Sotsiaalmeedia spetsialisti
meistriklass

Kõige uuem teooria ja parimad praktilised oskused 4 nädalaga

EttevõtjaleTurundustöötajaleKarjäärivahetajale
Eelregistreeri
Sotsiaalmeedia spetsialisti meistriklassi bänner.

Nullist OÜ on läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise 2021. aastal

Õpi edukalt turundama enda või teiste tooteid

Sotsiaalmeedia ja tehisintellekt on muutnud turundusmaailma tundmatuseni. Vanad võtted on ajale jalgu jäänud ja asendunud võimalustega, millest varem ei osatud undki näha.

Eestis kasutab Facebooki ja Instagrami ligi 900 000 inimest, mis teeb sotsiaalmeediast riigi suurima meediakanali. See tähendab, et igal ettevõttel on siinsamas, koduturul, võimalik jõuda otse oma ideaalklientideni – kiiresti ja soodsalt.

Paljud ettevõtted seisavad sotsiaalmeedias turundades silmitsi samade muredega:

  1. Sotsiaalmeedia võtab liiga palju aega ja annab vähe tulemusi. Sageli jääb mulje, et iga postitus ja reklaam on justkui õnnemäng – kord läheb hästi, kord mitte. Ilma selge strateegia ja teadmistepagasita võib sotsiaalmeedias tegutsemine olla vaevaline ja ebatõhus.
  2. Strateegia puudumine ja ebaselgus, mida postitada.
    Sotsiaalmeedia efektiivne kasutamine nõuab sihipärast lähenemist, kuid paljudel puudub selge plaan ja arusaam, milline sisu nende brändi ja eesmärke kõige paremini toetaks.
  3. Copywriting ehk reklaamtekstide kirjutamine on keeruline ja võtab aega.
    Õige sõnumi leidmine, mis tõmbaks tähelepanu ja kutsuks tegutsema, on keeruline.
  4. Facebooki ja Instagrami reklaamide seadistamine tundub segane ja kulukas.
    Sageli proovitakse reklaame „boost post“ nupuga, ilma sügava arusaamiseta sihtimisest, eelarvestamisest ja kampaania optimeerimisest. Tulemuseks on, et raha kulub, kuid tulemusi ei tule – see tekitab frustratsiooni ja usaldamatust tasulise reklaami vastu.
  5. Kuidas jõuda õigete inimesteni ja eristuda konkurentidest?
    Sotsiaalmeedia on täis infot ja konkurents on tihe. Kui sa ei tea, kuidas oma sõnumit täpselt ja sihipäraselt kujundada, on raske saavutada märkimisväärset nähtavust ja kaasatust.

Praktiline sotsiaalmeedia meistriklass

Just sellepärast panime kokku põhjaliku ja tervikliku sotsiaalmeedia spetsialisti kursuse. Sinu käsutuses on kõige värskem teooria ja parimad oskused, mis me oleme rohkem kui 10-aastase praktilise töö käigus kogunud. 

Facebooki ja Instagrami võimalused on lõputud, kuid kui sa ei tea, kuidas neid kasutada, jätad raha maha vedelema. Iga ettevõte, sõltumata suurusest, vajab oskusi sotsiaalmeedia strateegia loomiseks, mõjuvate reklaamtekstide kirjutamiseks ja tulemuslike reklaamide seadistamiseks.

Need teadmised on eriti olulised väikeettevõtjatele, kes haldavad oma turundust ise, või turundustöötajatele, kes tahavad oma väärtust tööturul tõsta. Kursus on ideaalne ka siis, kui kaalud sotsiaalmeedia spetsialistina uue karjääri alustamist.

Uue ajastu kanalite know-how 4 nädalaga

Räägime sulle kõigest, mida sul edukaks sotsiaalmeediaturunduseks vaja teada on.

Sa ei pea nende teadmiste saamiseks terve aasta koolis käima. Õpetame sulle kõik olulise 4 nädalaga selgeks.

