Sotsiaalmeedia spetsialisti
meistriklass 2.0
Eelegistreerimine on avatud
Ettevõtjale
Turundustöötajale
Karjäärivahetajale
Ettevõtjale
Turundustöötajale
Karjäärivahetajale
Nullist OÜ on läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise 2021. aastal
Õpi edukalt turundama enda või teiste ettevõtet
REAALSED SAMMUD, MIS SUURENDAVAD KÄIVET JA AITAVAD SOTSIAALMEEDIA ABIL KLIENTE LEIDA
Sotsiaalmeedia on muutnud turundusmaailma tundmatuseni. Vanad kanalid enam ei toimi ja uued on avanud võimalusi, millest varem ei osatud undki näha.
Ainuüksi Eestis kasutab Facebooki ja Instagrami ligi 900 000 inimest, mis teeb sotsiaalmeediast meie riigi suurima meediakanali. Eesti on unelmate maa, kus igal ettevõttel on võimalik kiiresti ja soodsalt just nende inimesteni jõuda, kes nende tootest kõige enam huvitatud on.
Et seda teha, peab tundma nende kanalite võimalusi, valdama uue meedia kirjaoskust ja mis kõige olulisem – teadma, kuidas seda kõike turunduses ja kommunikatsioonis kasutada.
Kõige laiapõhjalisem sotsiaalmeedia kursus, kus saad lühikese ajaga teadmised, mis panevad sind kohe õiges suunas tegutsema.
Facebooki ja Instagrami võimalused on lõputud, aga kui sa ei tea, kuidas neid kasutada, jätad raha maha vedelema. Iga ettevõte, ükskõik kui suur või väike, vajab sotsiaalmeedias turundamise oskusi, ilma enam ei saa.
Need teadmised peaksid olema igal väikeettevõtjal, kes hoolitseb ise oma toodete ja teenuste turundamise eest. Need oskused aitavad turundustöötajal oma tööd paremini teha ja tõstavad tema väärtust tööturul. Ja need teadmised võimaldavad alustada ka päris uut karjääri – sotsiaalmeedia spetsialisti oma. See võib olla sinu võimalus luua endale ise töökoht, teenida väärilist tasu ja töötada sealt, kus sulle meeldib.
Just sellepärast panime kokku põhjaliku ja tervikliku sotsiaalmeedia spetsialisti kursuse. Sinu käsutuses on kõige värskem teooria ja parimad teadmised, mis me oleme rohkem kui 10 aasta pikkuse praktilise töö käigus kogunud.
Sotsiaalmeedia spetsialisti kursuse läbinu...
…teab täpselt, kuidas luua sotsiaalmeedia strateegia ja seda ellu viia, millised postitused just praegu kõige paremaid tulemusi toovad, kuidas sotsiaalmeedia abil kliente leida ning mis peamine – ta tunneb väga hästi mõõdikuid ja oskab neid analüüsida.
Sotsiaalmeedia spetsialist ei ole lihtsalt nobedate näppudega kolleeg, kes kirjutab postitusi ja otsib parimaid hashtag’e…
Sotsiaalmeedia spetsialist on ettevõtte strateegiline partner – võtmetähtsusega inimene, kes aitab äril muutlikul ajal klientideni jõuda ja ellu jääda.
Vaata videot
Kellele ja miks
kursus on mõeldud?
Sinu uued teadmised ja praktilised oskused:
- Eduka sotsiaalmeedia strateegia planeerimine
- Facebooki ja Instagrami kontode haldus ja postituste planeerimine
- Tasuliste Facebooki ja Instagrami reklaamide tegemine
- Turunduskampaaniate läbiviimine sotsiaalmeedias
- Müüki toovate reklaamtekstide kirjutamine
- Teadmine, kuidas mõõdikuid jälgida ja mida nendest järeldada
- Sisu loomine ja ideede genereerimine
- Professionaalsete sotsiaalmeedia visuaalide loomine
- Video kasutamine sotsiaalmeedias
- Muud sotsiaalmeedia spetsialisti tööriistad
- Teadmine, kuidas pärast kursuse läbimist esimesed kliendid leida
- … ja palju muud kasulikku!
