Tulemas on uus praktiline koolitus
Kuidas uudiskirjadega oma
e-poe müüki tõsta
Sven Nuum ja Kadi Hainas
Kasumlik e-kaubandus algab kordusostudest ja kõige efektiivsem viis nende tagamiseks on läbi hästi läbimõeldud meiliturunduse. Liitu meie praktilise koolitusega, mis on suunatud WooCommerce ning Shopify e-poodide omanikele ja turundajatele. Õpi, kuidas tõsta oma müüki 25-30% ainult uudiskirjade abil.
Meiliturundus võib tunduda keeruline ja ka ebaefektiivne, eriti kui sinu e-pood on väike või kui sul pole varasemat kogemust. Kuid õigete teadmiste, tööriistade ja strateegiatega saab sellest teha sinu e-poe jaoks kõige tulusama turunduskanali.
Meiliturundus täiendab ka suurepäraselt sotsiaalmeediat ja reklaame, pakkudes võimalust hoida püsivat kontakti oma klientidega. Koolitusel õpid, kuidas kombineerida erinevaid kanaleid maksimaalseks mõjuks.
E-poed, kes meiliturundust kasutada oskavad, teenivad selles kanalis keskmiselt 40 eurot iga investeeritud 1 euro kohta. Võrdluseks… muudes kanalites peetakse heaks tulemuseks juba 3-5 kordset tasuvust.
Uudiskirjade tulemused reaalsest elust
- Avamismäärad: Keskmiselt 45-57%
- Klikkimismäärad: Keskmiselt 5-27%
- Teenitud tulu uudiskirjadest: €35,355.40
Eelpool toodud numbrid näitavad, kui tõhus võib olla hästi läbimõeldud ja sihitud meiliturundus. Kui soovid saavutada sarnaseid tulemusi oma e-poes, siis liitu meie praktilise koolitusega ja alusta juba täna!
Kui sa arvad, et sinu kliendid ei ava uudiskirju, siis tegelikult enamus täiskasvanuid kasutab e-maili igapäevaselt. Nad loevad hea meelega oma lemmikbrändide uudiskirju.
Pole oluline, kas sinu e-pood on väike või suur – meiliturundus on efektiivne igas suuruses ettevõtetele. Oktoobris on tulemas koolitusele ka teine osa, kus räägime, kuidas kasvatada oma meililisti ehk potentsiaalselt kliendibaasi. Esmalt on vaja aga baasasjad selgeks teha.
Ühe lühikese päevaga omandad järgmised oskused:
- Kuidas luua huvitavat ja kaasahaaravat sisu, mis hoiab lugejaid huvitatuna?
- Näited edukatest e-poodide uudiskirjadest, mis on toonud häid tulemusi.
- Kuidas koostada sisuplaan, mis tagab regulaarse ja järjepideva kvaliteetse uudiskirja väljaandmise?
- Kuidas tasakaalustada uudiskirjade sagedust, et vältida tellijate ülekoormamist, kuid samas säilitada piisav kontakt?
- Millised pealkirjad saavad rohkem avamisi ja millised sõnad toovad kaasa suuremat huvi?
- Kuidas kasutada analüütikat, et mõõta uudiskirjade edukust?
- Kuidas hoida oma meililisti puhtana, eemaldades mitteaktiivsed või ebaõiged e-posti aadressid?
Jäta enda kontakt ja saad info kõige esimesena
Huvi korral eelregistreeri end juba praegu, et saaksime sulle eelisjärjekorras teada anda, kui uus koolitus hakkab valmis saama.
Eelregistreerimine ei kohusta sind millekski, aga annab osalemiseks eelisõiguse (esimese info saavad ainult eelregistreerujad).
Koolituse viivad läbi
Sven Nuum
Kadi Hainas
Kadi on veebipoodide digiturunduse spetsialist ja turundusagentuuri Estlanders Marketing kaasasutaja. Tema kireks on kasvatada veebipoe kliendisegmente meiliturunduse ja automatiseeringute abil ning suurendada seeläbi lojaalsete klientide arvu ja turundustegevuste kasumlikkust.
Kadi on digiturundusega aidanud üle 300 ettevõtte nii Euroopas kui Austraalias. Aastate jooksul omandatud praktilise kogemuse abil on ta oskuslikult ühendanud personaliseeritud turunduse, AI, loovad lähenemised ja kliendikesksuse, et saavutada maksimaalseid tulemusi.