Therese Ostrat on igapäevaselt Gustav Cafe OÜ sotsiaalmeedia loovjuht. Pärast meistriklassi läbimist on ta andnud ettevõtte platvormidele sisse uue hoo, kuna koolitusel saadud teadmised on aidanud tal sotsiaalmeedia hingeelu paremini mõista.
‘’Olen igapäevaselt Gustav Cafe OÜ sotsiaalmeedia loovjuht. Haldan kõiki meie sotsiaalmeedia kontosid ja ühtlasi tegelen ka e-poega. Varasem kogemus sotsiaalmeediaga on enda väike Instagrami kommuun @roommood_, mis keskendub elustiili ja sisekujunduse kajastusele,’’ räägib Therese oma kogemusest sotsiaalmeedias.
Tööalaselt kasutab ta kõige enam just Facebooki. ‘’Seal asub enamus Gustavi jälgijaid. Isiklikult meeldib mulle kõige enam Instagram, kuna seal on kõige rohkem erinevate formaatide võimalusi, mida jälgijatele edastada,’’ räägib ta.
Enne sotsiaalmeedia meistriklassi läbimist erilisi teadmisi polnud
Therese tunnistab, et tema kogemused enne meistriklassi läbimist olid sotsiaalmeedias turundamise osas pigem tagasihoidlikud. ‘’Pean tunnistama, et ega mul erilisi teadmisi ei olnud. Olin midagi ise katsetanud, aga ettevõttepõhise turundamisega ma ei olnud varem tegelenud ja ei teadnud, kuidas õigesti toimida.’’
3 parimat teadmist, mida Therese koolituselt sai:
- Postituste tekstide kirjutamine ja ülesehitus
- Planeerimine ja sotsiaalmeedia plaani koostamine
- Facebooki tasuliste reklaamide olulisus ja nende kasutamine
‘’Mul oli suurepärane võimalus lahendada koduseid ülesandeid ja see kohe oma töösse rakendada. Seetõttu kasutasin ka võimalust, et küsida palju tagasisidet enda kodutööde kohta ja mul on väga hea meel, et seda ma ka sain,’’ sõnab ta pärast sotsiaalmeedia meistriklassi läbimist.
Kuid Gustav Cafe OÜ ettevõttele on sotsiaalmeediaga sellises mahus teadlik tegutsemine pigem uus. ‘’Koolitus annab mulle võimaluse meie tegevuse olulisusest rääkida ja ka tulemusi näidata,’’ sõnab Therese.
Kommuun, kellega olulist infot jagada
‘’Soovitan kindlasti järjepidevalt kõike õpitut kohe katsetada, kuna selle läbi kinnistuvad teadmised kõige paremini. Mina kasutasin võimalust ja küsisin väga palju vastava teema kohta ka ise juurde. Ilmselt liiga palju, aga tahtsin seda võimalust maksimaalselt ära kasutada,’’ julgustab Therese.
Miks peaks veel sotsiaalmeedia meistriklassi koolitusel osalema? ‘’Pean oluliseks välja tuua ka kommuuni, kes on pärast koolituse läbimist tekkinud. Mulle väga meeldib see kogukond, mis on loodud pärast kursuse läbimist, tegutseme sarnases valdkonnas ja jagame infot järjepidevalt. Pean seda selle kursuse juures väga suureks lisaväärtuseks,’’ räägib ta.