KUIDAS FACEBOOKIS EDUKALT REKLAAMIDA
Eesti kõige populaarsem Facebooki koolitus on nüüd tagasi! Täiendatud versioon uusimate strateegiatega, mis just praegu töötavad ja parimaid tulemusi toovad.
HETKEL EI OLE SAADAVAL
Ettevõtte omanikule
Mõistad paremini uue ajastu kanaleid ja strateegiaid ning tead, kuidas neid oma ettevõte kasvuks efektiivselt kasutada.
Alustavale ettevõtjale
Oskad kliente leida ja ilma ise leiutamata ärile kiiremini hoog sisse saada.
Sotsiaalmeedia haldajale
Saavutad sotsiaalmeedias paremaid tulemusi ja oled iga ettevõtte jaoks väärtuslikum töötaja.
Müügitöötajale
Tead, kuidas Facebooki reklaame strateegiliselt kasutada müügikontaktide saamiseks ja klienbibaasi kasvatamiseks.
Tõestatud strateegiad ja praktilised näited, Eesti ettevõtete näitel.
Saad teada parimad reklaamistrateegiad ja taktikad, mis tõstavad Facebookis ja Instagramis nähtavust, suurendavad müüginumbreid ning kasvatavad äri. Tulemused 7-14 päevaga! Jah, ka tänases majandusolukorras.
- Nähtavuse suurendamine: Kas soovid, et sinu ettevõte oleks rohkem pildis ja nähtav rohkematele potentsiaalsetele klientidele? Minu koolitusel saad teada, kuidas Facebooki reklaame kasutades tõsta oma brändi tuntust ja jõuda kiiresti õige sihtrühmani.
- Müügi ja kliendibaasi kasv: Kas sinu eesmärk on laiendada oma kliendibaasi ja luua stabiilsem sissetulek? Näitan sulle, kuidas kasutada Facebooki reklaame nii, et ühekordse seadistusega toovad need sulle kliente ka siis, kui sina muude asjadega tegeled.
- Uute toodete või teenuste edukas turule toomine: Alates e-poe avamisest kuni uute koolituste või teenuste pakkumiseni – olen kõiki neid ärisid ise teinud ning jagan sinuga enda läbiproovitud strateegiaid. Need aitavad sul edukalt turule tuua uusi tooteid või teenuseid, tagades, et sa saad oma esimesed kliendid kiiresti.
- Rohkem veebilehe külastajaid: Annan sulle strateegiad, mis on universaalselt rakendatavad igas sektoris. Olenemata sellest, kas tegutsed e-kaubanduses, teeninduses, hariduses või mistahes muus valdkonnas.
- Uued päringud ilma müügikõnesid tegemata: Jäta tüütud müügikõned minevikku ja rakenda digitaalse turunduse võimalusi ning vähenda manuaalse töö hulka.
- Tõsta usaldust retargeting reklaamiga: Usaldus on müügi võti, mis tähendab seda, et rohkem potentsiaalseid kliente usaldab sind ja tunneb end mugavalt sinu käest ostes. See muudab suurema hulga sotsiaalmeedia jälgijatest ostjateks ja konverteerib palju rohkem sinu liiklust klientideks.
- Turundusteadmiste täiendamine: Kas sa soovid olla oma töös pädevam? Minu koolitus pakub põhjalikke teadmisi Facebooki reklaamidest, andes sulle kindlustunde ja praktilised oskused, et kampaaniad õigesti seadistada ning nende tulemuslikkust hinnata.
Koolitusel osalejate tagasiside
“Nüüd on mul oluliselt parem arusaam kampaaniate strateegiatest ning vähem “raha põletamist”. Uued teadmised andsid ka palju inspiratsiooni, mida katsetada ning julgust neid ideid ellu viia. Hästi põhjalik ja head näited, mõnus tempo. See oli super, et koolitus oli mitme nädala peale jaotatud ja sai paralleelselt katsetada.”
“Siiani oleme hästi toime tulnud konkreetseid veebinare või tooteid-teenuseid turundades, ent Sven pani väga palju mõtlema ikkagi kogu eelneva turunduse automatiseerimise peale. Ehk kuidas potentsiaalset klienti “soojendada” juba ammu enne seda, kui midagi vaja müüma hakata on. Esimesed ideed erinevate projektidega on paberil kirjas ja uusi asju testimiseks jätkub päris pikaks ajaks. Meeldis väga slaidide ja ettenäitamise kombo. Ehk live’s vaatame reaalselt ekraani ja teeme läbi ning slaidid toetavad kõige selle kiiret meeldetuletamist hiljem.”