Teooria toetamiseks teeme koos praktilisi harjutusi ja kodutöid, et oskaksid õpitut kohe rakendada ja enda kasuks tööle panna. Mitmed osalejad on neljandaks koolitusnädalaks kursusel tehtud kodutööde abil juba uusi kliente leidnud.

Mida sotsiaalmeedia kursus sulle annab?

Pärast kursust on sul selge ja praktiline sotsiaalmeedia plaan, mida saad rakendada igapäevaselt, ilma et sotsiaalmeedia haldamine võtaks liiga palju aega või energiat. Sa oskad kirjutada töötavaid reklaamtekste ja tead, kuidas kasutada ChatGPT-d nii, et loomeprotsess oleks lihtne ja kiire.

See on Eesti kõige parema tagasisidega ning laiapõhjalisema ja praktilisema sisuga sotsiaalmeedia kursus, kus saad lühikese ajaga teadmised, mis panevad sind kohe õiges suunas tegutsema.

Pärast koolitust tunned tervikut. Sul on uue ajastu kanalite know-how ning praktilised teadmised ja tööriistad tulemuste toomiseks. Sa tood tühjade lubaduste asemel reaalseid tulemusi.

Ettevõtte juht! Meie koolituse vilistlane on turunduses sinu parem käsi – kolme keskmise abilise asemel vajad kõigest üht tugevat spetsialisti.

Parim tõestus sellele on sotsiaalmeediaspetsialist, kes tõi pärast meie koolituse läbimist ühe kuuga rohkem käivet, kui 6 kuud kestev agentuuri loodud telekampaania. Sotsiaalmeedia on uus TV, aga kordades odavam.

Sinu uued oskused

  • Eduka sotsiaalmeedia strateegia planeerimine
  • Facebooki ja Instagrami kontode haldus ja postituste planeerimine
  • Tasuliste Facebooki ja Instagrami reklaamide tegemine
  • Turunduskampaaniate läbiviimine sotsiaalmeedias
  • Müüki toovate reklaamtekstide kirjutamine
  • Mõõdikute jälgimine ja järelduste tegemine
  • Sisu loomine ja ideede genereerimine
  • Professionaalsete sotsiaalmeedia visuaalide loomine
  • Video kasutamine sotsiaalmeedias
  • Muud sotsiaalmeedia spetsialisti tööriistad
  • kliendid leida
  • … ja palju muud kasulikku!

Sa ei pea muretsema teemade keerukuse pärast. Meistriklassi läbinute sõnul on kursus eriline ka selle poolest, et me seletame isegi kõige keerulisemad strateegiad ja tehnikad lahti nii, et neist on lihtne aru saada.

Teooria juurde toome palju huvitavaid ja elulisi näiteid. See on kursus, kus ei hakka hetkekski igav.

Sotsiaalmeedia meistriklass sobib

Ettevõtjale

Kursus õpetab sind kasutama sotsiaalmeedia võimalusi klientide leidmiseks ja äri kasvatamiseks.

Turundustöötajale

Uued oskused aitavad sul oma tööd paremini teha ja tõstavad su väärtust tööturul.

Sest sa tood päriselt tulemusi!

Karjäärivahetajale

Kõrini vanast tööst? Oskuslike sotsiaalmeedia spetsialistide järele on turul suur nõudlus.

Sellest koolitusest uue ameti õppimiseks piisab.

