Liitumine jaanuari grupiga nüüd avatud!
Sotsiaalmeedia, mis toob kliente. Mitte ainult laike.
Praktiline "tee kohe kaasa" programm, mis aitab sul muuta Facebooki ja Instagrami kanaliteks, mis toovad sulle iga kuu uusi päringuid, kliente ja müüki. Kõik koolituspäevad salvestatakse ja saad neid järele vaadata just siis, kui sul aega on. Ühestki teemast ega harjutusest ei jää sa ilma.
Vaata videot ja tutvu programmiga 👇


Eestis kasutab Facebooki ja Instagrami ligi 900 000 inimest.
See teeb sotsiaalmeediast riigi suurima meediakanali.
Sinu kliendid on seal 2 tundi päevas. Iga päev.
Nad kerivad. Vaatavad postitusi. Klikivad reklaamidel.
Aga nad ei näe sinu ettevõtet.
Küsimus pole enam “kas sotsiaalmeedia töötab”, vaid “kas sinu sotsiaalmeedia töötab”.
Ja kui aus olla, siis enamikel ettevõtjatel… ei tööta. Aga see on õpitav.
Võib-olla oled sina just siin…
Sa postitad. Vahel saad laike. Jälgijaid tuleb juurde. Aga telefon ei helise. Päringuid ei tule. Ja keegi ei tea, miks.
Sa teed “midagi” sotsiaalmeedias, aga sul puudub selge plaan: Mida ma täpselt teen? Kas see toob müüki? Kuidas ma tean, kas see töötab?
Sa oled proovinud reklaame käima panna, aga… see on keeruline.
Kuhu klikid? Mida seadistada? Mida kirjutada?
Ja mis juhtub, kui sa kulutad raha valesti?
Sa ei ole kindel, kas teed üldse õigeid asju.
Sa teed kõike üksi. Pole kedagi, kellelt küsida. Pole kindlat plaani ja sa mõtled: “Võib-olla see ei tööta minu ettevõtte puhul?”
Küsisin hiljuti 519 Eesti ettevõtjalt: „Mis takistab sul sotsiaalmeedias tulemusi saavutamast?”
Vastused olid üllatavalt sarnased ja TOP 3 probleemi, mida vastajad nimetasid…
1. „Mul ei ole selgust, kuidas sotsiaalmeediat kasutada klientide leidmiseks.“
171 vastajat (33%) tunnistas seda. Nad postitavad, saavad laike ja vaatamisi, aga müüke ei tule. Ja keegi ei tea, miks.
2. „Puudub selge strateegia, mis seoks turunduse ja ärilised eesmärgid.“
168 vastajat (32%) ütles sama. Sotsiaalmeedias tehakse “midagi”, aga puudub plaan: mida tahame saavutada? kas see toob päriselt müüki? kuidas tulemusi mõõta?
3. „Ma ei tea, mida ja kuidas järjepidevalt postitada.“
80 vastajat (15%) tundsid end siin ära. Millal postitada? Kui tihti? Mis teemadel? Kas see, mida ma teen, üldse töötab? Ideid lihtsalt ei jätku.
Ja 52% vastanutest (271 inimest) tunnistas, et ei oska Facebooki ja Instagrami reklaame seadistada.
Ja see on suur probleem, mida näen iga päev.
Sest õigesti seadistatud reklaamid on üks tõhusamaid viise, kuidas nähtavust, päringuid ja kliente saada.
Kuid enamik inimesi lihtsalt ei tea, kuidas seda õigesti teha.
See kõlab tuttavalt? Sa ei ole üksi.
Sa ei pea kõike ise välja mõtlema. Sa ei pea kulutama aastaid katsetamisele ja tuhandeid eurosid vigadele.
Sest ma olen selle juba läbi teinud.
Olen töötanud 87 erineva valdkonna ettevõttega ja näinud, mis töötab ja mis mitte (nii teenuse- kui ka tooteäris, nii B2B- kui ka B2C-turul). Koolitanud üle 3000 Eesti ettevõtja ja nüüd ma annan need teadmised sulle.
Konkreetselt. Praktiliselt. Ilma mulata.
Mida sa täpselt õpid?
- Sihtrühma psühholoogia – miks keegi päriselt ostab ja kuidas seda oma reklaamides kasutada
- ChatGPT ja AI tööriistad – kuidas kiiresti luua häid reklaamtekste, postitusi ja ideid (valmis promptidega, mida saad kohe kasutada)
- Reklaamide seadistamine samm-sammult – täpselt, kuhu klikkida ja mida kirjutada
- Heade reklaamide näited Eesti ettevõtetelt – mis töötab ja miks
- Tulemuste mõõtmine – kuidas teada, kas su raha kulub õigesti
- Turundustekstide tehnikad, mis müüvad – copywriting, mis paneb inimesi tegutsema
- Personaalne tagasiside – ma vaatan su tööd üle ja ütlen, mida parandada
See pole teoreetiline koolitus
See on praktiline programm, kus sa teed ise ja pärast 4 nädalat:
- Sul on selge plaan, kuidas sotsiaalmeediat kasutada
- Sa oskad ChatGPT abil kiiresti luua häid tekste ja postitusi
- Sa tead, kuidas reklaame seadistada
- Sul on esimesed reklaamid juba käima pandud
- Sa tead, kuidas tulemusi mõõta
- Sa oled kindel, et teed õigeid asju
Reaalsed tulemused, mitte tühjad lubadused.
Therese ei osanud aimatagi, kui võimas tööriist AI turunduses on
Disainer ja sisulooja
Nüüd oskan AI-d turunduses rakendada. See avas täiesti uue vaatenurga sotsiaalmeedia strateegiale ja sisuloomele.
Lisaks oli suur pluss inspireeriv kogukond, kus sai jagada ideid ja kogemusi teiste turundushuvilistega. Sven on suurepärane koolitaja, kes oskab keerulise teema muuta arusaadavaks ja inspireerivaks.


