Emotikonide kasutamine Facebooki reklaamides

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Facebook ei ole nii professionaalne võrgustik nagu turundajad seda enamasti arvavad olevat.

Inimesed jagavad seal oma igapäevaelu rõõme ja muresid – emotsioone.

Üks parimaid vahendeid emotsiooni edasi andmiseks või ka illustreerimiseks on emotikon, mille kasutamine on tõeliselt lihtne ja pank aina laieneb.

Ühe naerunäoga saad inimesele teisel pool ekraani teada anda, et sa oled õnnelik, naerad, oled imestunud või hoopis kurb. Tema, seal teispool ekraani saab seda sinuga jagada ja me kõik teame, et jagatud rõõm on topeltrõõm ning mure jagatud ☺.

Emotikon aitab toetada inimese kehakeelt

Seega ei käsitleks ma Facebooki postitusi ja reklaame liiga ametliku tooniga, isegi kui oled B2B ettevõte – ka kõige suuremate äride taga on vähemalt täna veel ikkagi inimene.

Emotikonide lisamine reklaamile ei muuda neid ebaprofessionaalseks, vaid võivad oluliselt sinu reklaamide toimivust parandada.

Tead ju isegi, et tähelepanu võitmine on esimene asi, mida reklaam peab õnnestumiseks tegema ja emotikonid aitavad sinu reklaamidel Facebooki uudisvoos silma paista.

Siin on näide reklaamist, mis sisaldab emotikone:

Ja siin on täpselt sama reklaam ilma emotikonideta:

Milline versioon haarab inimeste tähelepanu sinu arvates paremini?

Emotikonidega versioon on kindlasti palju lõbusam ja pilkupüüdvam, mis on reklaamide puhul eriti oluline. Facebooki kasutajad pööravad kiiresti tähelepanu millelegi muule, kui reklaam nende jaoks igav on.

Emotikon teeb teksti lihtsamini loetavaks

Keegi ei viitsi Facebookis lugeda ühte suurt tekstikogumit, kus kõik laused jooksevad üksteise otsa.

Kasuta emotikone, et see lihtsamini loetavaks teha, sest kui keegi seda ei loe, on see sinu maha visatud aeg ja raha.

Ka sina saad Facebooki reklaamile lihtsasti emotikone lisada

Külasta lehte emojipedia.org, leia sobiv emotikon, mida soovid kasutada, ja seejärel kopeeri ja kleebi oma reklaami.

PS! Ole ettevaatlik – emotikonidega on lihtne üle pingutada.

Esialgu ei soovitaks kasutada rohkem kui 1-2 korraga ning hea oleks teha kiire A/B test, et välja selgitada, kas emotikonidega versioon töötas paremini ;).

LAE ALLA TASUTA JUHEND

7 sammu, kuidas Facebooki reklaamide tulemusi parandada

Praktilised näpunäited, mida saad kohe rakendada!

Jaga seda postitust sõpradega

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email