1. koolituspäev

Tugeva sotsiaalmeedia strateegia loomine

  • Sotsiaalmeedia strateegia loomine, brändi eesmärgid ja sihtrühma määratlemine
  • Unikaalse väärtuspakkumise, peateema ja brändi tooni leidmine
  • Eesmärkide seadmine ja tulemuste mõõdikute määratlemine
  • Strateegia ja sisuplaani loomine ChatGPT abil
  • Strateegia loomine erinevate valdkondade näitel: kohalik äri, teenusepakkuja, e-pood, alustav ettevõtte.
  • Praktiline töötuba: Sisuplaani ja strateegia loomine koos tagasisidega

2. koolituspäev

Kuidas luua sisu, mis silma paistab, jälgijate arvu kasvatab ja raha sisse toob

  • Null investeeringuga sisu loomine
  • Sisu loomine vastavalt eesmärkidele (jälgijate kasv vs. müük)
  • Facebookis hetkel kõige paremini toimivad praktikad, enamlevinud vead
  • Jälgijate arvu kasvatamine Instagramis
  • Instagrami jälgijate klientideks muutmine
  • Koostöö mõjuisikutega – kuidas edukalt diile läbi rääkida?
  • Efektiivne sisuloome. Milliseid programme kasutada?

3. koolituspäev

Reklaamtekstid, mis tõmbavad tähelepanu ja suurendavad müüki

  • Psühholoogilised tegurid, mis mõjutavad klientide käitumist
  • Tõhusad copywriting‘u tehnikad sotsiaalmeedias
  • Parimad pealkirjade valemid, mis tõmbavad tähelepanu ja suurendavad klikke
  • ChatGPT kasutamine reklaamtekstide ja pealkirjade loomisel
  • Toote või teenuse väärtuse väljatoomine ChatGPT abil
  • Tekstide õigekirja ja vormistuse kontroll ChatGPT abil
  • Reklaamtekstide analüüs – enamlevinud vead ja nende vältimine
  • Praktiline töötuba: Kirjutame koos pealkirju ja reklaamtekste, saad tagasiside elukutseliselt copywriterilt (Jaana Maling)

4. koolituspäev

Facebooki ja Instagrami sihitud reklaamid

  • Tasulise reklaami roll turundusstrateegias
  • Business Manageri tutvustus ja seadistamine
  • Business Manageri ja Ads Manageri tundma õppimine
  • Reklaamikonto ja kampaania põhistruktuur
  • Eelarve määramine, kampaania tulemuste mõõtmine
  • Sihtrühmade määratlemine , kõige kasumlikumad sihtrühmad
  • Esimeste reklaamide loomine, teeme koos samm-sammult läbi
  • Ad creative ja sihtrühmade testimine
  • Praktiline töötuba: Reklaamikampaaniate iseseisev seadistamine

See kursus on sulle, kui

  • soovid ettevõtjana osata oma tooteid-teenuseid paremini müüa;
  • tahad oma turundustöötajat koolitada või ise end uute võimalustega kurssi viia;
  • tahad õppida uut ametit, mis võimaldab sul asukohast sõltumatut tööd teha;
  • oled turundushuviline ja tahad end kõige värskema infoga kursis hoida.

50 akadeemilist tundi

Õppe kogumaht 50 akadeemilist tundi, millest 40 on auditoorne ja praktiline töö ning 10 tundi iseseisev töö.

Vaata omale sobival ajal

Kõik kohtumised on järelevaadatavad 12 kuud.

Boonusmaterjalid

Põhjalik lisamaterjalide pakett, et sul oleks kõik teadmised olemas edukaks karjääriks.

Samm-sammulised selgitused ja juhised, mis muudavad sotsiaalmeedia strateegia selgeks ja arusaadavaks

  • Selge strateegia ja plaan – Loome koos strateegia, mis aitab sul jõuda õigete klientideni ja paneb iga postituse sinu ettevõtte kasuks tööle.
  • Tõhusad ja kaasahaaravad reklaamtekstid ChatGPT abil – Õpid kirjutama turundustekste ja kasutama ChatGPT-d nii tekstide loomiseks kui ka oma copywriting‘u oskuste täiustamiseks.
  • Facebooki ja Instagrami reklaamide seadistamine – Samm-sammuline juhend tasuliste reklaamide loomiseks, mis suurendavad nähtavust ja tutvustavad sinu pakutavat inimestele. Nende oskustega hakkavad tulemused kasvama hoopis uue hooga.
  • Praktilised tööriistad ja teadmised, mis annavad tulemusi kohe – Iga kursuse osa annab sulle praktilisi samme ja oskusi, mida saad kohe rakendada.