“Seni on koolitustel ühest või teisest teemast ikka kiiruga üle mindud, seekord sai päriselt selgeks nii publikute loomine, eesmärgi valimine, suunamine, kliendi soojendamine ja selle vajalikkus + tulemuste mõõtmine 😊 Hea oli ka see koduse töö osa, et sai reaalselt enda tulemusi analüüsida järgmistel kordadel.”
Kaarit Visnapuu
“Sveni koolitus avas minu silmad Facebooki turunduse osas. Ma olin teadlik, et FB on olemas ja seal saab reklaame teha, aga see, mida koolitusel avastasin oli uus tase. Milliseid kampaaniad ja kuidas neid käivitada, millised võimalused on tulemusi mõõta ja aru saada, mis toimib, mis mitte. Mulle meeldis loogiline ülesehitus ja käed külge süsteem, kohe tuleb tegevusse liikuda. Suur boonus on võimalus Sveni käest küsimusi küsida. Kes vähegi tahab oma müüke suurendada, sissetulekuid kasvatada FB turundusega, siis see on koolitus kus tuleb osaleda.”
Karmo Kivi
“Mõne napi nädalaga on ROAS varasema 4-5 asemel tõusnud 8-10 vahele. E-smaspäeva kampaania oli samuti edukam kui varasematel kordadel.”
Egle Paas
“Müügijuhina ühes Eesti ettevõttes ostsime teenust sisse – tunnistan, et ei osanud isegi kontrollida mida ja kui palju mõõdeti tulemusi – nüüd oleks kindlasti targem. Esmane kogemus ettevõtjana FB reklaamidega. Väga palju infot, mida ja kuidas kasutada. Andis ka selgust, mida saan kodulehe tegemise ajal teisiti teha, et sinna FB inimesi suunata.”
Kersti Sikk
“Olen eelnevalt Meta reklaame teinud pigem kaootiliselt ja kiiruga möödaminnes. Ei ole saanud võtta seda aega, et süvenenult ka korralikult kampaaniad kokku panna. Seepärast tekkis ka arvamus, et Meta reklaamid ei toimi ja on ainult kulu, mitte tulu. Aga nägin, et Meta reklaamid jätkuvalt toimivad.”
Mariko Kolk
“Pakkumise tegemisest, publiku soojendamiseni, kampaaniate statistika analüüs ja kogu turundamisprotsessi ajaliin on kõik väga praktilise väärtusega minu äris. Olen tänu sellele koolitusele ka parem turunduse tellija. Mulle meeldis, kuidas Sa selle olid üles ehitanud, põhjalikud materjalid, praktilisus ja võimalus ka peale koolitust tekkivaid küsimusi küsida.”
“Olen siiani olnud peamiselt sisulooja rollis, kus minu kogemus piirdus orgaanilise sisu meediarahaga toetamise ja mõne üksiku reklaamkampaania läbiviimisega. Ometigi teadvustan, et Meta potentsiaal on palju suurem ja pelgalt sisulooja rollis püsides jään turul teistest maha. Intuitiivselt olen alati saavutanud madala kliki- ja levikuhinna – seega oli aeg õppida Metas müüki tegema! Rakendasin Sveni jagatud näpunäiteid oma uue e-commerce kliendi peal ja strateegiaid ning tulemused ja müüginumbrid peegeldusid koheselt. Samuti katsetasin kursusel omandatud videokampaania strateegiat teise oma kliendi peal ning välismaa turul ning ka tema tulemused ületasid ootusi. Samuti andis Sven hea indikaatori, kuidas ja mis mõõdupuu põhjal oma kampaaniate tulemusi analüüsida.”
Tiaré Truss
“Sveni Facebooki reklaamide koolitus on tõepoolest sisukas ning annab täpsed juhised ja seletused, milliseid kampaaniaid kasutada ja kuidas tulemusi mõõta, et üldse päriselt hoomata, millised reklaamid töötavad ja millised mitte. Tänapäeva maailmas, kus infot on liigagi palju, on Sven esiteks väga oskuslikult välja töötanud koolituse, millega edasi anda just see vajalik, et edukalt uudisvoogudes silma paista ning teiseks välja toonud nipid, kuidas kliendi usaldust võita ja seejärel seda hoida.”
