Sotsiaalmeedia spetsialisti
meistriklass
Leia rohkem kliente, suurenda müüki ja tõsta oma ettevõtte nähtavust sotsiaalmeedias.
Eelregistreerujaid 4.12 seisuga: 145
Kui tahad sotsiaalmeediast päriselt kasu lõigata, pead olema uuendustega kursis, tundma AI tööriistu ning reklaamide sihtimist.
Sotsiaalmeedia ja tehisintellekt on muutnud turundusmaailma tundmatuseni. Vanad võtted on ajale jalgu jäänud ja asendunud võimalustega, millest varem ei osatud undki näha.
Eestis on 680 000 Facebooki ja 473 000 Instagrami kasutajat – rohkem kui üheski teises kanalis.
See tähendab, et igal ettevõttel on siinsamas, koduturul, võimalik jõuda otse oma ideaalklientideni – kiiresti ja soodsalt.
Ei piisa lihtsalt postitamisest või “boost post” nupu vajutamisest. Sotsiaalmeedia turundus muutub kiiremini, kui keegi suudab sammu pidada. Viie aasta tagused strateegiad enam ei toimi.
Turg on täis reklaame, mis ei anna tulemusi. AI muutub igapäevaseks ja konkurents karmimaks.
Küsimus pole selles, kas turundada sotsiaalmeedias, vaid kuidas seda teha.
- Kas sul on strateegia, mis viib sind eesmärkideni?
- Kas tead, kuidas kirjutada müüvaid tekste?
- Kas oskad kasutada AI tööriistu, et saavutada paremaid tulemusi vähemaga?
Sotsiaalmeedia spetsialisti meistriklass on suunatud neile, kes otsivad tõelist muutust.
Loome koos sinu või sinu töötajaga selge plaani ja strateegia, kirjutame valmis reklaamtekstid ning õpime tasuliste reklaamide kasutamist ja suunamist – kõike, mida üks ettevõtja või turundaja brändi kasvatamiseks teadma peab.
Kõik vajalikud teadmised,toimivad strateegiad ja praktilised oskused, mis annavad sinu turundusele uue hoo sisse!
Just sellepärast panime kokku põhjaliku ja tervikliku sotsiaalmeedia spetsialisti kursuse. Sinu käsutuses on kõige värskem teooria ja parimad oskused, mis me oleme rohkem kui 10-aastase praktilise töö käigus kogunud.
Facebooki ja Instagrami võimalused on lõputud, kuid kui sa ei tea, kuidas neid kasutada, jätad raha maha vedelema. Iga ettevõte, sõltumata suurusest, vajab oskusi sotsiaalmeedia strateegia loomiseks, mõjuvate reklaamtekstide kirjutamiseks ja tulemuslike reklaamide seadistamiseks.
Need teadmised on eriti olulised väikeettevõtjatele, kes haldavad oma turundust ise või turundustöötajatele, kes tahavad oma väärtust tööturul tõsta. Kursus on ideaalne ka siis, kui kaalud sotsiaalmeedia spetsialistina uue karjääri alustamist.
Räägime sulle kõigest, mida sul edukaks sotsiaalmeediaturunduseks vaja teada on.
Sa ei pea nende teadmiste saamiseks terve aasta koolis käima. Õpetame sulle kõik olulise 4 nädalaga selgeks.
Teooria toetamiseks teeme koos praktilisi harjutusi ja kodutöid, et oskaksid õpitut kohe rakendada ja enda kasuks tööle panna. Mitmed osalejad on neljandaks koolitusnädalaks kursusel tehtud kodutööde abil juba uusi kliente leidnud.
Kellele sotsiaalmeedia meistriklass sobib?
Ettevõtjale
Kursus õpetab sind kasutama sotsiaalmeedia võimalusi klientide leidmiseks ja äri kasvatamiseks.
Turundustöötajale
Uued oskused aitavad sul oma tööd paremini teha ja tõstavad su väärtust tööturul.
Sest sa tood päriselt tulemusi!
Karjäärivahetajale
Kõrini vanast tööst? Oskuslike sotsiaalmeedia spetsialistide järele on turul suur nõudlus.
Sellest koolitusest uue ameti õppimiseks piisab.