Tasuta boonusvideod ja materjalid
(väärtus üle 500€)

BOONUS 1

Tagasiside sessioonid

Kursuse vältel toimib 3 Q&A sessiooni, kus osalejad saavad kursuse läbiviijalt tagasisidet oma sotsiaalmeedia strateegia, kampaaniate ja tekstide kohta. Reklaamtekstidele annab tagasisidet copywriter Jaana Maling.

Zoom kõne mitme inimesega.
Naine arvuti taga.
BOONUS 2

12-kuuline ligipääs kursuse salvestustele ja materjalidele

Osalejal on ligipääs kursuse salvestustele ja materjalidele tervelt 12 kuu jooksul pärast kursuse lõppu. See võimaldab teadmisi värskendada ja rakendada neid oma tempos.

BOONUS 3

Reaalsete reklaamide näited ja analüüsid

Reaalsete reklaamide näited ja kogumik edukatest reklaaminäidetest koos analüüsiga. Iga näide selgitab, miks ja kuidas reklaam töötas, ning toob välja olulised õppetunnid ja tehnikad, mida osalejad saavad oma kampaaniates rakendada.

Arvutis analüütika jälgimine.
ChatGPT kuvatõmmis.
BOONUS 4

ChatGPT kasutamine sotsiaalmeedia turunduses

Sisaldab praktilisi näiteid ja ChatGPT prompt’e, mida saab kasutada reklaamtekstide, pealkirjade ja CTA-de loomiseks. Iga prompt on loodud selleks, et säästa aega ning pakkuda professionaalseid tekste kiirelt ja efektiivselt.

BOONUS 5

Sotsiaalmeedia sisuplaneerimise kalender + 3 kuu jagu postituste ideid

Sisaldab konkreetseid postituste ideid, hooajalisi sündmusi ja teemasoovitusi igaks nädalaks, et muuta sotsiaalmeedia haldamine lihtsamaks ja järjepidevamaks. Annab sulle ideid ja inspiratsiooni ning pakub lahendust “mida postitada?” olukordadele.

Naine märkmeid tegemas.
Telefon ja arvuti ekraanid.
BOONUS 6

Visuaalide suurused ja formaadid kõigi peamiste sotsiaalmeediaplatvormide jaoks

See boonusmaterjal aitab hoolitseda selle eest, et su postituste ja reklaamide visuaalid näeksid igas kanalis parimad välja.

BOONUS 7

Sotsiaalmeedia mõõdikute juhend: kuidas jälgida tulemusi ja teha targemaid otsuseid

Selgitab oluliste mõõdikute (engagement, reach, traffic, leads ja conversion) tähendust ja õpetab tulemusi analüüsima, et parandada sotsiaalmeedia strateegiat ja kampaaniaid. Saad kaasa juhendi, kuidas Google Analycsis veebilehe tulemusi mõõta.

Google Analüütika pilt laptopil.

Järgmine kursus alustab 15. jaanuaril 2025

ETTEVÕTTED, KES KOOLITAVAD OMA TÖÖTAJAID MEIE JUURES:

Sind koolitab Sven Nuum

Eesti üks parimaid sotsiaalmeedia praktikuid

Õpetan ainult seda, mida olen ise katsetanud ja mis toob päriselt tulemusi. Ei mingeid aegunud slaide ja igavat teooriat! Olen ettevõtja, kes on nullist üles ehitanud Boost Yourselfi tervisetoodete brändi, GraceFiti ja Nullist Turunduskooli ning aidanud 3000+ Eesti ettevõttel sotsiaalmeedia turunduses paremaid tulemusi saavutada.

