Kuidas Facebookis edukalt reklaamida
Siit alates teed reklaame teadlikult. Saad minu 5 parimat Facebooki reklaamistrateegiat, mida iga ettevõtja peaks kasutama. Kui tahad olla nende hulgas, kes saavad oma reklaamikampaaniad juba oktoobrist käima, siis pane end kirja.
Nüüd saadaval veebikursusena - vaata endale sobivas tempos!

Saad selgeks kõige olulisemad Facebooki strateegiad, mis toovad uusi päringuid ja kliente.
Brändi tuntuse kasv
Sinu reklaam jõuab tuhandete potentsiaalsete klientideni, kellel pole sinu ettevõttest varem aimugi olnud. Isegi paari eurose eelarvega on võimalik oma pakkumist näidata kohaliku sihtrühma seas laiale publikule.


Müügi ja tellimuste suurendamine
Saad teada, kuidas hoida oma reklaame nende inimeste ees, kes on kõige tõenäolisemalt huvitatud sinu poolt pakutavast. See strateegia muudab suurema hulga sotsiaalmeedia jälgijatest ostjateks ja konverteerib palju rohkem veebilehe liiklust klientideks. Saad iga euro kohta mõõta, kui palju tulu see tagasi toob ja seeläbi tead täpselt, kuidas oma eelarvet planeerida.
Soojad kontaktid ilma müügikõnesid tegemata
Müügikontakt (lead) ei ole ühekordne klikk, vaid inimene, kellega saad edasi suhelda e-maili, telefoni või kaudu. See tähendab korduvat müügivõimalust.


Rohkem veebilehe külastajaid
Annan sulle strateegiad, mis on rakendatavad igas sektoris. Olenemata sellest, kas tegutsed e-kaubanduses, teeninduses, hariduses või mistahes muus valdkonnas.
Potentsiaalse kliendibaasi kasvatamine
Ainult paar protsenti turust on valmis kohe praegu ostma. Kui kõik sinu reklaamid on ainult müügipakkumised, siis tegelikult kõnetad sa vaid väga väikest osa inimesi ja sina arvad, et kliendid on otsa saanud. Tegelikult vaja juurde uut strateegiat, mis loob esmase teadlikkuse sinu brändist.

Tulemusi näed juba ühe kuni kahe nädalaga. Jah, ka tänases majandusolukorras.
Facebooki reklaamid on kiireim viis klientideni jõudmiseks. Sa pead vaid teadma, kuidas neid õigesti seadistada.
Aga kuidas luua reklaame, mis toovad tulemusi? Mis praegusel hetkel töötab ja tulemusi toob? Kuidas tagada, et sinu investeering Facebooki reklaamidesse maksaks end mitmekordselt tagasi?
Pärast Facebooki koolitust sa:
-
ei raiska enam raha juhuslikele „boostimistele“
-
tead, millal millist strateegiat kasutada ja millist eesmärki valida
-
oskad iseseisvalt seadistada reklaamikampaaniaid Ads Manageris
-
oskad hinnata, milline reklaam töötab ja milline mitte
-
tood oma (või kliendi) ettevõttele uusi päringuid ja kliente
-
jõuad õige sihtrühmani ka väikese eelarvega (alates 5–10 eurot päevas)
-
hoiad oma pakkumised pildis ilma igapäevaselt postitamata
Olen käinud viimaste aastate jooksul erinevatel koolitustel väga palju, nii tasuta kui tasulistel koolitustel. Enamus koolitusi on üldistavad ning ei lähene personaalselt. Alati jääb “see miski” puudu, kuid siit koolituselt sain rohkem kui seni käidud koolitustelt ja seminaridelt. Veel enam-materjale saab üha uuesti ja uuesti vaadata step by step.

Mõne napi nädalaga on ROAS varasema 4-5 asemel tõusnud 8-10 vahele. E-smaspäeva kampaania oli samuti edukam kui varasematel kordadel.

