Kampaanialehtede kasutamata võimalus, millest sinu agentuur sulle rääkinud ei ole

Kampaania ja maandumisleht

Iga kampaania korraldamine nõuab palju ressursse – tööd, raha, aega.

Ehitada tuleb eraldi maandumisleht, pildid, kujundused, tekstid jne. You know the process…

Seejärel tuleb kõik viled tööle panna, et see võimalikult palju tähelepanu saaks ning sõnumi inimesteni jõuaks. Polegi oluline, mis kanalitest inimesed sinna lõpuks jõuavad.

Kas kasutatakse traditsioonilist meediat, Facebooki reklaame või mõnda muud kanalit.

Siin on aga üks SUUR kasutamata võimalus.

Loe edasi ja luba ma selgitan.

Sama mudeli järgi teevad kampaaniaid enamus Eesti suurimaid ja tuntumaid brände. Kampaanialeht – Facebooki reklaamid – leht saab tohutu liikluse – kampaania läbi, leht surnud.

Tegelikult on võimalik ühe kampaaniaga hoida inimesi enda juures palju pikemalt ja potentsiaalselt muuta üks juhuslik kampaaniahuviline püsikliendiks.

Vaatame näidet elust enesest.

Spordipoel algab kampaania ja eesmärk on tutvustada uue hooaja tootevalikut.

Spetsiaalne kampaanialeht on tooteid täis ja sinna kutsutakse inimesi Facebookist (erinevad mängud, linkpostid jne).

Veebileht on loodud eraldi selle kampaania tarvis, aadress on loodud stiilis spordipood.ee/kampaania

PS! Sellel spordipoel ei ole e-poodi, vaid müük toimub ainult nende füüsilistes poodides, mis asuvad kaubanduskeskustes üle Eesti.

Väga palju energiat kulub sellele, et viia kampaania sõnum inimesteni ja neid ostma kutsuda.

Kampaanialeht saab sedasi tohutu suure liikluse, aga sellega ka kogu protsess lõpeb. Kas ta tuli poodi ostma? Kui ei tulnud siis miks? Kuidas nendega edasi suhelda?

Siin ongi peidus suur kasutamata võimalus!

Kõiki neid inimesi, kes külastavad kampaanialehte saab hiljem Facebooki taasturunduse abil uuesti kõnetada.

Võta hetk ja mõtle, millise sõnumiga tahaksid kõnetada seda inimest, kes juba on sinu toote suhtes huvi üles näidanud?

Suunata neile pakkumisi, tutvustada uusi tooteid, suunata eripakkumiste ajal poodidesse ostma… võimalusi on mitmeid.

Selleks, et seda suurepärast võimalust kasutada, peab kodulehele (täpsemalt kampaanialehele) olema paigaldatud Facebook Pixel.

Ehk oled kokku puutunud küpsistega ja tead, et Google Analytics salvestab kodulehel toimuvat. Facebook Pixel on sarnase käitumisega – ta salvestab külastajate toimetamisi, jälgib nende käitumist ja jätab meelde, mida keegi tegi.

Läbi Facebooki reklaamihalduri (Ads Manager) on võimalik Pixeli võimalusi tõeliselt edukalt ära kasutada.

Luues n.ö. publikud, on võimalik näidata täpselt suunatud taasturundusreklaame.

Publikuid saab luua alates tänasest kuni tagasiulatuvalt 180 päeva (PS! Pixel hakkab salvestama andmeid alates paigaldamise päevast).

Kui järgmine kampaania algab on kõige altimad uuesti ostma just need, kes juba on meie kliendid – nad isegi ootavad järgmist allahindlust!

Kuna taasturunduse periood on kuni 180 päeva, siis saame kevadkampaania lehte külastanud inimestele näidata ka meie järgmist kampaaniat: suvekampaania.

Facebook Pixeli abil saame ka vahetult enne kampaania lõppemist saata meeldetuletava reklaami neile, kes viimase 30 päeva (maksimaalselt kuni 180 päeva) jooksul kampaanialehte külastanud.

…pakkumine hakkab lõppema Kristiine poes. Mine ruttu vaatama (meeldetuletus vahetult enne kampaania lõppu)

…müügile on tulnud uued suvised… (suuname eelmise kampaanialehe külastajatele = juba soe publik)

…täna jalatsitele Rocca kaupluses eripakkumine.

…emadepäeva kampaania hakkab lõppema

Võimalusi on tegelikult veel palju rohkem!

Parim osa on see, et taasturundusreklaami näitamine Facebookis on soodsam kui kampaaniareklaam ja sõnum jõuab inimesteni, kes juba näitasid ise huvi üles.

Boost Yourself’i näitel näeme selliseid tulemusi:

Järelturundusega investeerime 1 € ja saame käivet 7-10 €

Toome inimese esimest korda kampaanialehele/kodulehele, investeerime 1 €, saame 2 € käivet.

Näitena ka Boost Yourself’i aprillikuu Facebooki reklaamide tulemused:

  • Total reach: 121 300
  • Total impressions: 636 053
  • CPM (Cost per 1000 impressions): 2.66 €
  • Total spent: 1692.00 €

2.66 € eest 1000 näitamist on täna kindlasti odav viis inimesteni jõudmiseks.

Siin pildil näha, et reklaamikampaaniatega, millel nimeks “Retargeting”, jõuame 1000 inimeseni 2 – 4 € eest.

Nii on Facebookis võimalik väga soodsalt jõuda nende inimesteni, kes sinu käest kõige rohkem osta soovivad. See on nagu kala püüdmine tünnist.

Loomulikult ei jää plaanist välja ka uute inimeste kampaanialehele kutsumine. Uusi huvilisi tood iga päev lisaks! Keskendudes aga ainult sellele ja alustades iga kord nullist, läheb kõik väga kalliks.

Boost Yourself’i ehitamisel oleme keskendunud Facebooki reklaamidele kuna näeme selle otsest mõju ärile ja võimalusi, kuidas väikese eelarvega teha suuri tulemusi.

Niisiis, Pixel külge ja taasturundama!

Sven

MEELDIS? JAGA EDASI