PÄRAST KURSUSE LÄBIMIST ON SUL TERVIKPILT SOTSIAALMEEDIATURUNDUSEST
Üks meie kursuse vilistlane tõi ettevõttesse ühe kuuga rohkem käivet, kui 6 kuud kestnud telekampaania. See on hea näide sellest, et sotsiaalmeedia on uus TV, aga kordades odavam. Sa saad 5 euro eest müüki küsida 1000-lt inimeselt korraga. Enne sotsiaalmeediat oli see mõeldamatu.
Kui teed ise oma ettevõttes turundust, tead pärast kursuse läbimist, kuidas sotsiaalmeediast kliente leida ja müüke kasvatada. Kursuse käigus valmib reklaamtekst, mille saad kohe reklaamina raha teenima panna.
Kursuse läbinuna on sul olemas tervikpilt uue aja turunduse võimalustest. Ükskõik, kas teed turundust iseenda, oma tööandja või kliendi ettevõttele, sinu käsutuses on uute meediakanalite know-how, parimad praktikad ja tööriistad, mida saad juba kursuse käigus kasutama hakata.
Uue ajastu kanalite know-how 4 nädalaga
Räägime sulle kõigest, mida sul edukaks sotsiaalmeediaturunduseks vaja teada on.
Sa ei pea nende teadmiste saamiseks terve aasta koolis käima. Õpetame sulle kõik olulise 4 nädalaga selgeks. Nüüd koos ChatGPT-ga!
Teooria toetamiseks teeme koos praktilisi harjutusi ja kodutöid, et oskaksid õpitut kohe rakendada ja enda kasuks tööle panna. Mitmed osalejad on neljandaks koolitusnädalaks kursusel tehtud kodutööde abil juba uusi kliente leidnud.
Kursus kestab 4 nädalat. Selle käigus saame Zoomis kokku 4 koolituspäeval ja lisaks 2 kodutööde tagasisidestamise koosolekul. Kui mõni koolituspäev ei peaks sulle sobima, saad selle omale sobival ajal järele vaadata.
Koolituspäevad algavad kell 9:00 ja lõpevad orienteeruvalt 16.30. Sinna vahele jääb kaks kohvipausi ja lõunapaus.
Kursuse lõppedes väljastame sulle ametliku Nullist turunduskooli tunnistuse, mis tõendab, et oled koolituse edukalt läbinud. Saad selle uhkusega oma CV-sse lisada.
1. koolituspäev
- Sotsiaalmeedia kanalite haldamise põhimõtted
- Sisustrateegia loomine, eesmärkide seadmine ja elluviimine
- Postitamine ja tulemuste analüüsimine
- Sobiva sotsiaalmeedia kanali valimine ja strateegia loomine
- Facebooki lehe haldamine ja uute klientide leidmine
- Kuidas kasvatada Instagrami jälgijate arvu
- Instagrami jälgijate arvu kasvatamine
- Instagrami jälgijate klientideks muutmine
- Koostöö mõjuisikutega
- Turunduskampaaniate läbiviimine ja planeerimine
- Kuidas ChatGPT abil genereerida postituste ideid ja sotsiaalmeedia sisu
2. koolituspäev
- Kuidas klienti kõnetada ja talle müüa
- Kuidas võita sotsiaalmeedias inimeste tähelepanu
- Olulised reklaamtekstide kirjutamise tehnikad
- Pealkirjad, mis toovad klikke
- Kuidas tuua välja toote või teenuse omadused, nii, et tekiks ostusoov
- Kuidas ChatGPT abil sotsiaalmeedia reklaamtekste ja pealkirju kirjutada
- Praktiline töötuba, kus kirjutame koos pealkirju ja reklaamtekste
- Analüüsime reklaame ja enamlevinud vigu reklaamtekstide kirjutamisel
3. koolituspäev
