"Õppisin 2 päevaga rohkem kui teises kohas 6 kuuga!" ⭐⭐⭐⭐⭐
Teistel kulub nende oskuste omandamiseks aastaid katsetamist. Sina saad need 4 nädalaga.
Sul on selge plaan, AI-tööriistad ja strateegiad, mis muudavad sotsiaalmeedia toimivaks müügikanaliks. Tulemused on näha juba kursuse ajal või saad raha tagasi.
Zoomi live kursus on välja müüdud!
Liitu ootenimekirjaga ja saa esimesena infot uue koolituse kohta.




AI on muutnud mängureeglid. Võidavad need, kes oskavad teadmised tulemuseks muuta.
Sotsiaalmeedia muutub kiiresti. Need, kes kasutavad uusi tööriistu ja oskavad neid siduda selge strateegiaga, saavad kiiremini tulemusi ja kõrgemat tasu.
Need, kes ei kohane, jäävad lihtsalt odavateks sisutootjateks.
Ettevõtted tahavad päris tulemust: rohkem kliente, rohkem müüki ja kindlust, et nende turundus liigub õiges suunas.
Turundajad tahavad kõrgemat tasu ja paremaid kliente.
Mõlemad saavad selle ainult siis, kui neil on paremad teadmised ja strateegia.
Just seda õpid Sotsiaalmeedia Meistriklassis.
See praktiline programm annab sulle teadmised ja tööriistad, et olla kliendile asendamatu strateegiline partner, mitte pelgalt sisulooja.
Sotsiaalmeedia turunduse meistriklass annab sulle:
- värske ülevaate turundustrendidest, mis praegu töötavad
- AI-tööriistad ja tehnikad, mis säästavad aega ja toovad paremaid tulemusi
- selged sammud ja strateegiad, et sinu sotsiaalmeedia tooks ka päriselt kliente
Kui tahad tõusta järgmisele tasemele ja saada turul kõrgemalt tasustatud, siis see koolitus on just sulle loodud.
Need teadmised toovad sulle tulemusi igas valdkonnas.
Sa saavutad tulemusi ka siis, kui reklaamile kulub kuus vaid 100–300 eurot. Edu ei sõltu eelarve suurusest, vaid sellest, kuhu ja kuidas sa raha suunad.
Need strateegiad ja copywritingu valemid töötavad igas valdkonnas – teenustest ja kohvikutest kuni e-poodide, ehitusfirmade ja online-ärideni.
Olen töötanud 87 ettevõttega ja kogenud, et kui teha seda õigesti, toob sotsiaalmeedia tulemusi nii teenuse- kui ka tooteäris, nii B2B- kui ka B2C-turul.
Ettevõtjana hoiad sa teadmiste abil raha kokku. Sa ei kuluta tuhandeid, sest oskad teha reklaami ja luua sisu targalt. Tulemused tulevad ka väikese eelarvega.
Turundajana saad sa kõrgemat tasu. Sa seod tööriistad ja strateegia ning oled kliendi jaoks asendamatu, mitte lihtsalt sisulooja, vaid partner, kes toob tulemusi.
See koolitus on sulle, kui
- töötad turunduses, kuid tunned, et su teadmised pole süsteemsed ega piisa palgakasvuks
- oled väikeettevõtja, kes teeb turundust ise, sest eraldi turundajat ei ole mõistlik palgata
- haldad sotsiaalmeediakontosid, kuid kliendid ootavad tulemusi ja sul jääb teadmistest puudu
- tahad selgust, millised tegevused toovad päriselt kliente ja millised mitte
- tahad töötada iseseisvalt ja asukohavabalt ning soovid õppida kasulikku oskust, mida saaks pakkuda teenusena
…ja sügaval sisimas soovid tunda, et sa ei jää maha, vaid kuulud nende hulka, kes mõistavad, kuidas maailm muutub ja oskavad seda enda kasuks tööle panna.
Siit saad plaani, et sotsiaalmeedia tooks kliente ja müüki.
Koolituspäev 1