Kadri-Ann sai selgeks, miks mõned tekstid müüvad ja teised mitte.
Tallinna Tehnikaülikooli turundus- ja rahvusvaheliste suhete spetsialist
Kogu aeg olen mõelnud, et kuidas osad tekstid on lihtsalt nii head, et isegi kui toode või teenus ei paku huvi, siis ikkagi loed. Nullist koolitus räägib need teemad ja tehnikad kõik lahti.
Sven õpetab, kuidas META reklaamid ei ole lihtsalt “pilt+tekst”, vaid strateegiline süsteem: kuidas valida õige kampaaniatüüp, kõnetada õiget publikut ja kasutada AI-d, et töövoogu lihtsustada.
Koolitus on konkreetse ülesehitusega, praktiline ja materjalid sellised, mida saad kasutada ka siis kui koolitus ammu läbi.
Kristel 30 päevaga leidis mitu uut klienti
Turundus & sisuloome
Olen sotsiaalmeedias toimetanud juba aastaid, kuid teadsin, et see maailm ei seisa kunagi paigal.
Nullist sotsiaalmeedia meistriklass pani mind mõistma, kuidas oma tegemisi veel teadlikumalt, süsteemsemalt ja tulemuslikumalt suunata.
Juba ühe kuuga olen leidnud mitu uut klienti, kellele pakun sotsiaalmeedia teenust. Kasutan igapäevaselt koolitusel õpitud teadmisi – olgu selleks copy kirjutamine, reklaamide seadistamine või AI-abiliste kasutamine.

Ingrid arvas, et teab sotsiaalmeediast juba üsna palju...
Näitleja & Vox and Vision Media Production
Kuigi ma arvasin, et tean sotsiaalmeediast juba üsna palju, sain koolituselt tohutult uut ja väärtuslikku teavet. Üks suurimaid üllatusi minu jaoks oli see, et olin justkui Facebooki ja Facebook Adsi kõrvale jätnud. Tegelikult on see aga ülioluline kanal, kui soovid, et kliendid jõuaksid sinu kodulehele või e-poodi. Nullist sotsiaalmeedia koolitus andis mulle julguse ja teadmised, kuidas oma reklaame ja sõnumeid nii esitada, et need tõepoolest esile tõuseksid.
Kui soovid oma karjääris või ettevõtluses astuda järgmine samm, oled sa sisuturundaja või ettevõtja, siis see koolitus on üks parimaid viise, kuidas see samm astuda.
Roland on tänu Nullist sotsiaalmeedia koolitusele partneriks mitmele ettevõttele
Sotsiaalmeedia spetsialist ja digiturundaja
Täna haldan mitme ettevõtte sotsiaalmeediat, koostan sisuplaane, tekste, visuaale ja loon reklaamikampaaniaid, mis toovad neile uusi kliente. Koolitus andis mulle oskused, kuidas kirjutada toimivaid reklaamtekste, mõista jälgijate profiile ja luua tulemuslikke kampaaniaid.
Suur väärtus oli ka praktiline pool – sain kõike kohe päris kontodel katsetada. Tänu sellele pakun nüüd ettevõtetele kvaliteetset, numbritele tuginevat turundust ja olen saanud mitmele neist püsivaks partneriks. Meistriklass on parim samm, kui tahad sotsiaalmeediat kasutada nii, et see toob päriselt tulemusi.


