine
  • Sobiva sotsiaalmeedia kanali valimine ja strateegia loomine
  • Facebooki lehe haldamine ja uute klientide leidmine
  • Kuidas kasvatada Instagrami jälgijate arvu
  • Kuidas muuta Instagrami jälgijad klientideks
  • Koostööd mõjuisikutega
  • Turunduskampaaniate läbiviimine ja planeerimine
  • Parimad tööriistad sotsiaalmeedia haldamiseks

2. koolituspäev

  • Kuidas müüa ja klienti kõnetada
  • Kuidas võita sotsiaalmeedias inimeste tähelepanu
  • Olulised reklaamtekstide kirjutamise tehnikad
  • Pealkirjad, mis toovad kliki
  • Kuidas tuua välja toote või teenuse omadused, et tekiks ostusoov
  • Praktiline töötuba, kus loome koos pealkirjad ja reklaamtekstid
  • Analüüsime reklaame ja enamlevinud vigu reklaamteksti kirjutamisel

3. koolituspäev

  • Tasulise reklaami roll turundusstrateegias
  • Business Manager tutvustus ja seadistamine
  • Reklaamikonto loomine ja õpime tundma reklaamihaldurit (Ads Manager)
  • Reklaamide suunamise võimalused ja custom audiences
  • Kuidas ja mille järgi määrata sobiv eelarve
  • Reklaamikampaaniate struktuur ja õige eesmärgi valimine
  • Loome samm-sammult esimesed Facebooki reklaamid
  • Ad creative ja sihtrühmade testimine
  • Retarget strateegia põhimõte ja selle kasutamine

4. koolituspäev

  • Tulemuste jälgimine ja mõõtmine Ads Manageris
  • Google Analyticsis mõõdikute jälgimine
  • Sotsiaalmeedia spetsialisti tööülesanded
  • Kuidas leida esimesed kliendid
  • Peamised tulemusnäitajad
  • Sotsiaalmeedia spetsialisti tööriistad
  • Töökorraldus ja virtuaalne tööruum
  • Oma aja efektiivne kasutamine

SOTSIAALMEEDIA SPETSIALISTI KURSUSEL OSALEJATE TAGASISIDE

“Mulle meeldis, et polnud lihtsalt kuiv teooria, vaid päris ja erinevate valdkonna ettevõtete kogemustele tuginev.”

Terje ⭐⭐⭐⭐⭐

“Eriti meeldis võimalus, et saan kohtumisi videona tagantjärele veel vaadata ja rahulikult õppida. Olen pärast kursust Sveni poole mitmeid kordi pöördunud erinevate küsimustega ja alati neile kiire vastuse saanud.

Käty ⭐⭐⭐⭐⭐

“Meistriklassis tehtud kodutööga sain minimaalse raha eest kuus uut klienti viie päevaga! Usun, et nii mitmekülgset ja ajakohast koolitust turult ei leia. Koolitajad teavad une pealt öelda, mis toimib ja mis ei toimi, sest nad on päriselt turunduses tegevad ja katsetanud oma ettevõtetega.”

Karin ⭐⭐⭐⭐⭐

“Kursuse läbinud inimesest ollakse igal pool sillas, nädalaga olen saanud kaks tööpakkumist!

Maarja ⭐⭐⭐⭐⭐

“Soovitaksin Nullist kursust eelkõige seetõttu, et peale kursuse lõppu toimuvad järelkohtumised, kus on võimalik küsida jooksvaid küsimusi ja end turundustrendidega kursis hoida. Selline mentorluse vorm on minu hinnangul kõige suurem eelis võrreldes teiste koolitustega.”

Eliise ⭐⭐⭐⭐⭐

“Suurima väärtusega olid praktilised näited päris ettevõtete põhjal. Lisaks võimalus grupikaaslaste tööde põhjal enda tegemisi järgmisele tasandile viia.”

Marko ⭐⭐⭐⭐⭐

Alustan sotsiaalmeedia teenuse pakkujana ja kursusel õpitu oli täpselt see, mida ma sel alal tegema hakkan. Soovitan seda kursust kõigile, kel olemas kirg turunduse vastu ning soov ja huvi sotsiaalmeedia maastikul ilma teha kuid kel tehnilisi teadmisi veel napib.

Liisi ⭐⭐⭐⭐⭐

“Minul isiklikult kõige parem investeering koolitusse! Ei ole kõige soodsam, aga väärtus on meeletu. Olen varem niimõnelgi teisel sotsmeedia koolitusel käinud, aga need kogemused pole üldse võrreldavad. Parim koolitus turul (minu hinnangul).”