Kuidas sotsiaalmeedia aitab ärilisi eesmärke saavutada
Sotsiaalmeedia strateegia ja sisuplaani loomine
- Eesmärkide ja sihtrühmade määratlemine, mis toetavad ettevõtte kasvu
- Unikaalse väärtuspakkumise ja brändi hääle sõnastamine – kuidas eristuda ja jääda meelde
- Mis Facebookis ja Instagramis praegu töötab? (Eesti ettevõtete praktilised näited)
- Sihtrühma leidmine ja B2B sisuloome LinkedInis
- TikToki turundus: kuidas ehitada usaldust ja tuua kliente (Kuldmuna finalisti kogemused)
- Kuidas sotsiaalmeedias müügi küsimist teha?
- Kuidas luua strateegiat AI (ChatGPT) abil?
- Postituste ülesehitus ja vormistuse parimad praktikad
- Olemassaoleva sisu auditeerimine ja selge fookuse leidmine
- Praktiline töötuba: Teed valmis sisuplaani ja strateegia koos personaalse tagasisidega
Koolituspäev 2

Tekstid, mis sotsiaalmeedias töötavad
Kuidas kirjutada postitusi ja reklaame, mis ei kao müra sisse ja kõnetavad sinu klienti
- Kuidas oma sihtrühma tähelepanu võita ja usaldus luua?
- Sisu loomine eesmärkide järgi – jälgijate kasv vs. konversioon vs. kaasatus
- Psühholoogilised käivitajad, mis mõjutavad inimeste käitumist ja otsuseid
- Parimad copywritingu tehnikad ja pealkirjade valemid, mida saab kohe rakendada
- AI promptid, mis aitavad kiiresti luua kõrgetasemelist sisu
- Postituste ja reklaamide analüüs – mis töötab, mis mitte, ja miks
- Checklist tekstide kirjutamiseks – et ei ununeks ükski oluline element
- Praktiline töötuba: Kirjutad ise müügitekste ja saad tagasisidet elukutseliselt copywriterilt
Koolituspäev 3

Facebooki ja Instagrami reklaamid
Kas oled varem boostinud postitust ja saanud pettumuse osaliseks?
- Õpid samm-sammult looma toimivaid reklaamikampaaniaid, mitte lihtsalt võimendama postitusi.
- Reklaamide ülesehitus ja sõnumid, mis töötavad Eesti ettevõtete näitel
- Meta Advantage+ ja olulised uuendused, millest pead teadlik olema
- Eelarvestamine ja kampaania kestuse planeerimine – kuidas alustada ka väikse eelarvega
- Sihtrühmade määratlemine ja custom audience’i kasutamine
- Reklaamide seadistamine – teeme koos, samm-sammult
- Ad creative ja sihtgruppide testimine, et leida parim kombinatsioon
- Praktiline töötuba: Loome reklaamikampaania algusest lõpuni Ads Manageris
Koolituspäev 4

Analüütika, tööriistad ja AI
Kas tead, mis töötab ja mis mitte või loodad lihtsalt parimat?
- Õpid mõõtma reklaamide ja postituste tulemusi ning tegema andmepõhiseid otsuseid.
- Ads Manageris tulemuste mõõtmine (CTR, CPC, ROAS jms) ja nende mõtestamine
- Postituste edu hindamine: kas eesmärk on nähtavus, müük või kaasatus?
- Tööriistad, mis teevad sotsiaalmeedia spetsialisti töö kiiremaks ja lihtsamaks
- Video kasutamine sotsiaalmeedia reklaamides – tööriistad, millega kiiresti ja kvaliteetselt sisu luua
- AI ja automatiseerimine: kuidas töövooge optimeerida, süsteeme ehitada ja rohkem ära teha
- Müügikontaktide kogumine: sotsiaalmeedia + e-mail + automatiseerimine
Kui plaan on paigas, on tulemused ainult sinu tahtmise küsimus.
Pärast seda koolitust ei ole sa enam lihtsalt postituste tegija. Sa oled strateegiline partner, kes mõistab tervikpilti ja oskab näidata, kuidas sotsiaalmeedia aitab saavutada ettevõtte äritulemusi.
Sa oskad kirjutada toimivaid reklaamtekste ja tead, kuidas kasutada AI-tööriistu, nagu ChatGPT, et loomeprotsess oleks lihtne ja kiire ning säiliks brändi autentsus ja toon.
- 7. päev
Sul on valmis esimese kliendi või brändi sotsiaalmeediaplaan ning oskus kasutada AI-d, et luua kiiresti sisu, mis sobib kliendi brändi häälega. Tunned, et suudad pakkuda rohkem väärtust lühema ajaga. - 14. päev
Kui kliendil on juba toode ja müügiprotsess, käivitad reklaamikampaania, mis toob päringuid ja müüki. Kasutad tõestatud reklaamivalemeid, mis on kohandatud just tema sihtrühmale. - 30. päev
Sul on selge arusaam, mis toob sotsiaalmeedias tulemusi ning paigas on strateegia, mis töötab igal kuul. Esimesed reklaamid ja sisukampaaniad juba toovad tulemusi, mida saad klientidele raporteerida. - 60. päev
Tulemused muutuvad stabiilseks. Reklaamid toimivad järjepidevalt ja sotsiaalmeedia toob regulaarselt uusi päringuid. Kliendid näevad, et sinu töö on investeering, mis toob neile raha tagasi. - 90. päev
Sul on süsteem, mis toob klientidele pidevalt uusi kliente. Oled loonud tööprotsessi, mida saad korrata ja skaleerida, et teenindada rohkem kliente või küsida kõrgemat tasu.
See on Eesti kõige parema tagasisidega ning laiapõhjalisema ja praktilisema sisuga sotsiaalmeedia koolitus, kus saad lühikese ajaga teadmised, mis panevad sind kohe õiges suunas tegutsema.
Teooria toetamiseks teeme koos praktilisi harjutusi ja kodutöid, et oskaksid õpitut kohe rakendada ja enda kasuks tööle panna. Mitmed osalejad on neljandaks koolitusnädalaks kursusel tehtud kodutööde abil juba uusi kliente leidnud.
Sa ei pea nende teadmiste saamiseks terve aasta koolis käima. Õpetame sulle kõik olulise 4 nädalaga selgeks.