See koolitus aitas Kristil lõpuks kogu pildi kokku panna
Digiturunduse partner teenusepakkujatele
Ma ei õppinud lihtsalt postitusi tegema, ma õppisin mõtlema strateegiliselt. Nullist Meistriklass muutis kogu mu arusaama sotsiaalmeediast. Õppisin, kuidas sisu ja reklaamid peavad toetama ühtset klienditeekonda.
Copywriting’u osa oli eriti silmiavav – nüüd loovad postitus ja maandumisleht koos tervikliku mõju. Nägin kohe, kuidas läbimõeldud tekst toob tulemusi, esimene postitus jõudis juba ligi 1000 uue inimeseni.
AI, analüütika ja tagasiside tõid mu töösse selguse, süsteemi ja reaalsed tulemused.
Siit saad plaani, et sotsiaalmeedia tooks kliente ja müüki.
Koolituspäev 1

Kuidas sotsiaalmeedia aitab ärilisi eesmärke saavutada
Sotsiaalmeedia strateegia ja sisuplaani loomine
- Eesmärkide ja sihtrühmade määratlemine, mis toetavad ettevõtte kasvu
- Unikaalse väärtuspakkumise ja brändi hääle sõnastamine – kuidas eristuda ja jääda meelde
- Mis Facebookis ja Instagramis praegu töötab? (Eesti ettevõtete praktilised näited)
- Sihtrühma leidmine ja B2B sisuloome LinkedInis
- TikToki turundus: kuidas ehitada usaldust ja tuua kliente (Kuldmuna finalisti kogemused)
- Kuidas sotsiaalmeedias müügi küsimist teha?
- Kuidas luua strateegiat AI (ChatGPT) abil?
- Sotsiaalmeedia postituste parimad praktikad ning sisu ja kontode auditeerimine
- ChatGPT kasutamine sotsiaalmeedia turunduses (täiesti uuel tasemel)
- Praktiline töötuba: Teed valmis sisuplaani ja strateegia koos personaalse tagasisidega
Koolituspäev 2

Tekstid, mis sotsiaalmeedias töötavad
Kuidas kirjutada postitusi ja reklaame, mis ei kao müra sisse ja kõnetavad sinu klienti
- Kuidas oma sihtrühma tähelepanu võita ja usaldus luua?
- Sisu loomine eesmärkide järgi – jälgijate kasv vs. konversioon vs. kaasatus
- Analüüsime miks enamik postitusi ja reklaame ei tööta ja mida muuta
- Turunduspsühholoogia ja kuidas kliendid mõtlevad
- Parimad hookide (pealkirjade) põhitüübid, mis alati töötavad
- Tõestatud copywritingu tehnikad, mis toovad päringuid ja kasvatavad müüke
- AI promptid, mis aitavad sul kirjutada selgemaid turundustekste
- Postituste ja reklaamide analüüs – mis töötab, mis mitte, ja miks
- Kontrollnimekiri tekstide kirjutamiseks – et ei ununeks ükski oluline element
- Praktiline töötuba: Kirjutad ise müügitekste ja saad oma tööle tagasisidet.
Koolituspäev 3

Facebooki ja Instagrami reklaamid
Kas oled varem boostinud postitust ja saanud pettumuse osaliseks?
- Õpid samm-sammult looma toimivaid reklaamikampaaniaid, mitte lihtsalt võimendama postitusi.
- Reklaamide ülesehitus ja sõnumid, mis töötavad Eesti ettevõtete näitel
- Meta Advantage+ ja olulised uuendused, millest pead teadlik olema
- Eelarvestamine ja kampaania kestuse planeerimine – kuidas alustada ka väikse eelarvega
- Sihtrühmade määratlemine ja custom audience’i kasutamine
- Reklaamide seadistamine – teeme koos, samm-sammult
- Ad creative ja sihtgruppide testimine, et leida parim kombinatsioon
Koolituspäev 4

