Blogi

CASE STUDY: 500 € eest Facebooki tasulisi reklaame

okt. 19 2018
Sven Nuum
Facebook reklaamid ja Nullist koolitus

Kirjutasin lahti viis näidet minu enda tehtud reklaamidest, et julgustada ka sind Facebooki tasulisi võimalusi kasutama. See tõepoolest pakub täna parimaid võimalusi nende inimesteni jõudmiseks, kellel võiks sinu tootest või teenusest kasu olla.

Kui sinu äri vähegi müüki näitab, võiks minu arvates alustada Facebookis reklaamimist 300-500 eurose eelarvega. Saad seda tõsta progresseeruvalt koos müükidega.

Vaatame nüüd lähemalt, kui palju ja mida 500 euro eest saime.

1. Müügil Selveris – teavitus fännidele

Facebooki fännilehele on aastatega kogunenud palju fänne, kellele tahaks teada anda, et meie tooted on nüüdsest ka müügil 37 Selveris üle Eesti. Kuna uudisvoos tehtud postitusena näeb seda fännidest vaid väike osa, tahame seda kindlasti boostida.

1000 inimeseni jõudmiseks maksime 4 eurot ja 72 senti. Ühe kohvi ja piruka raha!

Sarnast reklaami võiks kasutada ükskõik, millise sõnumi edastamiseks, kus saad määrata nii soo, vanuse, asukoha ja isegi kuupäeva ning kellaaja põhiselt.

Facebookis on ligi 700 000 eestlast ja suure tõenäosusega on nende hulgas ka sinu potentsiaalsed kliendid.

2. Asukohapõhine reklaam Tallinnas

Suve algusest alustasime koostööd Circle K-ga ja mis sa arvad, keda sellest esimesena tahaks teavitada? Samuti Facebooki fänne, Instagrami jälgijaid, kliente uudiskirjas jne.

Aga pärast seda? Loomulikult sihiks sinna, sinna piirkonda, kus kõige enam Circle K teenindusjaamadest müüb Boost Yourself smuutisid – Tallinn.

Seekord suunasime reklaami Instagram Storysse ja reklaami näitamine läks maksma 2 eurot ja 6 senti per 1000 inimest.

Sihtrühm: Tallinn, mehed ja naised vanuses 18-45

Teavitus toimis meie arvates hästi ja investeering kuu peale kokku 96 eurot.

3. Klikid veebilehele – uute potentsiaalsete klientideni jõudmine

Kuidas jõuda uute inimesteni, ilma et peaks olema sõltuv “tasuta” Facebookist?

Kirjutasime blogisse hariva sisuga postituse “Immuunsüsteemi tugevdavad smuutiretseptid”, kuna sügis on teatavasti see aeg, mil tervis tahab ekstra vitamiine.

Vormistatud linkpostitusena ja suunatud 5 euro eest päevas inimestele, kes pole Boost Yourselfi fännid ega külastanud veebilehte viimase 180 päeva jooksul. Viimast võimaldab teha Pixeli kasutuselevõtt.

Sihtrühm: Naised, 24-40

Esimese 11 päevaga on toonud kodulehele 529 huvilist, kes oma tervisest hoolivad ja tahaksid olla talvel tervemad.

Klikihinna ja CTR esimese katsetuse kohta täitsa rahuldav!

Tulemuslikkuse parandamiseks teen näites väljatoodud reklaamist koopia ja panen jooksma A/B testi. Katsetan erinevaid pilte ja pealkirju, et tõsta läbi klikkimise suhet ehk CTR-i ning seeläbi vähendada klikihinda, kuna kasutame antud postitust pikemaajaliselt.

4. Täpselt suunatud järelturundus reklaam tootest

Facebooki tasulised võimalused pakuvad tegelikult palju enam ja reklaamihalduri ja Pixeli abil on võimalik saata täpselt suunatud järelturundus reklaame ka neile, kes on meie veebilehel juba suuremat huvi üles näidanud. Näiteks külastanud mingi toote lehte.

Mida nad veel toote kohta teadma peaksid või mida tooteleht ei suutnud lõpuni selgitada? Milliseid küsimusi ja kõhkluseid võis tekkida?

See võib olla ka kõige lihtsam meeldetuletus, kus näitab toote kasutamist või…

  • … info tarne ja postikulu kohta
  • … mõne kliendi tagasiside toote kasutamise kohta
  • … raha tagasi garantii, mida 30 päeva igale ostule anname

Või hoopiski eripakkumine, sest kes tahaks sellest kõige esimesena teada? Loomulikult inimene, kes on ise juba antud toote vastu huvi üles näidanud.

Siin saab teha ka eraldi reklaamid mehele ja naisele.

5. Instagrami jälgijate kodulehele kutsumine

Kui kasutad ka Instagrami ühe kanalina, siis on see tõeliselt hea võimalus!

Saad Facebooki reklaame suunata neile, kes sinu Instagrami lehekülge külastanud. Nad on juba tuttavad sellega, mida teed ja osad neist väga tõenäoliselt ka järgmist sammu astuma. Kui sa vaid ise küsid.

Näiteks tutvustame enda tooteid ja kutsume edasi kodulehele tutvuma.

Tulemusi selliselt Facebooki lehel “boost post” nuppu vajutades ei näe.

Need on väljavõtted reklaamihaldurist, mis avab tasuliste reklaamide tegemiseks täiesti uue maailma. Olen seda masinavärki viimased viis aastat kasutanud ning õpetanud ligi tuhandele ettevõttele, kuidas Facebooki äris päriselt kasutada.

Eesti ettevõtete hulgas siiski veel nii vähe kasutatud, kuid see on sinu võimalus oma konkurentidest sammukese ees olla!

Tule täienda teadamisi