Miks sinu Facebooki turundus ei tööta – ja kuidas see korda teha?
Sa tead, et Facebook ja Instagram võiks töötada sinu (või sinu kliendi) äri kasuks, aga midagi on justkui puudu. Pole selgust, miks turundus ei tööta ja mida peaks teisiti tegema.
Osalen tasuta töötoasRegistreerujaid 24.04 kell 8:46 seisuga: 342

Postitad, boostid, lood sisu – aga kliente tuleb vähe või üldse mitte.
Selle töötoa eesmärk on näidata, kuidas sotsiaalmeedia saab sinu äri toetada – kui tead, mida ja kellele öelda ning keskendud õigetele tegevustele.
See töötuba on sulle, kui…
- Postitad pidevalt, aga päringuid ei tule
- Boostid postitusi, aga tulemus on nullilähedane
- Tunned, et sotsiaalmeedia võtab aega, aga ei too raha
- Ei oska kirjutada reklaame, mis inimesi kõnetaks
- Tunned, et lihtsalt “teed midagi”, aga puudub läbimõeldud süsteem.
Selles 2-tunnises töötoas:
- Vaatame ausalt otsa hetkeolukorrale – miks postitused ja boostimised ei too tulemusi.
- Paneme paika strateegilise vundamendi – sihtrühm, pakkumine ja selge sõnum.
- Saad teada, millest koosneb hea reklaam – pealkiri, struktuur ja CTA-d.
- Kuidas tasulisi reklaame kasutada – väiksed eelarved, lihtsad mõõdikud ja testimine.
Sa lahkud töötoast teadmisega, kellele ja mida sa turundad, kuidas oma reklaami õigesti üles ehitada ja kuidas see levima panna. Isegi siis, kui sa ei ole kunagi varem reklaame teinud.
29. aprill kell 14-16, Zoomis
Töötuba viib läbi Sven Nuum
Sven Nuum on kogenud ettevõtja (Boost Yourselfi, Nullist Turunduskooli ja GraceFiti kaasasutaja) ja turundusekspert, kellel on tugev taust sotsiaalmeedia turunduses, turundustekstide kirjutamises ning strateegiate loomises.
Nullist Turunduskoolis on ta aidanud 3000+ Eesti ettevõttel saavutada sotsiaalmeedias paremaid tulemusi ja konsulteerinud turunduses ettevõtteid 87 erinevas valdkonnas.
Nende hulgas Tartu Ülikool, Swedbank, Breden Kids, Placent Activ, Elisa, Ekspress Media, Bolt, EBS ning sadu väike- ja alustavaid ettevõtjaid.