Analüütika, tööriistad ja AI
Kas tead, mis töötab ja mis mitte või loodad lihtsalt parimat?
- Õpid mõõtma reklaamide ja postituste tulemusi ning tegema andmepõhiseid otsuseid.
- Ads Manageris tulemuste mõõtmine (CTR, CPC, ROAS jms) ja nende mõtestamine
- Postituste edu hindamine: kas eesmärk on nähtavus, müük või kaasatus?
- Tööriistad, mis teevad sotsiaalmeedia spetsialisti töö kiiremaks ja lihtsamaks
- Video kasutamine sotsiaalmeedia reklaamides – tööriistad, millega kiiresti ja kvaliteetselt sisu luua
- AI ja automatiseerimine: kuidas töövooge optimeerida, süsteeme ehitada ja rohkem ära teha
- Enda (või kliendi) ettevõttle AI turundusabilise loomise juhend, mis tunneb sinu brändi häält, sihtrühmasid ja eesmärke.
Eesti kõige kõrgemini hinnatud sotsiaalmeedia koolitus.
1000 osaleja keskmine hinnang kursusele 9.7
Tänu Nullist koolitusel osalemisele sain ma endale uue töökoha ja saan lahkuda toksilisest töökeskkonnast. Seega väärtust, mis ma sellelt koolituselt sain, ei ole võimalik mul panna ei sõnadesse ega numbritesse!
Juba ühe kuuga olen leidnud mitu uut klienti, kellele pakun sotsiaalmeedia teenust. Kasutan igapäevaselt koolitusel õpitud teadmisi – olgu selleks copy kirjutamine, reklaamide seadistamine või AI-abiliste kasutamine.
Mul kulus ca 5-6 kuud otsuse tegemiseks, et kas osaleda või mitte. Ainuke asi, mida ma kahetsen on see, et ma ennast varem kokku ei võtnud ja koolitusele ei tulnud, sest oleksin suutnud palju varem hakata reaalseid postitusi ja paremini sihitud reklaame tegema ning säästnud firmale hulga raha.
Meistriklassis tehtud kodutööga sain minimaalse raha eest 6 uut klienti kõigest viie päevaga! Usun, et nii mitmekülgset ja ajakohast koolitust turult ei leia. Koolitajad teavad une pealt öelda, mis toimib ja mis ei toimi, sest nad on päriselt turunduses tegevad ja katsetanud oma ettevõtetega.
Väärtus on kindlasti 10-20x kursuse hind! Kursus andis väga hea ülevaate strateegilisest poolest ja tunnen, et see annab kõige suurema kasvukoha. Sest aeg on kallis ja tasub teha tegevusi, mis toovad ka tõenäolisemalt tulemusi. Näen, et mul on nüüd võimalik palju teadlikumalt oma reklaamid üles ehitada, sihtide õigete sõnumitega õigeid inimesi.
Kunagi arvasin, et sotsiaalmeedia turundus tähendab lihtsalt postitamist ja suuremal või vähemal määral boostimist 🙂. Täna mõistan, kui palju enamat see tegelikult hõlmab – minu teadmistes on toimunud tõeline arenguhüpe!
Klientide arv kasvas märgatavalt vaid mõne kuuga! Enne koolitust tegin sotsiaalmeedias reklaame juhuslikult – panin mingi pildi ja suvalise teksti ning lootsin parimat. Tulemused olid ebaühtlased ja strateegia puudus. Pärast koolitust sain selge arusaama, kuidas reklaame õigesti teha, milliseid pilte ja tekste kasutada ning kuidas oma sihtgrupini jõuda.
Lõpuks ometi koolitus, kus ei alustata kõikide osalejate nimede tutvustamise ja pika eelsoojendusega, vaid reaalselt ongi 110% kütet ja teadmisi, kogemusi ning arutelu, mis on kohe rakendatavad ja arusaadavad. Kui üldse mingile sotsiaalmeedia koolitusele minna, siis just sellele. See on tõesti igat senti väärt!
See on üks kõige silmiavardavam koolitusi, kus ma osalenud olen! Ma saan esimest korda öelda, et me teeme õiget asja sotsiaalmeedias. Siiani oleme teinud sama asja nädalast nädalasse ja arvanud, et see on toonud tulemust.
Liitudes novembris täispaketiga, saad need väärtuslikud boonusmaterjalid tasuta kaasa.