- Tasulise reklaami roll turundusstrateegias
- Business Manageri tutvustus ja seadistamine
- Reklaamikonto loomine ja reklaamihalduri (Ads Manager) tundma õppimine
- Reklaamide suunamise võimalused ja custom audiences
- Kuidas ja mille järgi määrata sobiv eelarve
- Reklaamikampaaniate struktuur ja õige eesmärgi valimine
- Loome samm-sammult esimesed Facebooki reklaamid
- Ad creative ja sihtrühmade testimine
- Retarget-strateegia põhimõte ja selle kasutamine
4. koolituspäev
- Tulemuste jälgimine ja mõõtmine Ads Manageris
- Mõõdikute jälgimine Google Analyticsis
- Sotsiaalmeedia spetsialisti tööülesanded
- Kuidas leida esimesed kliendid
- Peamised tulemusnäitajad
- Sotsiaalmeedia spetsialisti tööriistad
- Uued AI tööriistad, mis teevad turundaja ja ettevõtja tööd lihtsamaks
- Töökorraldus ja virtuaalne tööruum
- Oma aja efektiivne kasutamine
SEE KURSUS ON SULLE, KUI
- soovid ettevõtjana osata oma tooteid-teenuseid paremini müüa;
- tahad oma turundustöötajat koolitada või ise end uute võimalustega kurssi viia;
- tahad õppida uut ametit, mis võimaldab sul asukohast sõltumatut tööd teha;
- oled turundushuviline ja tahad end kõige värskema infoga kursis hoida.
Sotsiaalmeedia spetsialisti kursusel osalejate tagasiside:
Osalejate keskmine hinnang kursusele 9.7
“Meistriklassis tehtud kodutööga sain minimaalse raha eest kuus uut klienti viie päevaga! Usun, et nii mitmekülgset ja ajakohast koolitust turult ei leia. Koolitajad teavad une pealt öelda, mis toimib ja mis ei toimi, sest nad on päriselt turunduses tegevad ja katsetanud oma ettevõtetega.”
Karin ⭐⭐⭐⭐⭐
“Saan nüüd aru, kuidas teha tasulisi reklaame nii, et need ka tulemusi tooks. Erinevate copywriting tehnikate valdamine, pealkirjade kirjutamine, Chat gpt kasutamine, sisuplaani koostamine- üliväärt oskused, milles mu teadmised olid kesised. Aga nüüd saan oma teadmistega ettevõtet nähtavamaks teha ja uusi kliente leida.“
Ave ⭐⭐⭐⭐⭐
“Olin varem õppinud koolis sotsiaalmeedia spetsialistiks, aga see koolitus 🔥. Neli nädalat ja teadmisi rohkem kui kahe aastasel õppel.“
Karolin ⭐⭐⭐⭐⭐
“Kõik oli tehtud arusaadavaks ja lihtne oli esitlusi jälgida. Väga meeldis, et praktilised näited tehti silmade ees läbi. Facebook ads osa oli enne täiesti tume maa ja hea oli teada saada, kui palju sellega on võimalik tegelikult saavutada.”
Kärt ⭐⭐⭐⭐⭐
“Mul oleks olnud selline koolitus hädavajalik juba varem. Aga hea, et avastasin ja tänu koolitusele olen leidnud täiesti uued eesmärgid ja vaatepunktid oma ettevõtmisega edasiminekuks!”
Marju ⭐⭐⭐⭐⭐
“Need teadmised, mis ma siit koolituselt kaasa võtan on meeletu väärtusega, sest vaid nelja koolituspäeva jooksul saadud info oli väga väärtuslik ning usun, et minule kui alustavale sotsiaalmeedia spetsialistile alustalaks väga vajalik! Mulle meeldis väga see, et päris suur rõhk oli pandud CHATGPT-le ja sain infot, kuidas seda sotsiaalmeedia spetsialist oma töös kasutada saab.”