Eesti kõige kõrgemini hinnatud turunduskoolitus.
Osalejate keskmine hinnang kursusele 9.7
Kunagi arvasin, et sotsiaalmeedia turundus tähendab lihtsalt postitamist ja suuremal või vähemal määral boostimist 🙂. Täna mõistan, kui palju enamat see tegelikult hõlmab – minu teadmistes on toimunud tõeline arenguhüpe!
Klientide arv kasvas märgatavalt vaid mõne kuuga! Enne koolitust tegin sotsiaalmeedias reklaame juhuslikult – panin mingi pildi ja suvalise teksti ning lootsin parimat. Tulemused olid ebaühtlased ja strateegia puudus. Pärast koolitust sain selge arusaama, kuidas reklaame õigesti teha, milliseid pilte ja tekste kasutada ning kuidas oma sihtgrupini jõuda.
Lõpuks ometi koolitus, kus ei alustata kõikide osalejate nimede tutvustamise ja pika eelsoojendusega, vaid reaalselt ongi 110% kütet ja teadmisi, kogemusi ning arutelu, mis on kohe rakendatavad ja arusaadavad. Kui üldse mingile sotsiaalmeedia koolitusele minna, siis just sellele. See on tõesti igat senti väärt!
See on üks kõige silmiavardavam koolitusi, kus ma osalenud olen! Ma saan esimest korda öelda, et me teeme õiget asja sotsiaalmeedias. Siiani oleme teinud sama asja nädalast nädalasse ja arvanud, et see on toonud tulemust.
Peale Nullist koolitust oskan juba analüüsiva pilguga vaadata ettevõtete reklaame ja postitusi. Hetkel alustan roheliselt ning elukaaslase ettevõttes turundusega. Juba esimesed postitused on andnud tulemusi mille sarnaseid varem selles ettevõttes olnud ei ole.
See on lihtsalt uskumatu, kui asjalik koolitus see oli. Uusi teadmisi ja oskusi sai nii tohutult palju ja nüüd, turundajana tean, mida ma pean tegema. Enne olid teadmised täiesti olematud ning loopisin raha tuulde.
Rahaline väärtus on kordi suurem kui koolituse hind! Ei saa unustada ka ajalist väärtust, hoian aegagi isuga kokku.
Enne Nullist sotsiaalmeedia kursust tundus sotsiaalmeedia keeruline ja segane, nüüd aga oskan kasutada seda teadlikult, et kliente leida ja müüki suurendada – tulemused on näha juba esimesest kuust.
Olin varem õppinud koolis sotsiaalmeedia spetsialistiks, aga see koolitus 🔥. Neli nädalat ja teadmisi rohkem kui kaheaastasel õppel.
Liitu ootenimekirjaga
Saad need lisamaterjalid tasuta kaasa (väärtus üle 400 €)
Tunne oma sihtrühma nagu turunduspsühholoog
Eksklusiivne minikoolitus kursusel osalejatele, kus õpid kasutama AI tööriistu, et kiiresti mõista mistahes sihtrühma mõtteviisi, vajadusi ja ostuotsuse loogikat. See aitab sul luua sisu, mis tõmbab sotsiaalmeedias tähelepanu ja müüb paremini.


