PRAKTILINE TURUNDUS-PSÜHHOLOOGIA

SEA ÜHE PÄEVAGA PAIKA ETTEVÕTTE LUGU, SÕNUMID JA REKLAAMID

Kati Torim
koolitaja

Praktiline turunduspsühholoogia õpetab sulle:

Miks on oluline turunduspsühholoogia tundmine?

Kliendipsühholoogia tundmine on eduka turundaja trump.

Seega iga edukas turundaja peab omama inimkäitumisest kindlat arusaama. Oleme jõudnud ajastusse, kus ainult imagoreklaami või allahindluskampaaniaga enam bränd edu ei saavuta.

Ülepakkumise ajastul on vaja pakkuda täpselt seda, mida kliendi hing ihkab. Selleks aga peame me nägema tema pähe. Iga turunduskampaania eesmärk on mõjutada tarbijat, et ta langetaks ettevõttele kasuliku otsuse.

Näiteks loob Apple efektseid turunduskampaaniaid, mis propageerivad nende toodete lihtsust, mugavust, aga ka erilisust.

Nad teavad, mis paneb nende kliendid end hästi tundma, teavad, mida nende kliendid tahavad, ja teavad täpselt miks nende tarbija ikka ja jälle endale uue Apple´i toote ostavad. See ei ole juhuslik, see on kliendipsühholoogia tundmise kunst.

Turunduspsühholoogia tundmine:

Mida sa sellel koolitusel õpid?

  • Tuvastad oma tarbija peamise profiili ja tema käitumismustrid.
  • Saad aru, kuidas ta teeb oma ostuotsuse.
  • Oskad kohandada oma turundusstrateegia nii, et saad parimaid tulemusi ja oskad vältida vigu kodulehel, e-kirjades, reklaamides ja üldises kommunikatsioonis.
  • Õpid tundma klienditeekonda ja tead, kuidas seda turunduses rakendada nii, et tõuseks müügid.
  • Näed oma ettevõtte protsessi kliendi vaatenurgast ja saad uusi ideid, kuidas siduda see oskuslikult kliendipsühholoogiaga.


Mis eelise uued oskused annavad?

  • Tunned oma kliendi teekonda ja saad aru, mis peitub kliendi ostuotsuse taga tegelikult.
  • Tead, kuidas kasutada 6-te põhilist veenmise põhitõde ja tead, kuidas psühholoogia mõjutab ostuprotsessi.
  • Oskad oma toodet või teenust paremini selgitada, kui sinu konkurendid.
  • Oskad koostada toimivaid reklaame ja luua mõjusamaid sõnumeid.

Sind koolitab - Kati Torim

Kati Torim on olnud kümme aastat ettevõtja, kliendipsühholoogia ja enesejuhtimise koolitaja ning turundusmentor. Ta on teinud koostööd ettevõtetega nagu Topauto, My Fitness, Varajase Kaasamise Keskus, Circle K Eesti, Fujitsu Estonia, Telia Eesti AS, Genius Sport, Nortal jpt.

Kati on avanud Kõue Mõisa, omanud ja arendanud ökokohvikuid ja pidanud auhinnatud alternatiivset koolitusmaja.

Turundusega alustas ta kümme aastat tagasi, kui olematu turunduseelarvega avas ta oma privaatse coachingu-maja, kus koolitusid 5 aasta jooksul kliendid Eesti tippmeeskondadest rahvusvaheliste meeskondadeni välja. Ta kasutas seal kliendipsühholoogiat, mis pani aluse tugevale soovitusturundusele.

Kati on kliendipsühholoogia koolitusi teinud nii Äripäeva Akadeemias, kui ka erinevates ettevõtetes sisekoolitusena. 

Kati on Boost Yourselfi turundusstrateeg, kes aitas aastal 2021 ettevõtte rebrändida, käivet 54% kasvatada ning samal aastal müüdi ettevõte edasi ka Chaga Grupp OÜ ridadesse, kellega koos luuakse täna Eesti suurimat Wellness-ettevõtet.

TEEMAD JA AJAKAVA

9:00-10:30
Miks jutustada lugu?

  • Loo jutustamine turunduses ehk miks osade ettevõtete lood, mis panevad aju helisema – ja inimese ostma?
  • Kommunikatsioon – sinu ettevõtte kuldne kolmik

  • Sinu loo pealkiri määrab ära selle, kes su lugu loeb.

10.45-12.45
Kellele jutustada lugu?

  • Sinu ettevõtte ideaalne klient – ja nende isiksusetüübid
  • Kliendi teekonna 8 faasi
  • Alateadvus ja ostuotsused
  • Ostja profiili tundmine ja kuidas seda turunduses rakendada

13.30 -15.00
Kuidas jutustada lugu?

  • Kuidas ärata ellu oma e-kirjad, sisuloome ja koduleht
  • Metafoorid turunduses ja kuidas neid kasutada
  • 6 veenmise põhimõtet ja kuidas neid eetiliselt enda äri heaks ära kasutada?
  • Imago ja sinu ettevõtte lugu

15.10-17.00
Kus jutustada lugu?

  • Loo jutustamine erinevates kanalites ehk 6 kommunikatsioonikanalit – mida, miks ja kus räägime?
  • Mis on see, mis hävitab sinu loo?
  • Sinu üheleheküljeline turundusplaan


Koolituse hind: 250€ + KM

Koolituspäev toimub Zoomis ja kestab: 9.00 – 16.30

Õppekava: turundus ja reklaam

Koolituse maht: 8 Akadeemilist tundi

Registreeri turunduspsühholoogia koolitusele

Leave this field blank