Maarja-Liis Loo
“Sveni koolitus avas minu silmad Facebooki turunduse osas. Ma olin teadlik, et FB on olemas ja seal saab reklaame teha, aga see, mida koolitusel avastasin oli uus tase. Milliseid kampaaniad ja kuidas neid käivitada, millised võimalused on tulemusi mõõta ja aru saada, mis toimib, mis mitte. Mulle meeldis loogiline ülesehitus ja käed külge süsteem, kohe tuleb tegevusse liikuda. Suur boonus on võimalus Sveni käest küsimusi küsida. Kes vähegi tahab oma müüke suurendada, sissetulekuid kasvatada FB turundusega, siis see on koolitus kus tuleb osaleda.”
Karmo Kivi
“Nüüd on mul oluliselt parem arusaam kampaaniate strateegiatest ning vähem “raha põletamist”. Uued teadmised andsid ka palju inspiratsiooni, mida katsetada ning julgust neid ideid ellu viia. Hästi põhjalik ja head näited, mõnus tempo. See oli super, et koolitus oli mitme nädala peale jaotatud ja sai paralleelselt katsetada.”
Kertu-Kai Erm
“Mõne napi nädalaga on ROAS varasema 4-5 asemel tõusnud 8-10 vahele. E-smaspäeva kampaania oli samuti edukam kui varasematel kordadel.”
Egle Paas
“Pakkumise tegemisest, publiku soojendamiseni, kampaaniate statistika analüüs ja kogu turundamisprotsessi ajaliin on kõik väga praktilise väärtusega minu äris. Olen tänu sellele koolitusele ka parem turunduse tellija. Mulle meeldis, kuidas Sa selle olid üles ehitanud, põhjalikud materjalid, praktilisus ja võimalus ka peale koolitust tekkivaid küsimusi küsida.”
Anne Õuemaa
“Siiani oleme hästi toime tulnud konkreetseid veebinare või tooteid-teenuseid turundades, ent Sven pani väga palju mõtlema ikkagi kogu eelneva turunduse automatiseerimise peale. Ehk kuidas potentsiaalset klienti “soojendada” juba ammu enne seda, kui midagi vaja müüma hakata on. Esimesed ideed erinevate projektidega on paberil kirjas ja uusi asju testimiseks jätkub päris pikaks ajaks. Meeldis väga slaidide ja ettenäitamise kombo. Ehk live’s vaatame reaalselt ekraani ja teeme läbi ning slaidid toetavad kõige selle kiiret meeldetuletamist hiljem.”
Henri Palmar
“Olen siiani olnud peamiselt sisulooja rollis, kus minu kogemus piirdus orgaanilise sisu meediarahaga toetamise ja mõne üksiku reklaamkampaania läbiviimisega. Ometigi teadvustan, et Meta potentsiaal on palju suurem ja pelgalt sisulooja rollis püsides jään turul teistest maha. Intuitiivselt olen alati saavutanud madala kliki- ja levikuhinna – seega oli aeg õppida Metas müüki tegema! Rakendasin Sveni jagatud näpunäiteid oma uue e-commerce kliendi peal ja strateegiaid ning tulemused ja müüginumbrid peegeldusid koheselt. Samuti katsetasin kursusel omandatud videokampaania strateegiat teise oma kliendi peal ning välismaa turul ning ka tema tulemused ületasid ootusi. Samuti andis Sven hea indikaatori, kuidas ja mis mõõdupuu põhjal oma kampaaniate tulemusi analüüsida.”
Tiaré Truss
“Olen eelnevalt Meta reklaame teinud pigem kaootiliselt ja kiiruga möödaminnes. Ei ole saanud võtta seda aega, et süvenenult ka korralikult kampaaniad kokku panna. Seepärast tekkis ka arvamus, et Meta reklaamid ei toimi ja on ainult kulu, mitte tulu. Aga nägin, et Meta reklaamid jätkuvalt toimivad.”
Mariko Kolk
“Sveni Facebooki reklaamide koolitus on tõepoolest sisukas ning annab täpsed juhised ja seletused, milliseid kampaaniaid kasutada ja kuidas tulemusi mõõta, et üldse päriselt hoomata, millised reklaamid töötavad ja millised mitte.
Tänapäeva maailmas, kus infot on liigagi palju, on Sven esiteks väga oskuslikult välja töötanud koolituse, millega edasi anda just see vajalik, et edukalt uudisvoogudes silma paista ning teiseks välja toonud nipid, kuidas kliendi usaldust võita ja seejärel seda hoida.”