Reaalsed sammud, mis toovad ärilisi tulemusi ja aitavad kasvatada ettevõtte käivet
Pärast kursust on sul või sinu töötajal selge ja praktiline sotsiaalmeedia plaan, mida saab kohe rakendada. Sa oskad kirjutada töötavaid reklaamtekste ja tead, kuidas kasutada ChatGPT-d nii, et loomeprotsess oleks lihtne ja kiire.
See on Eesti kõige parema tagasisidega ning laiapõhjalisema ja praktilisema sisuga sotsiaalmeedia kursus, kus saad lühikese ajaga teadmised, mis panevad sind kohe õiges suunas tegutsema
Meie koolituse vilistlane on turunduses sinu parem käsi – kolme keskmise abilise asemel vajad kõigest üht tugevat spetsialisti.
Sinu uued oskused
- Eduka sotsiaalmeedia strateegia planeerimine
- Facebooki ja Instagrami kontode haldus ja postituste planeerimine
- AI tööriistade ja ChatGPT kasutamine turunduses
- Tasuliste Facebooki ja Instagrami reklaamide tegemine
- Turunduskampaaniate läbiviimine sotsiaalmeedias
- Müüki toovate turundustekstide kirjutamine
- Mõõdikute jälgimine ja järelduste tegemine
- Facebook, Instagram ja TikTok platvormidele sisu loomine ja ideede genereerimine
- Professionaalsete sotsiaalmeedia visuaalide loomine
- Video kasutamine sotsiaalmeedias
- Kasulikud sotsiaalmeedia spetsialisti tööriistad
- kliendid leida
- … ja palju muud kasulikku!
Sa ei pea muretsema teemade keerukuse pärast. Meistriklassi läbinute sõnul on kursus eriline ka selle poolest, et me seletame isegi kõige keerulisemad strateegiad ja tehnikad lahti nii, et neist on lihtne aru saada.
Teooria juurde toome palju huvitavaid ja elulisi näiteid. See on kursus, kus ei hakka hetkekski igav.
1. koolituspäev
Tugeva sotsiaalmeedia strateegia loomine
- Sotsiaalmeedia strateegia loomine, brändi eesmärgid ja sihtrühma määratlemine
- Unikaalse väärtuspakkumise, peateema ja brändi tooni leidmine
- Eesmärkide seadmine ja tulemuste mõõdikute määratlemine
- Strateegia ja sisuplaani loomine ChatGPT abil
- Strateegia loomine erinevate valdkondade näitel: kohalik äri, teenusepakkuja, e-pood, alustav ettevõtte.
- Praktiline töötuba: Sisuplaani ja strateegia loomine koos tagasisidega
2. koolituspäev
Kuidas luua sisu, mis silma paistab, jälgijate arvu kasvatab ja raha sisse toob
- Null investeeringuga sisu loomine
- Sisu loomine vastavalt eesmärkidele (jälgijate kasv vs. müük)
- Facebookis hetkel kõige paremini toimivad praktikad ning enamlevinud vead
- Jälgijate arvu kasvatamine Instagramis
- Instagrami jälgijate klientideks muutmine
- Koostöö mõjuisikutega – kuidas edukalt diile läbi rääkida?
- Milliseid programme kasutada?
3. koolituspäev
Reklaamtekstid, mis tõmbavad tähelepanu ja suurendavad müüki
- Psühholoogilised tegurid, mis mõjutavad inimeste ostukäitumist
- Tõhusad copywriting‘u tehnikad ja parimad pealkirjade valemid, mis kõnetavad klienti
- ChatGPT kasutamine sihtrühma paremaks mõistmiseks ja tekstide loomisel
- Reklaamtekstide analüüs – enamlevinud vead ja nende vältimine
- Praktiline töötuba: Kirjutame koos pealkirju ja reklaamtekste, saad tagasiside elukutseliselt copywriterilt (Jaana Maling)
4. koolituspäev
Facebooki ja Instagrami sihitud reklaamid
- Tasulise reklaami roll turundusstrateegias
- Business Manageri tutvustus ja seadistamine
- Business Manageri ja Ads Manageri tundma õppimine
- Eelarve määramine ja kampaania tulemuste mõõtmine
- Sihtrühmade määratlemine ning kõige kasumlikumad sihtrühmad
- Reklaamide loomine – teeme koos samm-sammult läbi
- Ad creative ja sihtrühmade testimine
- Praktiline töötuba: Reklaamikampaaniate iseseisev seadistamine
Sotsiaalmeedia spetsialisti kursusel osalejate tagasiside:
Osalejate keskmine hinnang kursusele 9.7
Enne Nullist sotsiaalmeedia kursust tundus sotsiaalmeedia keeruline ja segane, nüüd aga oskan kasutada seda teadlikult, et kliente leida ja müüki suurendada – tulemused on näha juba esimesest kuust.