Vali endale sobiv pakett
Meistriklassi baaspakett
695 € + KM
861.80 € koos käibemaksuga
- 4-päevane Sotsiaalmeedia meistriklassi põhikoolitus
- 30-päevane ligipääs koolituse materjalidele, mida saad vaatada omale sobival ajal.
- NB! Baaspakett ei sisalda Q&A kohtumisi, boonusmaterjale ega personaalset tagasisidet.
KÕIGE POPULAARSEM
Meistriklassi täispakett
995 € + KM
1233.80 € koos käibemaksuga
- 4-päevane Sotsiaalmeedia meistriklassi põhikoolitus + KÕIK boonusmaterjalid.
- Iga nädal 3h online kohtumised koos järelvaatamise võimalusega.
- Iseseisev töö ja omas tempos läbitavad koolituse materjalid mugaval õppeplatvormil.
- Personaalne tagasiside kodutöödele ja praktilised töötoad.
- 12-kuuline ligipääs Nullist õppeplatvormile, materjalidele ja siseringi koosolekutele (väärtus 290 €).
- Parimate turundus- ja müügipromptide kataloog (väärtus 100 €)
- Kogu paketi tegelik hind üle 2000 €
Kursus + Personaalne mentorlus Sveniga isiklikult
2995 € + KM
3713.80 € koos käibemaksuga
- Lisaks täispaketile saad 2-kuulise 1:1 mentorluse ainult sulle või sinu meeskonnale (kohtume kokku 8 korral 1h korraga ja 1 kord nädalas).
- Sven hindab sinu praeguseid turundustegevusi. Vaatame üle Facebooki ja Instagrami, postitused, reklaamid ja sotsiaalmeedia strateegia.
- 1:1 mentorlusprogrammi võtame ainult 3 osalejat. Kohtumised toimuvad Zoomis või Tallinnas.
Kui kiiresti näed tulemusi?
Kui sa mõtled, et 1000-eurone koolitus on kallis, siis tahan sulle sõbralikult öelda, ettevõtjalt ettevõtjale:
Mitte midagi tegemine võib minna palju kallimaks.
Tõeline hind ei ole see, mida sa maksad. Tõeline hind on see, millest sa ilma jääd, kui su turundus ei too tulemusi.
Oletame, et su keskmine klient toob sulle 300 eurot. Kui iga kuu libiseb su reklaam või postitus 20 õige inimese silme alt mööda, ei ole see lihtsalt kaotatud võimalus.
See on 6000 eurot kuus. 72 000 eurot aastas.
Summa, millega võiksid palgata turundaja. Turule tuua uue teenuse. Või lihtsalt magada rahulikult, teades, et järgmise kuu arved on kaetud.
Olen seda korduvalt näinud. Otsuse edasilükkamine viib sageli paigalseisu, samal ajal kui võimalused liiguvad sinust mööda.
Oodata ja loota, et asjad muutuvad iseenesest, ei ole strateegia. See on risk.
Paljud osalejad on juba neljandaks koolitusnädalaks teeninud oma investeeringu mitmekordselt tagasi, kasutades ainult kursusel tehtud kodutöid. Ja neid teadmisi saad sa kasutada ka hiljem, korduvalt, mitte ainult ühe korra koolituse jooksul.
Kui sul on olemas toode või teenus, mille järele on nõudlus, ja toimiv müügiprotsess, võib investeering hakata tagasi tulema kiiremini, kui arvad.
Näiteks, kui sul on valmis veebileht, broneerimisvorm või muu koht, kuhu inimesed saavad päringu jätta, ning oled valmis juba pärast esimesi koolituspäevi reklaami käivitama, on täiesti realistlik teenida kursuse hind tagasi 7–14 päevaga.
Ja see on alles algus.
Kui oled alles oma esimest toodet või teenust turule toomas, näed sageli esimesi tulemusi ja päringuid 30–60 päeva jooksul, sest selle aja jooksul jõuad oma pakkumise, sisu ja reklaami süsteemselt valmis seada.
Allpool näed Meta Ads tulemust, kus üks koolitusel osalenud ettevõte teenis üle 182 000 euro käivet tänu reklaamidele, mille taga olid selge strateegia, läbimõeldud sõnumid ja toimiv süsteem.
See on vaid üks paljudest tulemustest.
Sa ei pea jõudma sadade tuhandeteni. Piisab ühest heast kliendist, et koolitus tasuks end mitmekordselt ära.