Paula ⭐⭐⭐⭐⭐
“Kui soovid, et su ettevõte oleks rohkem nähtav, siis alusta esmalt sotsiaalmeedia turundamisest. Sellest meistriklassist saab kõige olulisemad teadmised kätte. Need muudavad sinu ettevõttes nii palju, lisaks saad uusi tutvusi ja kliente, jõuad rohkemate inimesteni, mille hulgas suurendad ka ettevõtte käivet.”
Jennifer ⭐⭐⭐⭐⭐
“Mulle meeldis, et polnud lihtsalt kuiv teooria, vaid päris ja erinevate valdkonna ettevõtete kogemustele tuginev.”
Terje ⭐⭐⭐⭐⭐
“Eriti meeldis võimalus, et saan kohtumisi videona tagantjärele veel vaadata ja rahulikult õppida. Olen pärast kursust Sveni poole mitmeid kordi pöördunud erinevate küsimustega ja alati neile kiire vastuse saanud.“
Käty ⭐⭐⭐⭐⭐
“Valisin Nullist koolituse, kuna tegemist on praktikutega, kes on ise oma ettevõtted üles ehitanud ning teinud seda eetiliselt ja klienti silamas pidades.”
Kristi ⭐⭐⭐⭐⭐
“Minu jaoks oli kõige kasulikum copywritingu tehnikad, reklaami sihtimine ja tulemuste mõõtmine. Mina kahtlesin kas osaleda või mitte ikka päris mitu kuud ning nüüd tunnen, et ma olin ikka täielik jobu ja oleks võinud varem kursusega alustada. See on üks asi mida ma kahetsen, et varem ei avaldanud soovi osaleda. Vot nii hea on see koolitus!”
Martin ⭐⭐⭐⭐⭐
“Kursuse läbinud inimesest ollakse igal pool sillas, nädalaga olen saanud kaks tööpakkumist!“
Maarja ⭐⭐⭐⭐⭐
“Absoluutselt kohustuslik igale mikro/väikeettevõtjale, isegi kui ei plaani ise oma ettevõtte kontosid hallata ja reklaamiga tegeleda. Koolitus aitas aru saada, mis on võimalused neis kanalites toimetades, eesmärke seada. Oskan seada teistele ootuseid, kui otsustan selle töö edasi anda ja ka mõõta tulemusi. Samuti suurepärane võimalus inspiratsiooniks ja uute ideede leidmiseks. Koolitajad oma ala entusiastid!”
Evelyn ⭐⭐⭐⭐⭐
“Soovitaksin Nullist kursust eelkõige seetõttu, et peale kursuse lõppu toimuvad järelkohtumised, kus on võimalik küsida jooksvaid küsimusi ja end turundustrendidega kursis hoida. Selline mentorluse vorm on minu hinnangul kõige suurem eelis võrreldes teiste koolitustega.”
Eliise ⭐⭐⭐⭐⭐
“Mulle meeldis, et koolitajad tõid väga palju elulisi näiteid, mille põhjal oli hea õppida. Samuti oli koolitajatega ülilihtne suhelda ja kõik küsimused olid alati teretulnud ja said vastuse.”
Birgit ⭐⭐⭐⭐⭐
“Oma ettevõttes tean nüüd paremini, kuidas klientideni jõuda ja kuidas kirjutada müügitekste nii, et kliendid jääksid postitusi lugema ehk kuidas tekitada neis huvi esimesest lausest alates. See oli tõeliselt põnev, kui palju uusi asju oli koolitajatel meile anda, olgugi et kasutan Instagrami ja Facebooki juba aastaid.”