Enne kursust tegutsesime sotsiaalmeedias üsna juhuslikult ja käive oli umbes 10 000–12 000 €. Pärast kursusel õpitud strateegia ja reklaamtekstide tehnikate kasutusele võtmist kasvas käive kolme kuuga 15 000€ võrra, ulatudes 27 000 euroni. See tulemus on suuresti tänu Nullist kursuse tööriistadele ja teadmistele.
Olin varem õppinud koolis sotsiaalmeedia spetsialistiks, aga see koolitus 🔥. Neli nädalat ja teadmisi rohkem kui kaheaastasel õppel.
Meistriklassis tehtud kodutööga sain minimaalse raha eest 6 uut klienti kõigest viie päevaga! Usun, et nii mitmekülgset ja ajakohast koolitust turult ei leia. Koolitajad teavad une pealt öelda, mis toimib ja mis ei toimi, sest nad on päriselt turunduses tegevad ja katsetanud oma ettevõtetega.
Minul isiklikult kõige parem investeering koolitusse! Ei ole kõige soodsam, aga väärtus on meeletu. Olen varem nii mõnelgi teisel sotsmeedia koolitusel käinud, aga need kogemused pole üldse võrreldavad. Parim koolitus turul (minu hinnangul).
Nullist kursus täiustas mu CV-d viisil, mida ma ei osanud oodata – praktilised oskused ja strateegiline lähenemine olid täpselt need, mida tööandjad otsisid. Tänu sellele sain oma esimese sotsiaalmeedia töökoha.
Nullist kursus tõi mulle kindlustunde, et suudan ise hallata oma ettevõtte sotsiaalmeediat. Nüüd on mul selge plaan ja teadmised, mis aitavad luua postitusi ja reklaame, mis tõmbavad tähelepanu ja toovad päris tulemusi.
Varem haldas meie kontosid agentuur, nüüd palkame sotsiaalmeedia spetsialisti, kes tuleb minu alluvusse. Saan paremini aru, mida ta teeb ja oskan ka suunata, aidata vajadusel nüüd.
Praktilised ülesanded olid ülihead! Üks asi on teooriat kuulata, aga hoopis teine asi on need asjad ka ise läbi teha ja veel tagasisidet saada. Mulle oli kõige kasulikum reklaamtekstide kirjutamine ja info postituste ja reklaamide tegemise kohta.
See kursus on sulle, kui
- soovid ettevõtjana osata oma tooteid-teenuseid paremini müüa;
- tahad oma turundustöötajat koolitada või ise end uute võimalustega kurssi viia;
- tahad õppida uut ametit, mis võimaldab sul asukohast sõltumatut tööd teha;
- oled turundushuviline ja tahad end kõige värskema infoga kursis hoida.
Saad need boonusmaterjalid tasuta kaasa (väärtus üle 500€)
Tagasiside sessioonid
Kursuse vältel toimib 3 Q&A sessiooni, kus osalejad saavad kursuse läbiviijalt tagasisidet oma sotsiaalmeedia strateegia, kampaaniate ja tekstide kohta. Reklaamtekstidele annab tagasisidet copywriter Jaana Maling.
12-kuuline ligipääs kursuse salvestustele ja materjalidele
Osalejal on ligipääs kursuse salvestustele ja materjalidele tervelt 12 kuu jooksul pärast kursuse lõppu. See võimaldab teadmisi värskendada ja rakendada neid oma tempos.