Sind koolitab Eesti juhtiv turundusekspert Sven Nuum.
Sven Nuum
- Kasvatanud sotsiaalmeedia turunduse abil 3 enda ettevõtet tuntud brändideks (Boost Yourself, Nullist Turunduskool ja GraceFit).
-
Konsulteerinud turunduses ettevõtteid 87 erinevas valdkonnas. Näinud sadade ettevõtete turunduse sisse ja teab, mis toimib ja mis mitte.
- Aidanud 3000+ Eesti ettevõttel sotsiaalmeedia turunduses paremaid tulemusi saavutada.
- Nende hulgas Tartu Ülikool, Swedbank, Breden Kids, Placent Activ, Elisa, Ekspress Media, Bolt, EBS, Äripäev.

Teised juba õpivad.
Sina saad ka alustada.








Paljud usuvad, et orgaaniline sisu enam ei tööta.
Aga see tulemus tõestab vastupidist. Antud kontol on Instagramis 4000 jälgijat, aga postitus sai üle 140 000 vaatamise. Facebooki ja Instagrami algoritmid on muutunud, sa ei pea enam lootma ainult oma jälgijatele.
Kui sinu sõnum kõnetab, aitab algoritm sul jõuda uute inimesteni.


Facebook töötab täna paremini kui kunagi varem
Aga mitte sama strateegiaga, mis viis aastat tagasi.
Oktoobris 2025 tehtud postitus sai viie päevaga 21 918 vaatamist, ilma reklaamieelarveta. 86% vaatamistest tuli inimestelt, kes polnud veel jälgijad.
See näitab, et Facebook töötab. Muutunud on vaid mängureeglid. Kui õpid neid mõistma, töötab algoritm sinu kasuks, mitte sinu vastu.
Erinevus juhusliku postitamise ja strateegilise reklaami vahel on mõõdetav.
See on näide süsteemist, mis töötab pidevalt taustal. Investeeriti 1521 € reklaamieelarvet ja teeniti tagasi 23 629 € müüki (ROAS 15,5×).
Keskmine ostuhind: 5,76 €.
Kokku: 264 ostu 30 päevaga.
Kui strateegia on paigas, ei sõltu sinu müük enam „õigest ajast“ või „viraalsest postitusest“, vaid toimivast süsteemist.

Kindlusta endale koht kursusel
Need teadmised maksavad end mitmekordselt tagasi
See on investeering oskustesse, mis jäävad sinuga aastateks. Sa õpid looma süsteemi, mis toob kliente ja müüki ning saad tuge kogukonnast, kes liigub sinuga samas suunas. Need teadmised ei aegu ja hakkavad tulu tooma juba esimeste nädalatega.
995 € + KM
Kogu paketi tegelik väärtus 2170 €
Liitu täispaketigaKoolituse lõpus väljastame sulle tunnistuse
Õppekava: turundus ja reklaam
Koolituse maht: 50 AKT

