Visuaalse kunstiga tegelev Kaisa armastab sisuloomet ja seetõttu on tema tegemiste üks võtmetegur just sotsiaalmeedia. Tema teadmised olid selles vallas keskmisest paremad, kuid enda sõnul sai ta just pärast meistriklassi läbimist oma oskused viia uuele tasemele.
Kaisa on fotograaf, kes jagab ka oma kontol erinevaid võimalusi, kuidas ka oma vaba aega sisustada. Seetõttu teeb ta erinevate brändidega koostööd ja panustab suure osa päevast ka sisu loomisesse. ‘’Võib öelda, et ma olen mingil määral ka mõjuisik, kuigi pean end pigem sotsiaalmeedia fännist fotograafiks,’’ sõnab ta.
Turunduses keskmisest paremad teadmised
Igapäevaselt kasutab Kaisa kõige enam just Instagrami ja TikToki. ‘’Facebookis käin harva, sest naudin pigem vahetut suhtlust oma jälgijatega ja Instagram võimaldab seda kõige paremini. Lisaks meeldib mulle väga sealne formaat, naudin nii piltide kui ka videosisu loomist,’’ kirjeldab ta oma eelistusi.
Enne sotsiaalmeedia meistriklassi läbimist olid Kaisa teadmised sotsiaalmeedias turundamisest keskmisest paremad. ‘’Ma olen olnud sotsiaalmeedia mullis juba aastaid ja seda enda tarbeks ka nii-öelda ära kasutanud. Varasemalt olin läbinud erinevaid kursuseid nii internetiturunduse kui ka spetsiifilisemalt Instagrami teemadel, seega oman lühiajalist töökogemust ka sotsiaalmeedia halduses,’’ teeb ta ülevaate oma kogemusest.
Meistriklassi läbimine andis talle uusi teadmisi. Kõige olulisemad toob ta välja:
- Õppisin, kuidas kirjutada õige sõnumiga ja kaasahaaravaid tekste – ehk copywriting!
- Sain selgeks, kuidas inimeste pilku püüda läbi erinevate reklaamide.
- Õppisin kasutama Facebook Ads Manager-i.
‘’Kogu õppeprotsess ja ülesehitus meeldis mulle väga. Kursus oli küll intensiivne, kuid samas jälgitav ja alati saab kõike uuesti lugeda ning materjali läbi töötada. Kodutööde tagasiside andmine oli suur pluss ja üllatusin, kui palju erinevaid näpunäiteid sain ka teistele antud tagasisidest,’’ jagab Kaisa.
Soovitab meistriklassi kursuse läbida ka kõhklejatel
Kaisa sõnul andis talle sotsiaalmeedia meistriklassi läbimine palju juurde. ‘’Tean, kuidas oma tegemisi paremini turundada ja läbi selle ka oma ideaalsete klientideni jõuda. Kuna suur soov on hakata ka tulevikus sotsiaalmeedia haldusteenust taas pakkuma, siis usun, et ka selle tarbeks on meistriklassi läbimine ja omandatud teadmised suureks plussiks,’’ sõnab ta.
Ta plaanib õpitut hakata rakendama juba õige pea. ‘’Vaatan, mis minu jaoks toimib enda teenuse turundamiseks. Kindlasti pöördun materjali juurde tagasi ja tuletan õpitut meelde, et maksimaalselt kursusest kasu saada,’’ teab ta.
Kaisa soovitab kõikidel kõhklejatel meistriklassi läbimisest osa võtta. ‘’Süvene, analüüsi, katseta, proovi, ebaõnnestu, proovi uuesti ja õnnestu. Paljude uute teadmiste omandamisel võib tekkida tihti soov kohe kõike koheselt muutma hakata,’’ teab ta omast kogemusest. Kuid tema jaoks on toiminud pigem rahulikum lähenemine. ‘’Alati saab kursuse materjale läbi töötada, ehk ei ole vaja kiirustada,’’ rõhutab ta.
Kaisa sõnul mängib sotsiaalmeedia olulist rolli paljude ettevõtete jaoks. ‘’Kui õppida sotsiaalmeedia läbi ja lõhki selgeks, siis saad seda kõike paremini enda kasuks tööle panna.
Antud koolitus on minu meelest ideaalne nii algajale, kui ka neile, kes sotsiaalmeedia hingeelu mingil määral juba tunnevad, aga tahaksid uuele tasemele edasi pürgida,’’ on ta veendunud.‘’Seega suur tänu ägeda ettevõtmise eest! Kindlasti ei jää see minu viimaseks koolituseks Nullist turunduskoolis.’’