Reaalsete reklaamide näited ja analüüsid
Reaalsete reklaamide näited ja kogumik edukatest reklaaminäidetest koos analüüsiga. Iga näide selgitab, miks ja kuidas reklaam töötas, ning toob välja olulised õppetunnid ja tehnikad, mida osalejad saavad oma kampaaniates rakendada.
ChatGPT kasutamine sotsiaalmeedia turunduses
Sisaldab praktilisi näiteid ja ChatGPT prompt’e, mida saab kasutada reklaamtekstide, pealkirjade ja CTA-de loomiseks. Iga prompt on loodud selleks, et säästa aega ning pakkuda professionaalseid tekste kiirelt ja efektiivselt.
Sotsiaalmeedia sisuplaneerimise kalender + 3 kuu jagu postituste ideid
Sisaldab konkreetseid postituste ideid, hooajalisi sündmusi ja teemasoovitusi igaks nädalaks, et muuta sotsiaalmeedia haldamine lihtsamaks ja järjepidevamaks. Annab sulle ideid ja inspiratsiooni ning pakub lahendust “mida postitada?” olukordadele.
Visuaalide suurused ja formaadid kõigi peamiste sotsiaalmeediaplatvormide jaoks
See boonusmaterjal aitab hoolitseda selle eest, et su postituste ja reklaamide visuaalid näeksid igas kanalis parimad välja.
Sotsiaalmeedia mõõdikute juhend: kuidas jälgida tulemusi ja teha targemaid otsuseid
Selgitab oluliste mõõdikute (engagement, reach, traffic, leads ja conversion) tähendust ning õpetab tulemusi analüüsima, et parandada sotsiaalmeedia strateegiat ja kampaaniaid. Saad kaasa juhendi, kuidas Google Analycsis veebilehe tulemusi mõõta.
Järgmine kursus alustab 15. jaanuaril 2025
Huvi korral pane end kirja. Eelregistreerimine ei kohusta sind millekski, aga paneb sind eelisjärjekorda.
Nullist OÜ on läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise 2021. aastal
Nullist koolitusi soovitavad
Samm-sammulised selgitused ja juhised, mis muudavad sotsiaalmeedia selgeks ja arusaadavaks
- Selge strateegia ja plaan – Loome koos strateegia, mis aitab sul jõuda õigete klientideni ja paneb iga postituse sinu ettevõtte kasuks tööle.
- Tõhusad ja kaasahaaravad reklaamtekstid ChatGPT abil – Õpid kirjutama turundustekste ja kasutama ChatGPT-d nii tekstide loomiseks kui ka oma copywriting‘u oskuste täiustamiseks.
- Facebooki ja Instagrami reklaamide seadistamine – Samm-sammuline juhend tasuliste reklaamide loomiseks, mis suurendavad nähtavust ja tutvustavad sinu pakutavat inimestele. Nende oskustega hakkavad tulemused kasvama hoopis uue hooga.
- Praktilised tööriistad ja teadmised, mis annavad tulemusi kohe – Iga kursuse osa annab sulle praktilisi samme ja oskusi, mida saad kohe rakendada.
50 akadeemilist tundi
Õppe kogumaht 50 akadeemilist tundi, millest 40 on auditoorne ja praktiline töö ning 10 tundi iseseisev töö.
Vaata omale sobival ajal
Kõik kohtumised on järelevaadatavad 12 kuud.
Boonusmaterjalid
Põhjalik lisamaterjalide pakett, et sul oleks kõik teadmised olemas edukaks karjääriks.
Sind koolitavad Eesti ühed parimad sotsiaalmeedia praktikud
Sven Nuum
- Kasvatanud sotsiaalmeedia abil 3 enda ettevõtet tuntud brändideks (Boost Yourself, Nullist Turunduskool ja GraceFit).
-
Konsulteerinud turunduses ettevõtteid 87 erinevas valdkonnas. Näinud sadade ettevõtete turunduse sisse ja tean, mis toimib ja mis mitte.
- Olen aidanud 3000+ Eesti ettevõttel sotsiaalmeediaturunduses paremaid tulemusi saavutada.
- Nende hulgas Tartu Ülikool, Swedbank, Breden Kids, Placent Activ, Elisa, Ekspress Media, Bolt, EBS, Äripäev.