Triin ⭐⭐⭐⭐⭐

“Mulle kulus ära just selline pikem koolitus, mis seoks erinevatelt webinaridelt kogutud killukesed ja aitaks valdkonnas paremini orienteeruda. Turundaja töö planeerimise alased näpunäited ja tööriistade soovitused olid mulle väga kasulikud.”

Catlin ⭐⭐⭐⭐⭐

Hea on kuulata inimesi, kes on ise seda kõike päriselt praktiseerinud ja teinud. Soovitan teie kursust kindlasti ka tuttavatele, kellel on huvi ja vajadus digiturunduse vastu!”

Gerly ⭐⭐⭐⭐⭐

“Igale ettevõttele kulub ära töötaja või “freelancer” nagu mina, kes suudab pöörata sotsiaalmeedia turunduse ettevõttele kasuks. Tänu Nullist sotsiaalmeedia spetsialisti kursusele olen mina täna partneriks mitmele ettevõttele ja ruumi on natukene veel enne kui pean mõtlema laienemisele, sest tööd ei jõua ära teha.

Roland ⭐⭐⭐⭐⭐

“Suure lisandväärtuse lõi koolitusele copywritingu koolituspäev, sest see andis konkreetseid nõuandeid kuidas töötav reklaamtekst kirjutada ilma, et sa peaksid olema meister loovate juttude kirjutamises.”

Mari-Liis ⭐⭐⭐⭐⭐

“Praktilised ülesanded olid ülihead! Üks asi on teooriat kuulata, aga hoopis teine asi on need asjad ka ise läbi teha ja veel tagasisidet saada. Mulle oli kõige kasulikum reklaamtekstide kirjutamine ja info postituste ja reklaamide tegemise kohta.”

Liina ⭐⭐⭐⭐⭐

Varem haldas meie kontosid agentuur, nüüd palkame sotsiaalmeedia spetsialisti, kes tuleb minu alluvusse. Saan paremini aru, mida ta teeb ja oskan ka suunata, aidata vajadusel nüüd.”

KRISTI ⭐⭐⭐⭐⭐

Järgmised kursused:

Viies lend:

4. mai - 25. mai

Koolituspäevad:
4.05 | 12.05 | 19.05 | 25.05

Välja müüdud

Kuues lend:

1. juuni - 20. juuni

Koolituspäevad:
1.06 | 8.06 | 15.06 | 20.06

Lisakursus!
Viimased kohad

Seitsmes lend:

2. august - 26. august

Koolituspäevad:
2.08 | 11.08 | 17.08 | 26.08

Kohad juba täituvad

Kaheksas lend:

6. september - 29. september

Koolituspäevad:
6.09 | 15.09 | 23.09 | 29.09

Registreerimine nüüd avatud

50 akadeemilist tundi

Õppe kogumaht 50 akadeemilist tundi, millest 40 on auditoorne ja praktiline töö ning 10 tundi iseseisev töö.

Toimub Zoomis

Koolituspäevad algavad hommikul kell 9.00 ja toimuvad Zoomis. Kõik kohtumised on järelevaadatavad.

Boonusmaterjalid

Põhjalik lisamaterjalide pakett, et sul oleks kõik teadmised olemas edukaks karjääriks.

Oleme Eesti Töötukassa koolituskaardi ametlik koostööpartner

Koolituse lõpus väljastame sulle tunnistuse

Õppekava: turundus ja reklaam
Koolituse maht: 50 AKT

Tõend koolituse Sotsiaalmeedia spetsialisti meistriklass läbimisest

Koolituse lõpus väljastame sulle tunnistuse

Õppekava: turundus ja reklaam
Koolituse maht: 50 AKT

Tõend koolituse Sotsiaalmeedia spetsialisti meistriklass läbimisest

tasuta boonusvideod ja materjalid (väärtus 400€):

Kursuse hind 995€ + KM

Kogu paketi väärtus kokku 1395 €

Leave this field blank
Kellele arvet soovid? Kui ei ole tarvis, jäta tühjaks
Vajalik tunnistuse/tõendi jaoks

SIND KOOLITAVAD PRAKTIKUD

Sotsiaalmeedia koolitus Nullist

Sind koolitavad Eesti enim nõutud Facebooki eksperdid ja Boost Yourself'i asutajad Sven Nuum ja Teet Torim.

Oleme ise ettevõtjad ja praktikud, mitte lihtsalt koolitajad ja teoreetikud. Õpetame Tal Techis digiturundust, oleme Eesti E-kaubandusliidu juhatuses ning läbi koolituste aitame ka teistel uue ajastu kanaleid turunduses tulemuslikult kasutada.

MEIE KOOLITUSI SOOVITAVAD

Õppisin 2 päevaga rohkem kui teises kohas 6 kuuga! Sisu poolest väga praktilised koolitused, koos reaalsete näidetega ja ei keskenduta lihtsalt teooriale.