Maarja-Liis Loo
“Seni on koolitustel ühest või teisest teemast ikka kiiruga üle mindud, seekord sai päriselt selgeks nii publikute loomine, eesmärgi valimine, suunamine, kliendi soojendamine ja selle vajalikkus + tulemuste mõõtmine 😊Hea oli ka see koduse töö osa, et sai reaalselt enda tulemusi analüüsida järgmistel kordadel.”
Kaarit Visnapuu
Tasuline reklaam tagab, et sõnum jõuab regulaarselt sihtrühmani. Isegi siis, kui sa ise ei postita iga päev.
Kas oled märganud, kuidas mõnikord tundub, et hoolimata kõikidest pingutustest, ei jõua su sõnum Facebookis sinu sihtrühmani? Sa pole üksi. Viimaste aastate jooksul on Facebooki orgaaniline levik vähenenud drastiliselt, muutes ettevõtete jaoks oma jälgijateni jõudmise üha keerulisemaks.
Kujuta ette, et suudad sellest väljakutsest üle saada ja jõuda tuhandete eestlasteni, kes on huvitatud just sinu pakkumisest.
Meta potentsiaalne ulatus Eestis on 522 500 – 614 700 kontot ja Facebooki reklaamide ulatus Eestis oli nende andmetel 2024. aasta alguses 51,5% kogu elanikkonnast.
See on tohutu potentsiaal, mida saab kasutada oma ettevõtte kasvuks. Kuid see toimib ainult siis, kui sa tead, kuidas süsteemi enda kasuks tööle panna. Siin tuleb mängu Facebooki reklaam – võimas tööriist, mis võimaldab sul oma sõnumit täpselt ja efektiivselt sihtida.
Erinevalt orgaanilisest sisust, mis ei jõua inimesteni ja mille eluiga on lühike, annavad tasulised reklaamid sulle võimaluse olla nähtav ning jõuda just nende inimesteni, kes on sinu tootest või teenusest tõeliselt huvitatud.
Kuidas aga luua reklaame, mis toovad tulemusi? Mis praegusel hetkel töötab ja tulemusi toob? Kuidas tagada, et sinu investeering Facebooki reklaamidesse maksaks end mitmekordselt tagasi? Sellele ja paljudele teistele küsimustele leiad vastused minu Facebooki reklaamide koolituselt.
Olen enda ja klientide ettevõtetes katsetanud ning korduvalt tõestanud, et õigete strateegiate ja teadmistega on võimalik saavutada märkimisväärset edu.
Majanduslikult keerulistel aegadel on veelgi olulisem turundusele tähelepanu pöörata. See ei ole aeg, mil kliente oodata, vaid aeg aktiivselt võimalusi otsida, et oma ettevõtet tugevdada ning konkurentide hulgast silma paista.
Tänu Facebooki täpsetele sihtimisvõimalustele, saad sa jõuda just nende inimesteni, kes on kõige tõenäolisemalt huvitatud sinu poolt pakutavast. Olgu selleks siis inimesed, kes elavad sinu ettevõtte lähedal, on varem väljendanud huvi sinu toodete või teenuste vastu või kuuluvad sinu sihtrühma demograafilise profiili järgi.
Kolme päeva lõpuks sa tead, millistest elementidest hästi toimiv Facebooki reklaam koosneb ning oskad seda enesekindlalt seadistada ja õigele sihtrühmale suunata – ilma, et peaksid raiskama oma aega ja raha ise leiutamisele.
Vaata üle minu õla, kuidas ma Facebooki klientide saamiseks ja müükide suurendamiseks kasutan.
Näitan sulle samm-sammult, kuidas juba alates 5 eurot päevas saab iga ettevõte jõuda reklaamidega rohkemate inimesteni, suurendada kiiresti veebilehe liiklust, kasvatada müüke, suurenda meililisti, kutsuda kliente salongi, saada osalejaid üritusele, broneeringuid restorani, nähtavust kampaaniale… kuhu iganes sul vaja.
Siin on vaid väike osa sellest, mida minu Facebooki koolitusel õpid. Nendest teadmistest saavad kasu nii alustavad, kui ka kuuekohalise käibega ettevõtted.