Liza Lind
- Täiskohaga sisulooja 7+ aastat, tean, mis toimib, mis mitte.
- Esimesed makstud koostööd 20€ / postitus —> 1000€+ / postitus.
- Olen loonud endale erinevad sissetulekuallikad ja naudin täielikku asukohavabadust!
- Olen töötanud maailma suurimate brändidega: Hilton, Calvin Klein, Gopro, Coca-Cola ja MaxFactor ning loonud reklaame, mis on saanud miljoneid vaatamisi!
- Olnud nii mõjuisik, sisulooja, sotsiaalmeedia haldur, kui ka bränd, kes sisuloojaid otsib. Jagan sulle kogemusi kõigist vaatenurkadest!
Korduma kippuvad küsimused
Millal koolitus algab ja kui kaua kestab?
Uus kursus alustab 15. jaanuaril ja kestab 4 nädalat. Täpsema info koolituspäevade toimumisaegade kohta saadame sulle pärast registreerimist.
Kui paljud on koolituse läbinud ja kas nad on rahule jäänud?
Nullist sotsiaalmeedia meistriklassi on läbinud juba üle 1000 inimese, kelle tagasiside keskmine hinne koolitusele on 9.7/10. See näitab, et koolitus on praktiline ja väärtuslik ning toob osalejatele päriselt tulemusi.
Milline on koolituse toimumise formaat?
Koolitus toimub mugavalt Zoomis, mis võimaldab sul osaleda ükskõik kust. Kõik koolituspäevad salvestatakse, nii et saad materjali hiljem üle vaadata või järgi õppida, kui mõni sessioon vahele jääb.
Kui palju koolitus maksab?
- Tavapaketi täishind on 1495€, kuid eelregistreerides maksad vaid 995€ + KM.
- Koolitus + 1:1 mentorluspaketi hind on 2995€ + KM
- Sisaldab kõike, mis on tavapaketis
- Lisaks 3-kuuline personaalne 1:1 mentorlus sulle või sinu meeskonnale
- Kokku 3 mentorsessiooni (igaüks 2 h)
Kas koolituse eest saab maksta osade kaupa?
Jah! Pakume paindlikke maksevõimalusi.
- Võimalik tasuda 1 või 3 osas
- Maksed jaotuvad võrdselt valitud perioodi peale
- Koolitusmaterjalidele pääsed ligi pärast kursuse eest tasumist
Kuidas toimub praktiline õpe ja kodutööd?
Usume, et parim viis õppida on teadmisi kohe praktikas rakendada. Seepärast sisaldab kursus:
- iseseisvaid praktilisi ülesandeid teadmiste kinnistamiseks;
- personaalset tagasisidet sinu tehtud kodutöödele;
- võimalust küsida küsimusi ja saada juhendamist.
Kas saan koolituse käigus personaalset nõustamist?
- Tavapaketis saad:
- esitada küsimusi koolituse ajal;
- tagasisidet oma kodutöödele;
- osaleda Q&A sessioonidel.
- Koolitus + 1:1 mentorlus paketis lisandub:
- 3 personaalset mentorsessiooni (igaüks 2 h)
- sinu või su meeskonna vajadustele kohandatud nõustamine;
- 3-kuuline personaalne tugi ja tagasiside
Mis juhtub, kui ma ei saa mõnel korral osaleda?
Pole muret! Kõik koolitussessioonid salvestatakse ja sa pääsed kõigile materjalidele 12 kuu jooksul tasuta ligi. Vaata materjale endale sobival ajal ja tempos.
Kas mul on vaja eelnevat kogemust?
Ei. Koolitus on üles ehitatud nii, et saad hakkama ka ilma eelneva sotsiaalmeedia turunduse kogemuseta. Alustame põhialustest ja liigume järk-järgult edasi keerukamate teemadeni.
Kas koolitusel on rahulolugarantii?
Jah! Anname sulle 100% raha tagasi garantii. Kui läbid kõik koolituspäevad ja teed kaasa kodutööd ning leiad, et koolitus ei vasta sinu ootustele, tagastame sulle kogu tasutud summa. Meie eesmärk on pakkuda praktilist ja väärtuslikku koolitust ning oleme kindlad, et jääd rahule.