Tjorven ⭐⭐⭐⭐⭐
“Suurima väärtusega olid praktilised näited päris ettevõtete põhjal. Lisaks võimalus grupikaaslaste tööde põhjal enda tegemisi järgmisele tasandile viia.”
Marko ⭐⭐⭐⭐⭐
“Alustan sotsiaalmeedia teenuse pakkujana ja kursusel õpitu oli täpselt see, mida ma sel alal tegema hakkan. Soovitan seda kursust kõigile, kel olemas kirg turunduse vastu ning soov ja huvi sotsiaalmeedia maastikul ilma teha kuid kel tehnilisi teadmisi veel napib.“
Liisi ⭐⭐⭐⭐⭐
“Minul isiklikult kõige parem investeering koolitusse! Ei ole kõige soodsam, aga väärtus on meeletu. Olen varem niimõnelgi teisel sotsmeedia koolitusel käinud, aga need kogemused pole üldse võrreldavad. Parim koolitus turul (minu hinnangul).”
Triin ⭐⭐⭐⭐⭐
“See, mis ma varem sotsiaalmeedia kohta enda arvates teadsin, on nüüd täiesti peapeale pööratud 🙂 Olen tänulik, et ei alustanud ilma selle koolituseta, sest hetkel, läbinud selle kursuse, saan ma aru, et nii oleks ma lihtsalt raha ja enda aega raisanud :)”
Kaisa ⭐⭐⭐⭐⭐
“Hea on kuulata inimesi, kes on ise seda kõike päriselt praktiseerinud ja teinud. Soovitan teie kursust kindlasti ka tuttavatele, kellel on huvi ja vajadus digiturunduse vastu!”
Gerly ⭐⭐⭐⭐⭐
“Igale ettevõttele kulub ära töötaja või “freelancer” nagu mina, kes suudab pöörata sotsiaalmeedia turunduse ettevõttele kasuks. Tänu Nullist sotsiaalmeedia spetsialisti kursusele olen mina täna partneriks mitmele ettevõttele ja ruumi on natukene veel enne kui pean mõtlema laienemisele, sest tööd ei jõua ära teha. “
Roland ⭐⭐⭐⭐⭐
“Suure lisandväärtuse lõi koolitusele copywritingu koolituspäev, sest see andis konkreetseid nõuandeid kuidas töötav reklaamtekst kirjutada ilma, et sa peaksid olema meister loovate juttude kirjutamises.“
Mari-Liis ⭐⭐⭐⭐⭐
“Praktilised ülesanded olid ülihead! Üks asi on teooriat kuulata, aga hoopis teine asi on need asjad ka ise läbi teha ja veel tagasisidet saada. Mulle oli kõige kasulikum reklaamtekstide kirjutamine ja info postituste ja reklaamide tegemise kohta.”
Liina ⭐⭐⭐⭐⭐
“Varem haldas meie kontosid agentuur, nüüd palkame sotsiaalmeedia spetsialisti, kes tuleb minu alluvusse. Saan paremini aru, mida ta teeb ja oskan ka suunata, aidata vajadusel nüüd.”
KRISTI ⭐⭐⭐⭐⭐
50 akadeemilist tundi
Õppe kogumaht 50 akadeemilist tundi, millest 40 on auditoorne ja praktiline töö ning 10 tundi iseseisev töö.
Vaata omale sobival ajal
Kõik kohtumised on järelevaadatavad 12 kuud.
Boonusmaterjalid
Põhjalik lisamaterjalide pakett, et sul oleks kõik teadmised olemas edukaks karjääriks.
Koolituse lõpus väljastame sulle tunnistuse
Õppekava: turundus ja reklaam
Koolituse maht: 50 AKT
Koolituse lõpus väljastame sulle tunnistuse
Õppekava: turundus ja reklaam
Koolituse maht: 50 AKT
Tasuta boonusvideod ja materjalid (väärtus 300€):
UUS JA TÄIENDATUD SOTSIAALMEEDIA KURSUS ON TULEMAS SÜGISEL 2024
Sotsiaalmeedia meistriklassi kursus 2.0
HUVI KORRAL LISA END OOTENIMEKIRJA
Nii on kindel, et järgmise kursuse toimumise info jõuab sinuni eelisjärjekorras. See ei kohusta sind millekski.