-Kristi Roosimägi

Pilt Nullist koolitusel osalenud inimesest

“Väga praktilised ja kohe rakendatavad turunduskoolitused. Abi saab nii algaja kui ka edasijõudnu! Aitäh veelkord, et aitate ettevõtjaid saada veelgi paremaks! :)”

-Mariliis, Pesapuu pereklubi

Pilt Nullist koolitusel osalenud inimesest

“Olen hea näide, et nende koolitused pole vaid turundusinimestele, vaid Teedu ja Sveni abiga võib igaühest saada hinnatud turundaja – tänaseks olen turundusjuht ja teeme esimesi suuremaid müüke kordades väiksemate turunduskuludega kui varem.”

-Birgit, D päike & Kivilaine OÜ

Pilt Nullist koolitusel osalenud inimesest

“Olen koolituste osas väga valiv, aga iga uue Bredeni digiturundaja ‘to-do’ listi lähevad Nullist koolitused kindlasti!”

-Merle, Breden Kids

Pilt Nullist koolitusel osalenud inimesest

“Sven ja Teet näitasid mulle ikka hoopis teistsugust suunda ja lähenemist, milleni ma ise kuidagi ei oleks jõudnud!”

-Uku-Urmas, Musical Kinnisvara

Pilt Nullist koolitusel osalenud inimesest

“Olen Sveni ja Teedu koolitustel käinud 3x ja kindlasti lähen veel mitu korda! Iga kord peale koolitust tõden, kui oluline on olla kohal oma brändidega seal, kus nii paljud inimesed oma vaba aega veedavad.”

-Aljona, Tassikoogid & Placent Activ Milano

Pilt Nullist koolitusel osalenud inimesest

“Tänu Nullist koolitusele sain mina oma karjääris ”jalad alla”. Sven ja Teet muutsid minu arusaama sotsiaalmeedia maailmast. Nende koolitus erines teistest selle poolest, et õpitut oli võimalik koheselt praktiseerima hakata. Siiani üks parimaid koolitusi, kus seni käinud olen!”

-Triinu, TV3 Eesti

Pilt Nullist koolitusel osalenud inimesest

Ma ei ole kuulnud mitte ühegi Nullist koolitusel osaleja suust, et sellest päevast poleks kasu olnud. Nullist koolitused on läbi ja lõhki praktilised ning Sven ja Teet on omas vallas parimad. Ja just parimaid teadmisi on ka sul vaja, kui soovid omandada uut oskust või arendada ettevõtte turundust.

-Timo Porval, Turunduslabori ja digiagentuuri Lavii üks asutajatest

Olen osalenud mitmel Nullist koolitusel ja kõik koolitused on olnud väga suure praktilise väärtusega. Koolitajad ise on suure kogemuse pagasiga, olles ise ettevõtjad muus valdkonnas ja see annab hindamatu väärtuse neile teiste koolitajate ees.

-Monika Kähr, Monafi asutaja ja juht

Pilt Nullist koolitusel osalenud inimesest

Nullist turunduskoolitused on ühed kõige praktilisemad ja asjalikumad koolitused, kus mina osalenud olen. Tänu koolitustele on Facebooki reklaamtekstid paremad, uudiskirjade klikatavus kõrge jne. Peale koolitus oled ideedest pungil ja nii motiveeritud. Soovitan soojalt!

-Siret Kristel, Mobire Eesti

Pilt Nullist koolitusel osalenud inimesest

Tänu Nullist Facebooki koolitusele avanes minu jaoks täiesti uus maailm sotsiaalmeedia reklaamide kasutamisvõimaluste osas. Igast koolitusest olen saanud hulga ideid ja mõtteid, mida rakendada oma igapäevatöös. Soovitan väga kõigile!

-Kristi Aedma

Pilt Nullist koolitusel osalenud inimesest

Koolitusest osavõtja teab, kuidas:

LISAINFO JA TINGIMUSED

Kursuse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Kursuse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisvad tööd ning saab sellele koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab selle kinnituseks tunnistuse.

Kursuse lõpetamise tingimused: Koolituse auditoorse osa läbimine (kas laivis või järele vaadates) ja selle põhjal iseseisvate tööde esitamine õigeks tähtajaks.

Hindamiskriteerium; Iseseisva töö loogiline ja koolitusel saadud infopõhine koostamine. Hindamine on mitte eristav. Arvestatud juhul kui iseseisev töö põhineb koolitusel omandatud materjalidega ja infoga.

Õppe alustamise tingimused: Kursusele on oodatud nii alustavad turundushuvilised kui juba tegutsevad sotsiaalmeedia spetsialistid.