Enne olin peamiselt sisulooja, kuid nägin, et Metas on palju suurem müügipotentsiaal. Sveni koolitus aitas mul rakendada uusi strateegiaid – e-commerce kliendi müüginumbrid kasvasid kohe ja videokampaania välismaal ületas ootusi. Lisaks sain selguse, kuidas oma kampaaniate tulemusi analüüsida ja parendada.

Pakkumise tegemisest, publiku soojendamiseni, kampaaniate statistika analüüs ja kogu turundamisprotsessi ajaliin on kõik väga praktilise väärtusega minu äris. Olen tänu sellele koolitusele ka parem turunduse tellija. Mulle meeldis, kuidas Sa selle olid üles ehitanud, põhjalikud materjalid, praktilisus ja võimalus ka peale koolitust tekkivaid küsimusi küsida.

Sveni Facebooki koolitus andis täpsed juhised, milliseid kampaaniaid kasutada ja kuidas tulemusi mõõta, et aru saada, millised reklaamid töötavad ja millised mitte. Koolitus keskendus kõige olulisemale – kuidas uudisvoogudes silma paista, kliendi usaldust võita ja seda hoida. Väga sisukas ja praktiline!

Olen eelnevalt Meta reklaame teinud pigem kaootiliselt ja kiiruga möödaminnes. Ei ole saanud võtta seda aega, et süvenenult ka korralikult kampaaniad kokku panna. Seepärast tekkis ka arvamus, et Meta reklaamid ei toimi ja on ainult kulu, mitte tulu. Aga nägin, et Meta reklaamid jätkuvalt toimivad.

See Facebooki koolitus on sulle, kui:
- Sul on väikse või keskmise suurusega ettevõte või sa pakud turundusteenust teistele ettevõtetele
- Sinu reklaamieelarve on 100-2000€ kuus
- Tahad Facebooki turunduses paremaid tulemusi saavutada
- Soovid saada uusi strateegiaid ja toimivaid nippe
- Oled valmis õppima ja rakendama
See koolitus EI OLE sulle, kui:
- Sul on reklaamieelarve üle 5000€ kuus
- Otsid ainult teoreetilist lähenemist
- Soovid delegeerida kogu turunduse
Registreeri koolitusele
Veebikursus
295 € + KM
Võimalus maksta 2 osas
- Kohe saadaval – vaata koolitust endale sobivas tempos.
- 12-kuuline ligipääs kursuse salvestustele ja materjalidele õppeplatvormil (väärtus 100 €).
- Minu parimate reklaamide näited, mis on toonud sadade tuhandete eest müüki.
Kohe saadaval
Koolituse täispakett koos salvestusega
495 € + KM
Võimalus maksta 2 või 3 osas
- Zoomi live kohtumised
- Kõige uuem copywritingu koolitus parimate reklaamteksti valemite, tehnikate ja promptidega (tavahind 295 €)
- 12-kuuline ligipääs kursuse salvestustele ja materjalidele (väärtus 100 €).
- AI-põhine Reklaamteksti hindaja, et sinu reklaamid kohe paremini õnnestuksid.
- Minu parimate reklaamide näited, mis on toonud sadade tuhandete eest müüki.
Pole hetkel saadaval
Koolitus + 1:1 mentorlus
1295 € + KM
Ainult 3 kohta
- Lisaks koolitusele saad põhjaliku 1:1 mentorluse ainult sulle (kohtume kokku 2 korral 1h korraga).
- Saad Eesti ühe parima turunduseksperdi personaalset juhendamist, et saavutada Facebooki reklaamidega veelgi paremaid tulemusi.
- Kohtumised toimuvad üks-ühele Zoomis või Tallinnas.
Täispaketiga saad tasuta kaasa
Copywriting sotsiaalmeedias (tavahind 295 €)
Praktiline koolitus, kus kirjutad sotsiaalmeedia pealkirju ja reklaamtekste ning õpid ChatGPT-d enda kasuks tööle panema. Töötab nii e-poes kui teenuseäris.

Sind koolitab Eesti juhtiv turundusekspert Sven Nuum.

