fbpx

Nüüd saab igaüks õppida

Reklaamtekstide kirjutamist sotsiaalmeedias – kuidas müüa ja klienti kõnetada

Reklaamtekstide kirjutamine sotsiaalmeedia postitustele ja reklaamidele on raske või sa ei ole seniste tulemustega rahul?

Sa ei ole selles üksi, aga õnneks on seda võimalik aga kordades lihtsamaks muuta…

Kui sa tead, millistest osadest müügile suunatud reklaamtekst koosnema peaks ja kuidas seda üles ehitada.

Asi on harva tegelikult tootes või teenuses ja peaaegu alati selles, et reklaam ei püüa tähelepanu, sõnum on segane ega tekita ei huvi klikkida ega soovi osta.

Ükski reklaam ei müü, kui sõnad ei suuda inimest liigutada samm edasi tehingu suunas. Esimene ülesanne on muidugi tähelepanu võita. See on järjest raskem, sest kõik võitlevad tähelepanu eest ja päevas näeme tuhandeid reklaamsõnumeid.

Kui oled nagu mina, klikid heal juhul mõnel reklaamil päevas, aga sina tahad oma ettevõttega olla nende hulgas, millel klikitakse. Või muidu sind ignoreeritakse.

Inimesed eiravad reklaame, sest me ei jõua kõigele reageerida.

Me ei osta ajakirja selleks, et reklaame lugeda. Me ei ava sotsiaalmeediat selleks, et sealt reklaame vaadata.

Otsime sealt midagi, mis meile huvi pakub ja mõnikord on see reklaam…

Inimesi ei huvita ettevõtted ega tooted

Neid huvitab ainult üks asi ja see on tema ise.

Sinu potentsiaalne klient tahab teada, kuidas sina või sinu pakkumine tema elu paremaks muudab.

Milliseid probleeme sina aitad lahendada? Ta tahab teada, mis kasu on talle sinu tootest või teenusest?

Kuidas muudab su pakkumine tema elu kergemaks, lihtsamaks, mugavamaks?

Kas sa müüd toodet või probleemi?

Kas sa pakud lahendust?

Kas reklaamis tulevad väljas need kasutegurid, mis on olulised sinu sihtrühma jaoks?

Kas sa räägid tulemusest?

Vaata enda sõnumeid kliendi pilgu läbi… küsides endalt, kas need läheksid mulle korda?

Kas tulemus ja pakkumine tuleb selgelt välja?

Muru niitmine ei ole probleem, vaid aega ei ole. Tahaks laupäeval midagi muud teha.

Konverentsi puhul ei osta ma esinejate arvu, vaid uusi teadmisi, mis mind minu elus või äris edasi aitavad.

iPhone 12-megapiksline kaamera on arusaamatu omadus, aga “ideaalne kaamera ka halbades valguse tingimustes pildistamiseks” ütleb juba rohkem.

Inimesed ei osta tooteid ega teenuseid, vaid kasu, tulemust, leevendust, lahendust probleemile ja paremat elu.

Siin tulebki mängu reklaamtekstide kirjutamine ehk inglise keeles copywriting.

Nüüd saab igaüks seda õppida

Kui sa oled väikeettevõtja, turundaja või sotsiaalmeedia haldaja, siis sinu oskus luua reklaamtekste, mis panevad inimesed tegutsema, on igas ärivaldkonnas kriitilise tähtsusega – see on reaalne raha teenimise oskus!

Koolitusel “Reklaamtekstid sotsiaalmeedias – kuidas müüa ja klienti kõnetada” õpime läbi praktiliste harjutuste kirjutama pealkirju, reklaamteksti ning käime läbi kõik olulised elemendid, mida on tähelepanu ja müügi saamiseks vaja.

Miks me neid saladusi avalikult jagame?

Oma esimese ettevõttega (Boost Yourself) oleme kõik need samad vead ise läbi teinud. Meil polnud õrna aimugi, kuidas kirjutada teksti, mis paneks kliendi ostma (ilma, et tekst ei oleks liiga “pealetükkiv”) ja kui oluline roll sõnadel müügis tegelikult on.