Sotsiaalmeedia meistriklassi kursus
Registreerimine hetkel suletud
995€ + KM
- Facebookis ja Instagramis turundamine
- Copywriting sotsiaalmeedias
- Facebooki ja Instagrami tasulised reklaamid
- Tulemuste mõõtmine ja töökorraldus
Lisaks:
- Live kohtumised Zoomi vahendusel
- Iseseisvad tööd, millele saad tagasisidet
- Koolituspäevade salvestused, mida saad 12 kuud järgi vaadata
- Lisamaterjalide ja videote pakett väärtuses 300 €
- Saad osa võtta küsimused-vastused kõnedest, mis on ka järelvaadatavad
- Ligipääs privaatsele Facebooki gruppile, kus saad alati tuge ja nõu küsida
- Facebook Ads Manageris reklaamide suunamise õpetused
SIND KOOLITAB EESTI ÜKS PARIMAD SOTSIAALMEEDIA PRAKTIKUD SVEN NUUM
Õpetan ainult seda, mida olen ise katsetanud ja mis toob päriselt tulemusi. Ei mingeid aegunud slaide ja igavat teooriat! Olen ettevõtja, kes on nullist üles ehitanud Boost Yourselfi tervisetoodete brändi, GraceFiti ja Nullist Turunduskooli ning aidanud 3000+ Eesti ettevõttel sotsiaalmeedia turunduses paremaid tulemusi saavutada.
Sotsiaalmeediaturundus areneb üha edasi. Selle tundmine ja kasutamine on eduka äri loomiseks vajalik ning on loomulik, et teistega sammu pidamiseks peab pidevalt juurde õppima. Minu missioon on aidata võimalikult paljudel tublidel Eesti ettevõtetel seda teha.
NULLIST KOOLITUSI SOOVITAVAD:
Õppisin Nullist Turunduskoolis 2 päevaga rohkem kui teises kohas 6 kuuga! Sisu poolest väga praktilised koolitused, koos reaalsete näidetega ja ei keskenduta lihtsalt teooriale.
-Kristi Roosimägi
“Väga praktilised ja kohe rakendatavad turunduskoolitused. Abi saab nii algaja kui ka edasijõudnu! Aitäh veelkord, et aitate ettevõtjaid saada veelgi paremaks! :)”
-Mariliis, Pesapuu pereklubi
“Olen hea näide, et Nullist koolitused pole vaid turundusinimestele, vaid Teedu ja Sveni abiga võib igaühest saada hinnatud turundaja – tänaseks olen turundusjuht ja teeme esimesi suuremaid müüke kordades väiksemate turunduskuludega kui varem.”
-Birgit, D päike & Kivilaine OÜ
“Olen koolituste osas väga valiv, aga iga uue Bredeni digiturundaja ‘to-do’ listi lähevad Nullist koolitused kindlasti!”
-Merle, Breden Kids
“Nullist koolitus näitas mulle ikka hoopis teistsugust suunda ja lähenemist, milleni ma ise kuidagi ei oleks jõudnud!”
-Uku-Urmas, Musical Kinnisvara
“Olen Nullist koolitustel käinud 3x ja kindlasti lähen veel mitu korda! Iga kord peale koolitust tõden, kui oluline on olla kohal oma brändidega seal, kus nii paljud inimesed oma vaba aega veedavad.”
-Aljona, Tassikoogid & Placent Activ Milano
“Tänu Nullist koolitusele sain mina oma karjääris ”jalad alla”. See muutis minu arusaama sotsiaalmeedia maailmast. Nende koolitus erines teistest selle poolest, et õpitut oli võimalik koheselt praktiseerima hakata. Siiani üks parimaid koolitusi, kus seni käinud olen!”