Ma ei räägi sulle teoreetilistest võimalustest. Ma näitan, kuidas päriselt Facebookis tulemusi saada, sest tean, kui oluline on iga müük ja klient sinu äri jaoks.
Minu kogemus numbrites:
- 10+ aastat praktilist Facebooki kogemust
- 3000+ koolitatud ettevõtjat
- Kogemus 87+ erinevas valdkonnas
- Reklaamikampaaniad tootlusega 10 000€ kuni 100 000€+
Vaata materjalid läbi, kasuta uusi teadmisi ja kui sa ei saa 30 päeva jooksul ühtegi uut kvalifitseeritud kontakti või müüki, tagastan sulle koolituse tasu 100%. Miks ma saan seda lubada? Sest ma tean, et need strateegiad töötavad – kui neid õigesti rakendada.
Kui kiiresti näed koolituse tulemusi?
Kui sul on juba olemas toode või teenus, mille järele turul on nõudlus ja sul on ka toimiv müügiprotsess, võib investeering tagasi tulla üllatavalt kiiresti.
Näiteks, kui sul on valmis veebileht, broneerimisvorm või muu koht, kuhu inimesed saavad päringu jätta ning oled valmis juba pärast esimesi koolituspäevi reklaami käivitama, on täiesti realistlik teenida kursuse hind tagasi 7–14 päevaga ja see on alles algus.
Kui oled alles oma esimest toodet või teenust turule toomas, siis näed tavaliselt esimesi tulemusi ja päringuid 30–90 päeva jooksul, sest selle aja jooksul jõuad oma pakkumise, sisu ja reklaami süsteemselt valmis seada.
Allpool näed Meta Ads tulemust, kus koolitusel osalenud ettevõte teenis üle 182 000€ tulu. Selle taga oli koolituselt saadud strateegia ja reklaamteksti kirjutamise valem.
See on vaid üks paljudest tulemustest, mida osalejad on saavutanud. Sa ei pea jõudma sadade tuhandeteni. Piisab, kui saad kasvõi 5-10 uut klienti ja koolitus tasub end ära mitmekordselt.
Oletame, et sinu keskmine klient toob sulle 300 €. Kui iga kuu jääb kümnek potentsiaalsel kliendil sinu reklaami nägemata, tähendab see 3000 € vähem sinu ettevõtte käibes. Aasta peale teeb see 36 000 €. See on summa, mis võiks olla sinu pangakontol, pere toetamiseks või ettevõtte kasvatamiseks.

Nullist koolitusi soovitavad
Korduma kippuvad küsimused
Kus ja millal koolitus toimub?
Koolitus toimub uuenenud õppeplatvormil.
Ligipääs õppeplatvormil olevatele koolituspäevade salvestustele ja materjalidele jääb sulle 12 kuuks.
Kas mul on vaja eelnevat kogemust?
Sul ei ole vaja eelnevat kogemust Facebooki reklaamidega, sest koolitus sobib nii algajale kui ka juba kogenumale turundajale. Ma näitan sulle kõike alates reklaamide loomisest, sihtimisest kuni pakkumiseni välja. Koolitusel tutvustan enda strateegiaid, kampaaniaid ja lähenemisi, kuidas Facebooki reklaamidega kliente leida.
Kas mul on vaja suurt eelarvet?
Suurt eelarvet vaja ei ole, aga samas ma soovitan, et sul oleks vähemalt natukenegi raha oma turunduse jaoks. Alates 5€ suurusest eelarvest piisab, et jõuda mitme tuhande inimeseni ja suurendada veebilehe liiklust. Mõnede kampaaniate puhul piisab juba 2-3€ eelarvest.
Kas mul on mõtet osaleda, kui olen aastaid tagasi Facebooki reklaamide koolitusel käinud?
Kas tulemused on endiselt head või on need langenud ja vajaksid värskeid ideid? Ma olen üle kümne aasta tasulisi reklaame kasutanud ja õpin siiani uusi lähenemisi. Lisaks reklaamide sihtimisele, on veelgi olulisem, kuidas sa oma potentsiaalseid kliente kõnetada oskad. Minu koolitusel õpid sa Facebooki turunduse mõlemat poolt.
Veel peaksid sa teadma, et Ads Manageris on toimunud mitmeid muudatusi, millega tuleks kindlasti kursis olla.