- Kuidas väikese eelarvega alustada kõigest 2-3€ päevas ja jõuda mitme tuhande uue potentsiaalse kliendini, et sa ei peaks enam kunagi lootma lihtsalt postituste levikule.
- Reklaami visuaal, mis tõi 14 päevaga 12 936€ väärtuses tellimusi (reklaamikulu 282€, kasumlikkus 4500%).
- Uus videoreklaamide strateegia, mis aitab teiste reklaamijate hulgast silma paista ja suurendab konversioonimäärasid. Ma ei ole näinud, et seda Eesti turul kasutatakse.
- Kampaania, mis 30 päevaga (2024 kevadel) tõi 420 sooja müügikontakti keskmise hinnaga 0.38€ per kontakt.
- Kuidas luua e-poe kampaaniaid ning kus peituvad kõige kiiremad tulemused? Üks minu klientidest (e-pood kuuekohalise aastakäibega) on viimase 1,5 kuuga saavutanud 970€ investeeringuga Facebooki reklaamide abil lisamüüki 14 693€ (296 tellimust ja keskmine kasumlikkus 1500%).
- Väikese eelarvega alustav ettevõtja investeeris 5€ päevas liikluse suunamise kampaaniasse, mille tulemusena tema veebilehe külastatavus kasvas 30 päevaga 400%. Selle tulemusel suurenes päringute arv kodulehel 3x.
- Lihtsalt seadistatav kampaania asukohapõhistele äridele. Tallinnas asuv juuksurisalong kasutas seda taktikat, et olla nähtav ka siis, kui nad ei postitanud aktiivselt. 43€ eest kuus saavutasid nad ühe kuuga üle 60 000 näitamise, tagades, et nende bränd püsis klientide teadvuses ka postitamis perioodide vahelisel ajal.
- Mida teha, kui reklaamid ei too tulemusi? Aitan sul kiiresti vead tuvastada, neid ennetada ja nii vältida asjatud rahapõletamist.
- Ja palju muud kasulikku!
3 lühikese päevaga Facebooki reklaamid tööle, isegi kui senine kogemus on vähene.
Samm #1
Kuidas kõnetada suuremat osa turust
Ainult paar protsenti turust on valmis kohe praegu ostma. Kui kõik sinu reklaamid on ainult müügipakkumised, siis tegelikult kõnetad sa vaid väga väikest osa inimesi ja sina arvad, et kliendid on otsa saanud. Tegelikult on asi sinu reklaamides.
Samm #2
Kuidas seadistada reklaame, mis töötavad nagu 24/7 müügimehed
Jagan sinuga parimaid reklaamistrateegiad ja taktikad, mida iga ettevõtja peaks kasutama. Kolme päeva jooksul loome ja käivitame need reklaamid otse sinu reklaamihalduris. Pärast koolitust hakkab Facebook ööpäevaringselt töötama, et tuua sulle uusi päringuid, kliente ja müüke.
Samm #3
Kuidas soojast publikust klient teha
Saad teada, kuidas hoida oma reklaame nende inimeste ees, kes on kõige tõenäolisemalt huvitatud sinu poolt pakutavast. Näiteks veebilehe külastajad, Facebooki ja Instagrami jälgijad, kaasa elanud inimesed, video ja Reelside vaatajad, meililisti kontaktid jne. Pärast koolitust oskad eelarvet suunata sinna, kust kõige tõenäolisemalt järgmised müügid tulevad.
Samm #4
Kuidas mõne nupuvajutusega erinevaid reklaame testida
Kuidas testida reklaame ja pakkumisi vaid 5 euro eest – parim viis alustamiseks! Näitan sulle, kuidas tuvastada, millised elemendid toovad kõige rohkem ja parema hinnaga klikke, konversioone ja tulu.
Samm #5
Kuidas tulemusi mõõta
Koolitusel käime läbi kõige olulisemad mõõdikud, mida Ads Manageris jälgida. Õpid iseseisvalt enda kampaaniaid analüüsima ja otsustama, millal reklaam kinni panna ning millal on õige aeg eelarvet tõsta. Loome sulle koos töölaua, mis annab mõne klikiga ülevaate sulle olulistest numbritest.
Vali endale sobiv pakett
Selle Facebooki koolituse saad nüüd läbida täielikult veebis. Saad vaadata kõiki videoid omas tempos, igal ajal ja igas kohas.
Veebikoolitus
Kinnita tellimus ja saad kohese ligipääs koolituse videodele (värskelt augustis toimunud koolitus).