Eestikeelne AI-promptide kogu, mis annab sulle turunduses eelise
Need ei ole lihtsalt 2–3 lauselised küsimused, vaid turunduseksperdi loodud põhjalikud tööriistad. Saad luua kiiremini postitusi, reklaame ja e-kirju nii, et kliendid ei saa arugi, et kasutasid AI-d. Lisaks toetavad need sinu loovust ja eneseväljendust. Hoiad kokku tunde, mis muidu kuluks manuaalsele tööle.
Müük sotsiaalmeedias – kuidas aidata, mitte survestada
Unusta pealetükkiv müük. Selles videos jagab Rait Videvik, kuidas luua sotsiaalmeedias usalduslik kontakt, esitada õigeid küsimusi ja viia vestlus loomulikult müügini, ilma survestamata. Õpid, kuidas mõista kliendi tegelikku vajadust, pakkuda väärtust ning sulgeda tehinguid ausalt ja inimlikult.


Mis TikToki turunduses töötab?
Saad kahe tunniga praktilise ja selge ülevaate, kuidas kasutada TikToki oma turunduses. Alates platvormi algoritmi mõistmisest ja videosisu planeerimisest kuni hookide ja selleni, kuidas hallist massist erineda. Kogemusi ja praktilisi näiteid jagab Nullist turunduskooli lõpetaja ja Kuldmuna finalist Robin Pass.
Aus ja kasulik tagasiside ekspertidelt + Q&A sessioonid
Koolituse vältel toimub 3 Q&A sessiooni, kus saad tagasisidet oma sotsiaalmeedia strateegia, kampaaniate ja tekstide kohta. Reklaamtekstidele annab hinnangu elukutseline copywriter Jaana Maling. Strateegilisele poolele ja sisule saad tagasisidet Sven Nuumilt.

Sind koolitab Eesti juhtiv turundusekspert Sven Nuum.
Sven Nuum
- Kasvatanud sotsiaalmeedia turunduse abil 3 enda ettevõtet tuntud brändideks (Boost Yourself, Nullist Turunduskool ja GraceFit).
-
Konsulteerinud turunduses ettevõtteid 87 erinevas valdkonnas. Näinud sadade ettevõtete turunduse sisse ja teab, mis toimib ja mis mitte.
- Aidanud 3000+ Eesti ettevõttel sotsiaalmeedia turunduses paremaid tulemusi saavutada.
- Nende hulgas Tartu Ülikool, Swedbank, Breden Kids, Placent Activ, Elisa, Ekspress Media, Bolt, EBS, Äripäev.

Koolituse lõpus väljastame sulle tunnistuse
Õppekava: turundus ja reklaam
Koolituse maht: 50 AKT

Kui kiiresti näed koolituse tulemusi?
Kui sa mõtled, et 1000-eurone koolitus on kallis, siis ma tahan sulle sõbralikult öelda ettevõtjalt ettevõtjale… mitte midagi tegemine läheb sulle veel kallimaks.
Tegelik hind on tulu, mis jääb saamata, kui sinu turundus ei too tulemusi.
Olen seda korduvalt näinud: otsuse edasi lükkamine tähendab sageli paigalseisu, samal ajal kui võimalused liiguvad sinust mööda.
Oodata ja loota, et asjad muutuvad iseenesest, ei ole strateegia – see on risk.
Paljud osalejad on juba neljandaks koolitusnädalaks teeninud kursusel tehtud kodutööde abil oma investeeringu mitmekordselt tagasi. Ja neid teadmisi kaustad sa tulevikus korduvalt, mitte ainult üks kord koolituse jooksul.
Kui sul on juba olemas toode või teenus, mille järele turul on nõudlus ja sul on ka toimiv müügiprotsess, võib investeering tagasi tulla üllatavalt kiiresti.
Näiteks, kui sul on valmis veebileht, broneerimisvorm või muu koht, kuhu inimesed saavad päringu jätta ning oled valmis juba pärast esimesi koolituspäevi reklaami käivitama, on täiesti realistlik teenida kursuse hind tagasi 7–14 päevaga ja see on alles algus.
Kui oled alles oma esimest toodet või teenust turule toomas, siis näed tavaliselt esimesi tulemusi ja päringuid 30–60 päeva jooksul, sest selle aja jooksul jõuad oma pakkumise, sisu ja reklaami süsteemselt valmis seada.
Allpool näed Meta Ads tulemust, kus koolitusel osalenud ettevõte teenis üle 182 000€ käivet reklaamidega, mille taga oli selge strateegia, copywriting ja süsteem.
See on vaid üks paljudest tulemustest, mida osalejad on saavutanud. Sa ei pea jõudma sadade tuhandeteni – piisab, kui saad kasvõi ühe uue hea kliendi ja koolitus tasub end ära mitmekordselt.
Oletame, et sinu keskmine klient toob sulle 300 €. Kui iga kuu jääb vähemalt kümme potentsiaalset klienti sinu postitust või reklaami nägemata, tähendab see 3000 € vähem sinu ettevõtte käibes. Aasta peale teeb see 36 000 €. See on summa, mis võiks olla sinu pangakontol, pere toetamiseks või ettevõtte kasvatamiseks.

