Üks Facebooki reklaam, mis peaks igal ettevõttel peal olema

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Ma räägin väga tihti ettevõtetega, kuidas nad saaksid alustada Facebooki reklaamidega ning nende abil oma äri kasvatada.

Nende üks suurimaid hirmusid on, et raha läheb tuulde. Olgu selleks 100 €, 1000 € või rohkem. See hirm on muidugi arusaadav – mõistan täiesti, kust see alguse saab.

Facebookis reklaamimine tähendab enamike ettevõtete jaoks postituste “boostimist” ehk võimendamist. Just just, too sama sinine nupp!

Ma ei tea aga kedagi, kellele oleks juhuslikud boostimised edu toonud ja seega jagan sinuga strateegiat, mis Facebookis päriselt töötab ning mida iga ettevõtte saab kasutada… suure ROI potentsiaaliga, pea olematu riski ja väikese kuluga.

Et mõista paremi millest räägin, alustame esmalt küsimusega…

Mis asi on retargeting ehk taasturundus?

Kui sa oled mõnel veebilehel lisanud midagi ostukorvi, aga pole ostu sooritanud ja paari päeva jooksul pärast seda nägid Facebookis reklaami, mis kutsus sama ostu lõpetama, siis see ongi taasturundus.

Tegelikult saavad seda kasutada kõik ettevõtted, igast valdkonnast. Ainus kriteerium on koduleht.

Näiteks keegi külastab “tehtud tööd” lehte, loeb mõnda artiklit, täidab ära registreerimisvormi.

Miks on oluline neile uuesti reklaami näidata? Sest nad on juba ise sinu pakutava vastu huvi üles näidanud.

Kohe selgitan, miks iga ettevõte peaks seda kasutama.

Suur ROI potentsiaal

Taasturunduse reklaamide tasuvus on kõige suurem, kuna reklaami näidatakse inimestele, kes ei ole enam n.ö. võõrad. Nad on juba kodulehel käinud ja esimene kohting on tehtud.

Seega on just nemad see publik, keda on kõige lihtsam kutsuda järgmist sammu tegema.

Mis veelgi parem, Facebook võimaldab sul neid inimesi segmenteerida vastavalt sellele, kes kui kaua aega tagasi (1–180 päeva) kodulehte või erinevaid alalehti külastas.

Ka väike või alustav ettevõte võib näha seal isegi 1000% ROI (investeeringutasuvust).

Fakt on see, et esimesel külastusel sooritab ostu või muu soovitud tegevuse kõigest 1–2% inimestest. Et uuest inimesest saaks klient, on kokkupuutepunkte vaja vähemalt 5–7. Mõned turundajad väidavad, et tänapäeval juba rohkemgi.

Retarget kampaania võimaldab sul seda väga lihtsalt nii üles seada, et töötab automatiseeritult.

Väike eelarve ja olematu risk

Retarget reklaami eelarved on kordades väiksemad, kuna nende puhul ei suunata reklaami nö kõigile, vaid ainult neile, kes kodulehte külastanud.

Kui kodulehe külastatavus on madal, piisab juba 5–10 € päevas, et tööle panna 2–3 erinevat retargeting kampaaniat.

Ma soovitaks selle üles seada ka igal uuel alustaval ettevõttel, sest nii saad sama kodulehe külastatavuse pealt rohkem uusi kliente.

Järgmised sammud

Võttes selle strateegia kasutusele, võid Facebooki tulemuslikkust ilma suurema pingutuseta 3–5 korda tõsta!

Seda ei saa aga teha Facebooki seinalt boost post nupuga, vaid tuleb samm edasi astuda ning endale selgeks teha, kuidas neid tegevusi salvestatakse, kuidas nendest õiged publikud luua ning retarget reklaamid tööle panna.

Ning muidugi kuidas inimesi erinevatel etappidel kõnetada, et üks reklaam ei tüütaks samu inimesi liiga pikalt.

Räägime sellest põhjalikult järgmisel Facebooki koolitusel, kus teeme kõik puust ja punaseks ette ning kirjutame koos valmis ka reklaamide tekstid.

Saad kaasa ka kõik teadmised ja oskused, kuidas Facebooki taasturundust enda ettevõtte kasvuks kasutada.

LAE ALLA TASUTA JUHEND

7 sammu, kuidas Facebooki reklaamide tulemusi parandada

Praktilised näpunäited, mida saad kohe rakendada!

Jaga seda postitust sõpradega

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email