Võimalus maksta 3 osas
- 3 koolituspäeva koos samm-sammult juhenditega edu saavutamiseks. Saad vaadata mugavalt omale sobival ajal online platvormil.
- Koheselt rakendatavad strateegiad ja taktikad, mille abil kliente leida, müüke suurendada ja brändi tuntust kasvatada.
- Heade reklaamide näited, mis toonud sadade tuhandete eest müüki.
- Ligipääs privaatsele Facebooki grupile.
- Väärtuslikud boonusmaterjalid
Koolitus + 1:1 mentorlus
Isiklik juhendamine ja põhjalik tugi sinu turunduse eduks
3-kuulise mentorluse tavahind koos koolitusega 3000 €
- Sisaldab kõike, mis on tavapaketis ja lisaks lisaks 3-kuuline 1:1 mentorlus ainult sulle või sinu meeskonnale (kohtume kokku 3 korral 2h korraga).
- Lisaks saad põhjaliku 3-kuuline 1:1 mentorlus ainult sulle või sinu meeskonnale (kohtume kokku 3 korral 2h korraga).
- Sven hindab sinu praeguseid turundustegevusi. Vaatame üle Facebooki ja Instagrami, postitused, reklaamid ja sotsiaalmeedia strateegia.
- Kohtumine Sven Nuumiga 1:1 Zoomis või Tallinnas, kus paneme paika selge plaani ja fookuse (kasutades tõestatud sotsiaalmeedia strateegiaid).
- See on hetkel ainus viis saada Eesti ühe parima turunduseksperdi abi, et saavutada Facebookis paremaid tulemusi.
- Sven on äärmiselt valiv, kui asi puudutab 1:1 koostööd, ning ta avab oma kalendri eraklientidele harva. Igas kuus töötab ta korraga ainult 2 kliendiga.
Kas sul on küsimusi? koolitus@nullist.ee või kirjuta Messengeris
Minu koolitustel on osalenud üle 3000 turundaja, juhi ja ettevõtja 87 erinevast valdkonnast. Nende hulgas on näiteks Tartu Ülikool, Swedbank, Breden Kids ja paljud teised tublid väikeettevõtted.
+ Tasuta boonuseks igale osalejale
#1 Tarbija teadlikkuse skaala(väärtus 95 €)
See on turundusvaldkonnas üks olulisemaid tööriistu, mis aitab turundajatel ja ettevõtjatel mõista, millises etapis nende potentsiaalsed kliendid asuvad. Selle järgi oskad luua Facebooki reklaamidele täpsemaid ja asjakohasemaid turundussõnumeid.
#2 Copywritingu tehnika, mis muudab reklaamtekstid mõjusamaks (väärtus 45€)
Üks lihtne ja tõhus tehnika, mille abil suudad oma turundussõnumitega haarata klientide tähelepanu, kõnetades neid nende probleemide ja vajadustega. Selle tehnika abil suudad tekitada oma lahenduse vastu ostusoovi ilma, et peaksid tegema allahindluseid.
#3 10 Facebooki postitust, mis hetkel kõige paremini töötavad (väärtus 45€)
Need aitavad sul köita oma jälgijate tähelepanu, suurendada kaasatust ja teha oma Facebooki leht elavamaks. Lisaks veel mitmeid praktilisi näpunäiteid Eesti ettevõtete näitel.
Kes ma olen?
Sind koolitab Sven Nuum – praktikust ettevõtja
Ma ei räägi sulle ainult teooriast või Ads Manageri kasutamisest. Unusta igavad slaidid ja vananenud trikid. Ma näitan sulle, kuidas saada tulemusi, mis toovad sulle kliente ja panevad sinu äri kasvama, kasutades värskeid strateegiaid, mis praegu toimivad.
Alates 2014. aastast, mil sõbra e-poe käivet Facebooki reklaamide abil kahekordistasin, olen olnud pidevas tegevuses. Olin kaasasutaja Boost Yourselfis, aidates smuutirevolutsiooniga rohkem kui 20 000 eestlase toitumist tervislikumaks muuta. Tagasihoidlikust 307 eurost esimesel kuul, jõudsime müügini, mis ületas paari aasta pärast 592 000 eurot.