Nullist koolitusi soovitavad
Korduma kippuvad küsimused
Millal koolitus toimub ja kui kaua kestab?
Järgmine reaalajas kohtumistega grupp alustab 15. jaanuaril 2026.
Kohtumised Zoomis toimuvad: 15.01, 22.01, 29.01 ja 12.02.
Lisaks 3h Zoomi kohtumistele, saad vaadata iga nädal 2-3h jagu materjale endale sobival ajal õppeplatvormil.
Kui paljud on koolituse läbinud ja kas nad on rahule jäänud?
Nullist sotsiaalmeedia meistriklassi on läbinud juba üle 1000 inimese, kelle tagasiside keskmine hinne koolitusele on 9.7/10. See näitab, et koolitus on praktiline ja väärtuslik ning toob osalejatele päriselt tulemusi.
Milline on koolituse toimumise formaat?
Koolitus toimub Nullist õppeplatvormil ja Zoomis.
Kõik Zoomi kohtumised salvestatakse, nii et saad materjali hiljem üle vaadata või järgi õppida, kui mõni sessioon vahele jääb. Lisaks 3h Zoomi kohtumistele, saad vaadata iga nädal 2-3h jagu materjale endale sobival ajal õppeplatvormil.
Sotsiaalmeedia meistriklassi baaspaketiga saad koolitust läbida endale sobivas tempos 30 päeva jooksul.
Sotsiaalmeedia meistriklassi täispaketiga saad koolitust läbida endale sobivas tempos 12 kuu jooksul.
Kui palju koolitus maksab?
- Meistriklassi baaspaketi hind on 695 € +KM
- 4x Zoomi live kohtumist, mis on järelvaadatavad
- 30-päevane ligipääs õppeplatvormile, kus saad osa meie kinnisest kogukonnast, suhelda teiste osalejatega, jagada kogemusi ja küsida nõu.
- Meistriklassi täispaketi hind on 995 € + KM
- 4x Zoomi live kohtumist, mis on järelvaadatavad
- Omas tempoas läbitavad koolituse materjalid
- Personaalne tagasiside kodutöödele
- 12-kuuline ligipääs õppeplatvormile, kus materjalid pidevalt täienevad
- Saad osa ka meie kinnisest kogukonnast, kus saad suhelda teiste osalejatega, jagada kogemusi ja küsida nõu.
- Boonusmaterjalid
- Koolitus + 1:1 mentorluspaketi hind on 2995 € + KM
- Sisaldab kõike, mis on täispaketis
- Lisaks 2-kuuline personaalne 1:1 mentorlus sulle või sinu meeskonnale
- Kokku 8 mentorsessiooni (iga kohtumine 1h)
Kas koolituse eest saab maksta osade kaupa?
Jah! Pakume paindlikke maksevõimalusi ning maksed jaotuvad võrdselt valitud perioodi peale.
- Meistriklassi baaspaketi eest on võimalik tasuda arvega (1, 2 ja 3 osas ) või veebimaksega (3 ja 6 osas)
- Meistriklassi täispaketi eest on võimalik tasuda arvega (1, 2 ja 3 osas) või veebimaksega (3, 6 ja 12 osas).
Kuidas toimub praktiline õpe ja kodutööd?
Usume, et parim viis õppida on teadmisi kohe praktikas rakendada. Seepärast sisaldab kursus:
- iseseisvaid praktilisi ülesandeid teadmiste kinnistamiseks;
- personaalset tagasisidet sinu tehtud kodutöödele;
- võimalus küsida privaatses suhtluskanalis küsimusi ja saada juhendamist.
Kas saan koolituse käigus personaalset nõustamist?
- Meistriklassi baaspaketiga saad:
- esitada küsimusi ja saada nõu online kohtumistel
- esitada küsimusi õppeplatvormil
- Meistriklassi täispaketiga saad:
- esitada küsimusi ja saada nõu online kohtumistel
- esitada küsimusi õppeplatvormil
- tagasisidet oma kodutöödele, mille alusel väljastame tunnistuse
- osaleda Q&A kohtumistel
- Koolitus + 1:1 mentorlus paketis lisandub:
- 8 personaalset mentorsessiooni (igaüks 1h)
- sinu või su meeskonna vajadustele kohandatud nõustamine
- 2-kuuline personaalne tugi ja tagasiside
Mis juhtub, kui ma ei saa mõnel korral live koolituspäeval osaleda?
Kõik Zoomi live kohtumised salvestatakse.
Meistriklassi täispaketiga saad neid mugavalt järele vaadata 12 kuu jooksul.
Meistriklassi baaspaketiga saad neid mugavalt järele vaadata 30 päeva jooksul.
Kas mul on vaja eelnevat kogemust?
Ei. Koolitus on üles ehitatud nii, et saad hakkama ka ilma eelneva sotsiaalmeedia turunduse kogemuseta. Alustame põhialustest ja liigume järk-järgult edasi keerukamate teemadeni.
Kas koolitusel on rahulolugarantii?
Jah! Anname sulle 100% raha tagasi garantii. Kui läbid kõik koolituspäevad ja teed kaasa kodutööd ning leiad, et koolitus ei vasta sinu ootustele, tagastame sulle kogu tasutud summa. Meie eesmärk on pakkuda praktilist ja väärtuslikku koolitust ning oleme kindlad, et jääd rahule.