Mida osalejad räägivad?
Theresel enne sotsiaalmeedia meistriklassi läbimist erilisi teadmisi polnud
Enne meistriklassi olid mu teadmised sotsiaalmeedia turundusest üsna piiratud – olin küll ise midagi katsetanud, aga ettevõtte turundamist ma ei osanud õigesti teha. Koolituselt sain aga selgeks, kuidas postituste tekste kirjutada ja üles ehitada, kuidas sotsiaalmeedia plaani koostada ning miks ja kuidas kasutada Facebooki reklaame.


Ann sai motivatsiooni tööturul uus lehekülg pöörata
Enne Nullist koolitust arvasin, et sotsiaalmeedias turundamine on midagi keerulist ja rasket. Tegelikult on vaja vaid õigeid tehnikaid ja kõik muutub palju lihtsamaks. Koolitus andis mulle oskuse koostada sotsiaalmeedia sisuplaan, teadmise, et ka väikeste summadega tasulised reklaamid võivad tuua häid tulemusi, ning copywriting’u tehnikad, mida kohe rakendan. Nüüd oskan oma postitusi paremini planeerida ja ajastada, et mitte lihtsalt aega kulutada, vaid tegutseda eesmärgipäraselt. Soovitan koolitust kõigile, kes tahavad oma ettevõtte sotsiaalmeediat ise hallata – see on igat senti väärt.
Tiaré mitmekordistas oma klientide ROAS-i
Sveni jagatud reklaamicopy valemi abil mitmekordistasin oma klientide ROAS-i. Tema oskus leida õiged valupunktid aitab luua täpselt sihitud tekste, mis toovad tulemusi.
Ingrid arvas, et teab sotsiaalmeediast juba üsna palju...
Kuigi ma arvasin, et tean sotsiaalmeediast juba üsna palju, sain koolituselt tohutult uut ja väärtuslikku teavet. Üks suurimaid üllatusi minu jaoks oli see, et olin justkui Facebooki ja Facebook Adsi kõrvale jätnud. Tegelikult on see aga ülioluline kanal, kui soovid, et kliendid jõuaksid sinu kodulehele või e-poodi. Koolitus andis mulle julguse ja teadmised, kuidas oma reklaame ja sõnumeid nii esitada, et need tõepoolest esile tõuseksid.
Kui soovid oma karjääris või ettevõtluses astuda järgmine samm, oled sa sisuturundaja või ettevõtja, siis see koolitus on üks parimaid viise, kuidas see samm astuda.
Roland on tänu Nullist sotsiaalmeedia koolitusele turunduspartneriks mitmele ettevõttele
Täna haldan mitme ettevõtte sotsiaalmeediat, koostan sisuplaane, tekste, visuaale ja loon reklaamikampaaniaid, mis toovad neile uusi kliente. Koolitus andis mulle oskused, kuidas kirjutada toimivaid reklaamtekste, mõista jälgijate profiile ja luua tulemuslikke kampaaniaid. Suur väärtus oli ka praktiline pool – sain kõike kohe päris kontodel katsetada. Tänu sellele pakun nüüd ettevõtetele kvaliteetset, numbritele tuginevat turundust ja olen saanud mitmele neist püsivaks partneriks. Meistriklass on parim samm, kui tahad sotsiaalmeediat kasutada nii, et see toob päriselt tulemusi.