Samuti aitasin GraceFit online-treeningprogrammi kaasasutajana tuua Shalini treeningud saalist internetti, muutes need kättesaadavaks kõigile Eesti naistele. See on saanud üheks Eesti populaarseimaks treeningprogrammiks, kus Facebooki reklaamid mängisid olulist võtmerolli esimeste klientide leidmisel ja kogukonna kasvatamisel.
Kui ma saan ettevõtjaid aidata edukate sotsiaalmeedia strateegiatega, siis teen seda suurima hea meelega! Minu eesmärk ei ole lihtsalt õpetada sulle Facebooki reklaame.
Ma tahan aidata ettevõtjaid ja turundusinimesi nagu sina, sest tean, kui oluline on iga päring, müük ja klient. Need on eluliselt tähtsad, et saaksid arendada ja täiustada oma tooteid või teenuseid, maksta töötajatele palka ning parandada iseenda elukvaliteeti.
Oma ettevõtetes olen loonud reklaampostitusi, mis on toonud sisse 10 000€, 25 000€ ja isegi üle 100 000€. Tänaseks on minu koolitustel osalenud üle 3000 turundaja, juhi ja väikeettevõtja 87 erinevast valdkonnast. Nende hulgas on näiteks Tartu Ülikool, Swedbank, Breden Kids ja paljud teised tublid ettevõtted.
Jagan sinuga praktilisi nõuandeid ja strateegiaid, et anda sulle konkurentide ees eelis. Olles ise ettevõtjana pidevalt proovile pandud, jagangi otse ja ausalt, kuidas asjad päriselt toimivad. Ma ei hoia sinu eest midagi saladuses!
Minu Facebooki koolitused on kasvatanud paljude ettevõtete tulemusi ning see on uuendatud ja täiendatud versioon.
Teised ettevõtjad soovitavad
Üle 3000 inimese on kasutanud minu kursusi ja juhendamist oma äri kasvatamiseks.
"Koostöös hindan kõige enam Sveni südamlikkust ja soojust. Algusest peale olen tundnud, et tema siiras huvi on minu äri kasu ja kasv. Sven on kolme aasta jooksul aidanud hoida minu sotsiaalmeediat nii taktikaliselt kui strateegiliselt toimimas. Väga väärtustan tema ettepanekuid, mille tulemusena olen saanud korduvalt teha protsesse kiiremaks ja leidnud väljapääsu olukordades, kus varem nägin takistusi."
"Sven juhib otseteed tulemusteni oma praktiliste näpunäidete, professionaalsuse ja kaasamõtlemisega. Sveni lähenemine keskendub just täpselt sellele, mis sinu jaoks kõige paremini sobib ja tulemusi toob ning seda kõike saab rakendada kohe koolituse käigus või siis juba järgmisest päevast alates. Personaalne, praktiline ja loob väärtust nii neile, kes alles astuvad turunduse valdkonda kui ka neile, kellel on juba kogemusi."
"Olles Sveniga töötanud erinevate projektide kallal, võin julgelt väita et tegu on ühe siiraima inimesega kellega olen kokku puutunud. Samas on tema no BS suhtumine ja lähenemine midagi, millega jõuad kiirelt ning effektiivselt soovitud tulemuseni. Sveni strateegiline mõtlemine suudab tagada oma klientidele ning koostööpartneritele tulemuse, millest kasvab rahulolu ning pikajaline koostöö. Klassikalisest raamist välja mõtlemine teeb temaga töötamise põnevaks ning nauditavaks."
"Sveni näpunäited ja suunised aitasid mul jõuda segadusest selgusse! Varasemalt tundusid sotsiaalmeedia reklaamid minu jaoks lootusetud ja suvalise tulemiga tööriistad. Sven aitas mõista, kuidas seada reklaamid üles nii, et need jõuaksid õigete inimesteni ning ka sõnum, mida soovin edastada, oleks potentsiaalse kliendi jaoks selge ja arusaadav! 2022 aasta hooaeg on tänu sellele olnud edukaim minu personaaltreeneri karjääri jooksul!"
"Kui keegi küsib, et “a kuidas sa seda Facebooki reklaamindust oskad” ja mina vastan, et Sven Nuum õpetas, siis tavaliselt järgmist täpsustavat küsimust ei tule, sest see ütleb kõik. Aastaid Sveni all õppides ja kõrvalt töötades ei saanud mitte ainult üldtuntuid ja trendisuundade teadmisi, vaid ka praktiliselt palju katsetamisi. Tõeliseks skilliks sai pidev süsteemides “kahtlemine”, vahel isegi vastuvoolu ujumist, mis tõi meeletuid tulemusi. Iga äri ja turg on omamoodi ning kõigile sama süsteem ei rakendu. Sven õpetab samadel põhimõtetel - alati personaalselt ja isiklikult."
