Tean nüüd, kuidas tekitada alates esimesest lausest klientides huvi

sotsiaalmeedia spetsialisti koolitus - Nullist

Tjorven Siiboja hakkas pärast koolitust oma jälgijaid sinatama. See oli tema jaoks esialgu suur muutus, kuid tõdeb, et väga vajalik. Ta soovitab koolitusel käies kõike õpitut kohe ka proovida, sest ainult nii kinnistad oma teadmised ja viid oma ettevõtte sotsiaalmeedia täiesti uuele levelile.

Mis on kõige olulisem, mida sa meistriklassist õppisid?

Kindlasti kogu tekstide müügitekstide ja postituste kirjutamise osa. Peale kindlate tehnikate õppimist olen hakanud neid kasutama oma postitustes väga palju ja näen, et need töötavad paremini kui need, mida ma varasemalt tegin.

Pärast Nullist koolitust olen hakanud tegema ka Instagramis reels’e. Need on väga ägedad ja kui kuskil Vikatimehe objektil olen, siis kohe hakkab mõte jooksma, kuidas ja mida filmida, et hiljem oleks videot hea kokku panna. Varem ma alati teietasin, koolitusel hakkasin jälgijaid sinatama. Minu jaoks alguses keeruline, aga suur ja oluline muutus, mille pidin enda jaoks tegema. See teadmine oli minu jaoks väga uus, et postitustes tuleb rohkem isiklikumalt läheneda.

Kuidas sa kirjeldad kogu õppeprotsessi?

Kodutöödele anti väga põhjalikku tagasisidet, kõik seletati lahti ja ükski küsimus ei jäänud kunagi vastuseta. Õppeprotsess ise oli väga põnev ja huvitav, päevad küll pikad, kuid uni

peale ei tulnud, mis ütleb koolitajate kohta nii mõndagi.

Millise väärtuse annab meistriklassi läbimine sinu ettevõttele?

Oma ettevõttes tean nüüd paremini, kuidas klientideni jõuda ja kuidas kirjutada nii, et praegused ning tulevased kliendid jääksid postitusi lugema ehk kuidas tekitada neis huvi esimesest lausest alates.

Tööturul annab igasugune koolituse läbimine eelise, kuid olen avastanud, et Nullist sotsiaalmeedia meistriklass on päris laialdaselt teatud ja selle mainimine meeldib tööandjatele küll. Ma isiklikult tunnen, et koolituse käigus õppisin nii palju uut.

See oli tõeliselt põnev, kui palju uusi asju oli koolitajatel meile anda, olgugi et kasutan Instagrami ja Facebooki juba aastaid. Eriti võib seda vist Facebooki kohta öelda – kõik need tasuliste reklaamide tegemise võimalused on nii laialdased ja kogu see osa oli näiteks täiesti uus.

Millise soovituse annad neile, kes plaanivad meistriklassi kursuse läbida?

Kes juba plaanivad – neile ei oska muud soovitada, kui seda, et leidke kindlasti endale kindel Facebooki ja Instagrami leht, mida jooksvalt kasutada, et kõike õpitut kohe rakendada. Niisama vaatamisest ei piisa, peab kohe läbi ka tegema.

Selle koolituse abil on päriselt võimalik jõuda ka nende klientideni, kes üldse ettevõttest veel kuulnud ei ole ja see peakski olema iga turundusinimese soov ning eesmärk. Ehk, leida üles need inimesed, kes neid ise veel leidnud pole.

Sotsiaalmeedia meistrilassi koolituse käigus saab nii palju nippe, mida oma reklaamides ja postitustes kasutada. Üks väga suur pluss on veel – koolitust saab läbida laivis ja see annab selle eelise, et saab koolitajatelt kogu aeg küsida. Ja mina ei näinud ühtki küsimust, millele nad poleks osanud vastata. Kõik küsimused ja probleemid said lahenduse.

MEELDIS? JAGA EDASI

KUIDAS LEIDA SOTSIAALMEEDIAST KLIENTE JA KASVATADA MÜÜKI

PRAKTILISED TURUNDUSKOOLITUSED

Oleme Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

TUTVU KOOLITUSTEGA