Nullist koolitusi soovitavad
Korduma kippuvad küsimused
Millal koolitus toimub ja kui kaua kestab?
Järgmine Zoomi live koolitus toimub 2026.
Koolitusel on 4 koolituspäeva ning 2 tagasiside kohtumist. Täpsema info koolituse kohta saadame pärast registreerimist.
Kui paljud on koolituse läbinud ja kas nad on rahule jäänud?
Nullist sotsiaalmeedia meistriklassi on läbinud juba üle 1000 inimese, kelle tagasiside keskmine hinne koolitusele on 9.7/10. See näitab, et koolitus on praktiline ja väärtuslik ning toob osalejatele päriselt tulemusi.
Milline on koolituse toimumise formaat?
Koolitus toimub mugavalt Zoomis, mis võimaldab sul osaleda ükskõik kust.
Kõik Zoomi live koolituspäevad salvestatakse, nii et saad meistriklassi täispaketiga liitudes materjali hiljem üle vaadata või järgi õppida, kui mõni sessioon vahele jääb.
Kui palju koolitus maksab?
- Meistriklassi veebikursus – varsti saadaval
- 4x koolituspäeva
- osaleda Q&A sessioonidel
- 12-kuuline ligipääs õppeplatvormile
- Meistriklassi täispaketi ehk Zoomi live koolituse hind on 995€ + KM
- 4x Zoomi live koolituspäeva
- 2x eraldi tagasiside koosolekut
- 12-kuuline ligipääs õppeplatvormile, kus materjalid pidevalt täienevad
- Saad osa ka meie kinnisest kogukonnast, kus saad suhelda teiste osalejatega, jagada kogemusi ja küsida nõu.
- Boonusmaterjalid
- Koolitus + 1:1 mentorluspaketi hind on 2995€ + KM
- Sisaldab kõike, mis on täispaketis
- Lisaks 2-kuuline personaalne 1:1 mentorlus sulle või sinu meeskonnale
- Kokku 8 mentorsessiooni (iga kohtumine 1h)
Kas koolituse eest saab maksta osade kaupa?
Jah! Pakume paindlikke maksevõimalusi ning maksed jaotuvad võrdselt valitud perioodi peale.
- Meistriklassi täispaketi ehk Zoomi live koolituse eest on võimalik tasuda arvega (1, 2 ja 3 osas) või veebimaksega (3, 6 ja 12 osas).
Kuidas toimub praktiline õpe ja kodutööd?
Usume, et parim viis õppida on teadmisi kohe praktikas rakendada. Seepärast sisaldab kursus:
- iseseisvaid praktilisi ülesandeid teadmiste kinnistamiseks;
- personaalset tagasisidet sinu tehtud kodutöödele;
- meistriklassi täispaketiga on võimalus küsida privaatses suhtluskanalis küsimusi ja saada juhendamist.
Kas saan koolituse käigus personaalset nõustamist?
- Meistriklassi veebikursusega saad:
- esitada küsimusi Slacki kanalis
- osaleda Q&A sessioonidel
- Meistriklassi täispaketiga saad:
- esitada küsimusi koolituse toimumise ajal Zoomis
- tagasisidet oma kodutöödele, mille alusel väljastame tunnistuse
- osaleda Q&A sessioonidel
- Koolitus + 1:1 mentorlus paketis lisandub:
- 8 personaalset mentorsessiooni (igaüks 1h)
- sinu või su meeskonna vajadustele kohandatud nõustamine
- 2-kuuline personaalne tugi ja tagasiside
Mis juhtub, kui ma ei saa mõnel korral Zoomi live koolituspäeval osaleda?
Meistriklassi täispaketi ja veebikursuse paketiga näed kõiki materjale õppeplatvormil 12 kuud. Nii saad materjale vaadata endale sobival ajal ja tempos.
Kas mul on vaja eelnevat kogemust?
Ei. Koolitus on üles ehitatud nii, et saad hakkama ka ilma eelneva sotsiaalmeedia turunduse kogemuseta. Alustame põhialustest ja liigume järk-järgult edasi keerukamate teemadeni.
Kas koolitusel on rahulolugarantii?
Jah! Anname sulle 100% raha tagasi garantii. Kui läbid kõik koolituspäevad ja teed kaasa kodutööd ning leiad, et koolitus ei vasta sinu ootustele, tagastame sulle kogu tasutud summa. Meie eesmärk on pakkuda praktilist ja väärtuslikku koolitust ning oleme kindlad, et jääd rahule.