-Triinu, TV3 Eesti
“Ma ei ole kuulnud mitte ühegi Nullist koolitusel osaleja suust, et sellest päevast poleks kasu olnud. Nullist koolitused on läbi ja lõhki praktilised ning Sven on omas vallas üks parimad. Ja just parimaid teadmisi on ka sul vaja, kui soovid omandada uut oskust või arendada ettevõtte turundust.“
-Timo Porval, Turunduslabori ja digiagentuuri Lavii üks asutajatest
“Olen osalenud mitmel Nullist koolitusel ja kõik koolitused on olnud väga suure praktilise väärtusega. Koolitajad ise on suure kogemuse pagasiga, olles ise ettevõtjad muus valdkonnas ja see annab hindamatu väärtuse neile teiste koolitajate ees.”
-Monika Kähr, Monafi asutaja ja juht
“Nullist turunduskoolitused on ühed kõige praktilisemad ja asjalikumad koolitused, kus mina osalenud olen. Tänu koolitustele on Facebooki reklaamtekstid paremad, uudiskirjade klikatavus kõrge jne. Peale koolitus oled ideedest pungil ja nii motiveeritud. Soovitan soojalt!”
-Siret Kristel, Mobire Eesti
“Tänu Nullist Facebooki koolitusele avanes minu jaoks täiesti uus maailm sotsiaalmeedia reklaamide kasutamisvõimaluste osas. Igast koolitusest olen saanud hulga ideid ja mõtteid, mida rakendada oma igapäevatöös. Soovitan väga kõigile!”
-Kristi Aedma
Koolitusest osavõtja teab, kuidas:
- Hallata sotsiaalmeedia kanaleid;
- Leida läbi sotsiaalmeedia kliente;
- Hallata Facebooki lehte ja Instagrami kontot;
- Planeerida sisustrateegiat;
- Planeerida ja läbi viia sotsiaalmeedia turunduskampaaniat;
- Kasutada Ads Manageri;
- Kasutada olulisemaid reklaamtekstide kirjutamise tehnikaid;
- Kirjeldada toote kasulikkust nii, et see tekitab huvi edasi lugeda ja osta;
- Luua Facebooki reklaami ja määrata sobiv eelarve vastavalt reklaamile;
- Suunata reklaame õigetele sihtgruppidele ja kasutada Custom Audience’i;
- Kasutada retarget-strateegia põhimõtet;
- Korraldada kõige paremini oma tööd;
- Jälgida peamisi tulemusnäitajaid ja mõista, millest need sõltuvad;
- Kasutada sotsiaalmeedia spetsialisti olulisemaid tööriistu.
LISAINFO JA TINGIMUSED:
Kursuse lõpetaja, kes osaleb ainult koolituspäeval, saab selle kinnituseks tõendi. Kursuse lõpetaja, kes lisaks koolituspäeval osalemisele esitab iseseisvad tööd ning saab neile koolitaja tagasiside ja hinnangu, saab kursuse läbimise kinnituseks tunnistuse.
Kursuse lõpetamise tingimused: koolituse auditoorse osa läbimine (kas koolituspäeval osaledes või järele vaadates) ja selle põhjal iseseisvate tööde esitamine õigeks tähtajaks.
Hindamiskriteerium: iseseisva töö koostamine koolitusel saadud info põhjal. Hindamine on mitte eristav. Hinne on “arvestatud”, kui iseseisev töö põhineb koolitusel omandatud materjalidel ja infol.
Õppe alustamise tingimused: kursusele on oodatud alustavad ja tegutsevad ettevõtjad, turundushuvilised, kes soovivad karjääri vahetada ning samuti juba tegutsevad turundusinimesed ja sotsiaalmeedia spetsialistid.