"Sven oli inimene, kes julgustas mind alustama HOIA homespa brändiga. Ta teeb asju hingega ja on minu meelest kõige motiveeritum inimene üldse. Usun, et tema eeskuju järgimine aitas HOIA-l üldse nii suureks kasvada. Sven ei ole lihtsalt tore teoreetik, vaid inimene, kes kõike seda, mida ta räägib, on ka ise edukalt läbi teinud."
Hakkad Facebooki turundust täiesti uues valguses nägema
Orgaaniline Facebook on nagu vihm – sa ei saa kunagi kindel olla, kes ja millal sinu postitusi näevad.
Tasuline Facebook annab võimaluse kontrollida, kes sinu reklaame näevad. Saad sihtida reklaame väga täpselt, alates geograafilisest asukohast kuni kasutajate huvide ja käitumiseni.
See tähendab seda, et reklaamid jõuavad inimesteni, kes on tõenäoliselt huvitatud sinu toodetest või teenustest. Tasuline Facebook on nagu veevoolik, mille abil saad sa väga täpselt suunata oma sõnumit soovitud sihtrühmale.
Kui sul on olemas õiged strateegiad, siis Facebooki reklaam ei tundu enam justkui kulutus vaid investeering ettevõtte kasvu.
Kolme päeva lõpuks sa tead, millistest elementidest hästi toimiv Facebooki reklaam koosneb ning oskad seda enesekindlalt seadistada ja õigele sihtrühmale suunata – ilma, et peaksid raiskama oma aega ja raha ise leiutamisele.
Vaata üle minu õla, kuidas ma reaalajas Facebooki klientide saamiseks ja müükide suurendamiseks kasutan.
Minu Facebooki reklaamide koolitus ei ole üks nendest üldise sisuga koolitustest, mis on peamiselt täidetud tühja jutuga. Ma ei raiska sinu aega igavale teooriale kui sa soovid tegelikult praktilist sisu koos reaalsete näidetega.
Selle asemel hakkame kohe pihta ja ma näitan sulle, mis päriselt töötab, mida on lihtne seadistada ja mis toob koheselt tulemusi.
Jagan sinuga viite reklaamikampaaniat ja teeme need samm-sammult koos Ads Manageris läbi. Näed ka minu reklaame, maandumislehti ja taktikaid, mida ma mujal jaganud ei ole.
Korduma kippuvad küsimused
Kus ja millal koolitus toimub?
Koolitust saad läbida omale sobival ajal. Saad ligipääsu värskelt (augustis 2024) toimunud koolituste salvestusele. Kõik on mugavalt üles pandud online platvormile, kuhu saad ligipääsu 12 kuuks.
Kas mul on vaja eelnevat kogemust?
Sul ei ole vaja eelnevat kogemust Facebooki reklaamidega, sest koolitus sobib nii algajale kui ka juba kogenumale turundajale. Ma näitan sulle kõike alates reklaamide loomisest, sihtimisest kuni pakkumiseni välja. Koolitusel tutvustan enda strateegiaid, kampaaniaid ja lähenemisi, kuidas Facebooki reklaamidega kliente leida.
Kas mul on vaja suurt eelarvet?
Suurt eelarvet vaja ei ole, aga samas ma soovitan, et sul oleks vähemalt natukenegi raha oma turunduse jaoks. 5€ suurusest eelarvest piisab, et jõuda mitme tuhande inimeseni ja suurendada veebilehe liiklust. Mõnede kampaaniate puhul piisab juba 1€ eelarvest.
Kas mul on mõtet osaleda, kui olen aastaid tagasi Facebooki reklaamide koolitusel käinud?
Kas tulemused on endiselt head või on need langenud ja vajaksid värskeid ideid? Ma olen üle kümne aasta tasulisi reklaame kasutanud ja õpin siiani uusi lähenemisi. Lisaks reklaamide sihtimisele, on veelgi olulisem, kuidas sa oma potentsiaalseid kliente kõnetada oskad. Minu koolitusel õpid sa Facebooki turunduse mõlemat poolt.
Veel peaksid sa teadma, et Ads Manageris on toimunud mitmeid muudatusi, millega tuleks kindlasti kursis olla.