Tulemas on uus praktiline koolitus

Kuidas uudiskirjadega oma
e-poe müüki tõsta

Sven Nuum ja Kadi Hainas

Kasumlik e-kaubandus algab kordusostudest ja kõige efektiivsem viis nende tagamiseks on läbi hästi läbimõeldud meiliturunduse. Liitu meie praktilise koolitusega, mis on suunatud WooCommerce ning Shopify e-poodide omanikele ja turundajatele. Õpi, kuidas tõsta oma müüki 25-30% ainult uudiskirjade abil.

Meiliturundus võib tunduda keeruline ja ka ebaefektiivne, eriti kui sinu e-pood on väike või kui sul pole varasemat kogemust. Kuid õigete teadmiste, tööriistade ja strateegiatega saab sellest teha sinu e-poe jaoks kõige tulusama turunduskanali.

Meiliturundus täiendab ka suurepäraselt sotsiaalmeediat ja reklaame, pakkudes võimalust hoida püsivat kontakti oma klientidega. Koolitusel õpid, kuidas kombineerida erinevaid kanaleid maksimaalseks mõjuks.

E-poed, kes meiliturundust kasutada oskavad, teenivad selles kanalis keskmiselt 40 eurot iga investeeritud 1 euro kohta. Võrdluseks… muudes kanalites peetakse heaks tulemuseks juba 3-5 kordset tasuvust.

Uudiskirjade tulemused reaalsest elust

Siin on näide ühest kliendist, kes alustas meie abiga oma e-poe uudiskirjade saatmisega. Need on tema viimase 3 kuu tulemused:

Eelpool toodud numbrid näitavad, kui tõhus võib olla hästi läbimõeldud ja sihitud meiliturundus. Kui soovid saavutada sarnaseid tulemusi oma e-poes, siis liitu meie praktilise koolitusega ja alusta juba täna!  

Kui sa arvad, et sinu kliendid ei ava uudiskirju, siis tegelikult enamus täiskasvanuid kasutab e-maili igapäevaselt. Nad loevad hea meelega oma lemmikbrändide uudiskirju.

Pole oluline, kas sinu e-pood on väike või suur – meiliturundus on efektiivne igas suuruses ettevõtetele. Oktoobris on tulemas koolitusele ka teine osa, kus räägime, kuidas kasvatada oma meililisti ehk potentsiaalselt kliendibaasi. Esmalt on vaja aga baasasjad selgeks teha.

Ühe lühikese päevaga omandad järgmised oskused:

Jäta enda kontakt ja saad info kõige esimesena

Huvi korral eelregistreeri end juba praegu, et saaksime sulle eelisjärjekorras teada anda, kui uus koolitus hakkab valmis saama.

Eelregistreerimine ei kohusta sind millekski, aga annab osalemiseks eelisõiguse (esimese info saavad ainult eelregistreerujad).

Koolituse viivad läbi

Sven-koolitab-2

Sven Nuum

Sven on ettevõtja, kes on Boost Yourselfi tervisetoodete brändi, GraceFiti ja Nullist Turunduskooli kaasasutaja ning vastutanud oma ettevõtetes ise turunduse eest. Oma esimese veebipoe üks suurimaid vigu (õigemini teadmatus) oli meiliturunduse mittekasutamine. See viga läks hinnanguliselt maksma 50 000 eurot ning seetõttu on Sveni sooviks aidata sul samu ämbreid vältida.

Kadi Hainas

Kadi on veebipoodide digiturunduse spetsialist ja turundusagentuuri Estlanders Marketing kaasasutaja. Tema kireks on kasvatada veebipoe kliendisegmente meiliturunduse ja automatiseeringute abil ning suurendada seeläbi lojaalsete klientide arvu ja turundustegevuste kasumlikkust.

Kadi on digiturundusega aidanud üle 300 ettevõtte nii Euroopas kui Austraalias. Aastate jooksul omandatud praktilise kogemuse abil on ta oskuslikult ühendanud personaliseeritud turunduse, AI, loovad lähenemised ja kliendikesksuse, et saavutada maksimaalseid tulemusi.

Kadi-Hainas-photo