Facebooki reklaamid - Nullist koolitus

Kas Facebooki reklaamid sobivad minu ettevõttele?

Inimesed kaebavad üsna tihti, et Facebooki reklaamid ei tööta või ei ole nende ettevõtte jaoks sobilikud. Tegelikult toimivad Facebooki reklaamid enamikul juhtudel, kui neid õigesti kasutada.

Lihtsam on öelda, et platvorm ei tööta, kui panustada aega ja vaeva õppimisele ning strateegia loomisele ja selle ellu viimisele. Ära saa valesti aru, ma ei ütle, et viga on sinus. Facebook on uus asi ja vajab teistsugust lähenemist, aga tegelikult on asi lihtsam, kui esmapilgul tundub.

Facebooki reklaamid ei tööta iga ettevõtte puhul, aga tõenäoliselt töötavad need sinu jaoks.

Meie koolitusel on käinud üle 1000 Eesti ettevõtte, valdkondades mille olemasolust ma polnud isegi teadlik. Kui nemad suudavad Facebooki reklaame enda ettevõtte kasuks tööle panna, siis on šansid suured, et sina suudad ka!

  1. Minu äri on B2B

Levib eksiarvamus, et Facebooki reklaamid ei tööta ärilt-ärile (B2B) ettevõtete jaoks. Tegelikult pole mingit põhjust, miks need ei peaks töötama. Sihtrühmas olevates ettevõtetes on tavaliselt inimesed need, kes langetavad suuri otsuseid.

Mida need otsustajad teevad hommikul tööle minnes? Mida nad sirvivad oma hommikuse kohvi ootamise ajal? Nende tähtis ametikoht ei tähenda, et nad ei vaataks paar korda päevas Facebooki.

Facebook Pixel ja taasturundus

Jah, neid võib veidi keerulisem tabada olla, aga neil on samasugused probleemid ja mured nagu meil kõigil ja arva ära mis? Nad otsivad neil lahendusi nagu kõik teised. Niisamuti nagu sina!

Mõtle Facebookist kui inimestele inimesele platvormist, mitte pelgalt B2C või B2B.

2. Mul ei ole e-poodi

Usud või mitte, aga internetis leidub inimesi, kes istuvad autosse ja sõidavad sinu poodi, kui sul on midagi, mida nad tahavad.

See, et pärast reklaamil klikkimist kohe osta ei saa, ei tähenda, et reklaam on raisku läinud.

Facebooki reklaamid on fantastilised oma toote või brändi tuntuse suurendamiseks, kontaktide kogumiseks ja usalduse loomiseks inimestega, kes võivad ühel päeval sinu kliendiks saada.

Kui sul on füüsiline kauplus või restoran, siis veendu, et valid reklaami luues sihtrühmaks inimesed, kes asuvad sinu asukoha läheduses.

Kui sul on e-pood, siis loe: Kuidas e-pood saab Facebooki abil äri kasvatada

3. Ma ei müü füüsilist toodet

See, et toode on immateriaalne, ei tähenda, et see ei ole reklaamitav. Muidugi ei pruugi sul olla ilusaid tootefotosid, aga saad Facebooki reklaame siiski kasutada, et kutsuda inimesi enda kodulehele, tutvustada neile oma teenuseid, koguda e-maili kontakte, suurendada usaldust ja muuta need külastajad klientideks.

Kui teenus on kallim, siis on Facebooki reklaamide kasutamiseks veelgi rohkem põhjust, sest kliendi ostuteekond on pikem kui odavama kauba puhul. Võid Facebooki reklaame kasutada selleks, et enda klientide hulgas usaldust suurendada ja oma olemasolu neile meelde tuletada. Selleks on parim võimalus taasturunduse kasutamine, mis võimaldab sul kodulehe külastajaid väga täpse ja personaalse reklaamiga kõnetada.

Räägime sellest täpsemalt järgmisel koolitusel.

4. Minu sihtrühm on liiga vana

Tõsi, neid on võib olla veidi keerulisem veenda selles, et oma pangakaardi andmete sisestamine on ohutu, seega vaata esmalt üle enda koduleht.

110 000 eestlast vanuses 55 – 65+ on täna Facebookis ja Omniva pakiautomaatide kiire areng on teinud e-kaubanduse kättesaadavaks ka väiksemates kohtades.

Kui poed ja teenused kolisid väiksematest alevikest ära, siis internet ja e-kaubandus on need uuesti tagasi toonud ning parema valikuga kui kunagi varem.

Facebooki reklaamid ja sihtrühma valimine

Publik on kahtlemata olemas, kui soovid neile midagi sobivat reklaamida.

Kokkuvõtteks saame teada, et tegelikult on Facebooki reklaamimaailm võimalusterohkem, kui esiotsa tunduda võib. Kui natuke süveneda, kulutada veidi aega ja energiat, on Facebookiga võimalik imesid teha!

Kõigest räägime lähemalt ja detailsemalt juba järgmisel koolitusel.