Blogi

Miks 90% sotsiaalmeedia haldajatest teenib alla 2000€ kuus?

10. veebr. 2025
Sven Nuum
sotsiaalmeedia turundaja palk

Enamik turundajaid, kes tahavad sotsiaalmeediaga raha teenida, teevad sama vea:

Nad on lihtsalt “postitajad” – mitte strateegid.

Sa võid postitada ilusat sisu iga päev, aga kui sa ei tea:

  • Kuidas ettevõte tegelikult raha teenib?
  • Mis tegelikult töötab algoritmis?
  • Kuidas postitustest teha müügikanal?

…siis jääb su teenuse väärtus madalaks ja hinnad odavaks.

Kui sa tahad liikuda algajast ja keskpärasest edasi ning saada oskusi, mis aitavad rohkem teenida, siis sa pead oskama enamat kui lihtsalt postitusi teha.

Su töö on aidata klientidel rohkem raha teenida.

Siin on 3 oskust, mis eristavad tavalist haldajat ja kõrgema tasemega strateegi:

1. Kui hästi sa tunned sihtrühma vajadusi ja oskad nende järgi sisu luua?

Kas sa tead:

  • Mis on sinu sihtrühma probleemid, väljakutsed ja soovid?
  • Mis tüüpi postitused ja reklaamtekstid panevad nad tegutsema?
  • Kas reklaamtekstid räägivad “meie tootest” või kliendi vajadustest?

Kui su vastus on “ma arvan küll”, siis see ei ole piisav. 

Keskmine sotsiaalmeedia haldaja kirjutab postitusi, mis räägivad ettevõttest ja toodetest. Aga sa tahad olla see, kes loob sisu, mis räägib kliendi probleemist ja paneb ta midagi tundma ning tegutsema.

2. Facebooki reklaamid – kas oskad tuua ettevõttele päringuid ja tehinguid?

Reaalsus on see, et:

  • Postituste orgaaniline levik on madal.
  • Igal ettevõttel pole sisu, mida järjepidevalt iga nädal postitada.
  • Ilma tasulise reklaamita on sotsiaalmeedia müügikanalina nõrk ja potentsiaal jääb kasutamata.

Kui sa oskad reklaame optimeerida ja testida nii, et 1€ sisse ja 5€ välja, siis sa ei pea enam klientide pärast muretsema – ettevõtted otsivad sind ise üles (mulle on pakutud selle oskuse eest isegi osalust).

Kui sa ei oska, siis oled lihtsalt “postitaja” – ja asendatavaid inimesi on liiga palju.

3. Sotsiaalmeedia + AI – kuidas väiksema ajaga paremaid tulemusi saada?

Tipptasemel sotsiaalmeedia spetsialistid ei tee kõike käsitsi. Nad kasutavad:

  • ChatGPT-d reklaamtekstide, postituste ja ideede loomiseks.
  • Andmete analüüsi, et näha, mis töötab ja mis mitte.
  • A/B testimist, et leida reklaamide ja pakkumiste parimad variandid.

AI ei asenda sind, aga see annab sulle tohutu eelise nende ees, kes seda ei kasuta.

Kui sa tunned, et panustad palju, aga tulemused ei kasva, siis on sul kaks valikut: jätkata samamoodi või õppida uusi oskusi, mis viivad sind järgmisele tasemele.Kui tahad välja murda algaja või keskpärase tasemelt ja saada oskusi, mis aitavad rohkem raha teenida, siis Sotsiaalmeedia spetsialisti meistriklass on sinu järgmine samm.

Tule täienda teadmisi

Facebooki koolitus Nullist

Kuidas Facebookis edukalt reklaamida

Praktiline kursus
09.04.25
Sotsiaalmeedia spetsialisti meistriklassi bänner.

Sotsiaalmeedia spetsialisti meistriklass

Praktiline koolitus
Jõuad veel liituda!
AI turunduse ja müügi koolitus

AI turunduse ja müügi koolitus Kristo Petersoniga

Vali sobiv kuupäev
17.04 või 16.05