Sotsiaalmeediaturundus areneb üha edasi. Selle tundmine ja kasutamine on eduka äri loomiseks vajalik ning on loomulik, et teistega sammu pidamiseks peab pidevalt juurde õppima. Minu missioon on aidata võimalikult paljudel tublidel Eesti ettevõtetel seda teha.

 

Korduma kippuvad küsimused

Millal koolitus algab ja kui kaua kestab?

Uus kursus alustab 15. jaanuaril ja kestab 4 nädalat. Täpsema info koolituspäevade toimumisaegade kohta saadame sulle pärast registreerimist.

Kui paljud on koolituse läbinud ja kas nad on rahule jäänud?

Nullist sotsiaalmeedia meistriklassi on läbinud juba üle 1000 inimese, kelle tagasiside keskmine hinne koolitusele on 9.7/10. See näitab, et koolitus on praktiline ja väärtuslik ning toob osalejatele päriselt tulemusi.

Milline on koolituse toimumise formaat?

Koolitus toimub mugavalt Zoomis, mis võimaldab sul osaleda ükskõik kust. Kõik koolituspäevad salvestatakse, nii et saad materjali hiljem üle vaadata või järgi õppida, kui mõni sessioon vahele jääb.

Kui palju koolitus maksab?

  • Tavapaketi täishind on 1495€, kuid eelregistreerides maksad vaid 995€ + käibemaks.
  • Koolitus + 1:1 mentorluspaketi hind on 2995€ + käibemaks
    • Sisaldab kõike, mis on tavapaketis
    • Lisaks 3-kuuline personaalne 1:1 mentorlus sulle või sinu meeskonnale
    • Kokku 3 mentorsessiooni (igaüks 2 h)

Kas koolituse eest saab maksta osade kaupa?

Jah! Pakume paindlikke maksevõimalusi.

  • Võimalik tasuda 3 või 6 osas
  • Maksed jaotuvad võrdselt valitud perioodi peale
  • Koolitusmaterjalidele pääsed ligi pärast kursuse eest tasumist

Kuidas toimub praktiline õpe ja kodutööd?

Usume, et parim viis õppida on teadmisi kohe praktikas rakendada. Seepärast sisaldab kursus:

  • iseseisvaid praktilisi ülesandeid teadmiste kinnistamiseks;
  • personaalset tagasisidet sinu tehtud kodutöödele;
  • võimalust küsida küsimusi ja saada juhendamist.

Kas saan koolituse käigus personaalset nõustamist?

  • Tavapaketis saad:
    • esitada küsimusi koolituse ajal;
    • tagasisidet oma kodutöödele;
    • osaleda Q&A sessioonidel.
  • Koolitus + 1:1 mentorlus paketis lisandub:
    • 3 personaalset mentorsessiooni (igaüks 2 h)
    • sinu või su meeskonna vajadustele kohandatud nõustamine;
    • 3-kuuline personaalne tugi ja tagasiside

Mis juhtub, kui ma ei saa mõnel korral osaleda?

Pole muret! Kõik koolitussessioonid salvestatakse ja sa pääsed kõigile materjalidele 12 kuu jooksul tasuta ligi. Vaata materjale endale sobival ajal ja tempos.

Kas mul on vaja eelnevat kogemust?

Ei. Koolitus on üles ehitatud nii, et saad hakkama ka ilma eelneva sotsiaalmeedia turunduse kogemuseta. Alustame põhialustest ja liigume järk-järgult edasi keerukamate teemadeni.

Kas koolitusel on rahulolugarantii?

Jah! Anname sulle 100% raha tagasi garantii. Kui läbid kõik koolituspäevad ja teed kaasa kodutööd ning leiad, et koolitus ei vasta sinu ootustele, tagastame sulle kogu tasutud summa. Meie eesmärk on pakkuda praktilist ja väärtuslikku koolitust ning oleme kindlad, et jääd rahule.