Aidates ettevõtetel teenida miljoneid eurosid ja olles koolitanud Eestis ligi 2000 ettevõtjat, näen, et reklaamtekstide kirjutamine on igas äris üks tähtsamaid oskuseid.

Sellest uus koolitus sündiski, et sina ei peaks samu vigu ise läbi tegema ning enda aega ja raha raiskama, vaid võiksid läbi parema turunduse suuremat kasumit teenida ja rohkemate inimesteni jõuda.

Sinu ettevõttes teeb seda turundustöötaja?

Kas olete teda koolitanud, mismoodi pealkirju ja tekste kokku panna, et nad teeniksid ettevõttele raha, mitte ei oleks lihtsalt niisama postitatud postitamise pärast? 

Me räägime nendest tekstidest, mille eesmärk on MÜÜA, mitte niisama sotsiaalmeedias meelt lahutada.

Koolituse tulemusel:

  1. Tead, mis paneb inimesi ostma
  2. Oskad kirjutada sotsiaalmeediasse pealkirju, millel klikitakse
  3. Oskad vältida suurimaid vigu, mida reklaamtekstidega tehakse ja säästad nii enda aega ja raha
  4. Õpid tundma oma klienti ja tema vajadusi
  5. Oskad reklaamtekstides kasutada õiget sõnavara ja väljendeid
  6. Tead, kuidas kirjutada igavad toote omadused kasuteguriteks, mis kõnevatad inimesi ja panevad toodet või teenust tahtma
  7. Oskad Facebookis teiste hulgast välja paista ja inimeste tähelepanu võita
  8. Tunned kõige olulisemaid reklaamteksti kirjutamise tehnikaid ja kuidas nende abil inimestes ostusoovi tekitada

Registreerimiseks kliki siin ja vali sobiv aeg

Oleme ka Töötukassa koolituskaardi partner ppekava: Turundus ja reklaam)

10x väärtus või koolitus on sulle tasuta

Kui 90 päeva pärast koolitust, olles õpitut ise rakendanud ütled, et sellest polnud kasu, siis kirjuta meile ja maksame sulle raha tagasi. Seega risk on meie õlul ja sul ei ole midagi kaotada, vaid võimalus omandada palju uusi teadmisi.

Meie eesmärk on sulle päriselt abiks olla, sest oleme ise samas kohas olnud. Olles avastanud copywritingu mõju, näeme kui palju rohkem potentsiaali ettevõtete turunduses peidus on ja teisest küljest nii palju samade vigade kordamist.

Osalejate tagasiside

Korduma kippuvad küsimused

Kas osalemiseks on vajalik eelnevat kogemust või teadmisi?

Ei ole. Sul on vaja ainult arvutit, internetti, kirjutusvahendit ja tahet oma tooteid või teenuseid paremini ja rohkem müüa. Kui sul ei ole veel midagi müüa, võid valida ükskõik millise toote ja teenuse ning seda näitena kasutada.

Kas see koolitus on sobilik ka alustavale ettevõttele?

Jah, see koolitus on kõigile, kes tahavad oma tooteid või teenuseid paremini müüa. Alustava ettevõtte puhul on veelgi tähtsam, et saaksid ettevõttele kiiremini hoo sisse.

Kas koolitus sobib ka B2B ettevõtetele?

Jah, koolitus sobib kõigile, kes oma tooteid või teenuseid müüvad. Olenemata valdkonnast.

Kas ma saan koolitusel osaleda Töötukassa kaudu?

Jah, oleme Eesti Töötukassa koolituskaardi partner ja koolitusel saab osaleda ja Tööta ja Õpi programmi raames. 

Kas ma pean olema kirjutamises hea?

Ei, sa ei pea olema kirjutamises hea ega hakkama professionaalseks copywriteriks. Sa pead ainult teadma, kuidas hea rekalamtekst sünnib ja oskama seda ära tunda.