Barlow

Kõige kiirem viis Facebookist kliente leida ja rohkem teenida on tasulised reklaamid

Sotsiaalmeedia turundus on üks suurimaid läbimurdeid kogu maailma reklaaminduse ajaloos. Mitte kunagi varem pole olnud võimalik enda tooteid või teenuseid reklaamida nii kiirelt, lihtsalt ja soodsalt kui praegu.

Aga saladus… miks ühed ütlevad, et “Facebook on parim kanal, kust uusi kliente leida” ja teised “Facebook ei tööta,” on otseselt seotud sellega, kas ja kui hästi keegi Facebooki reklaame kasutada oskab.

Liiga paljud Facebooki turundajad loodavad siiani lihtsalt postitamisele, aga fakt on see, et need ei jõua väga kaugele (keskmiselt 5% fännibaasist).

Isegi kui postitaksid 7 korda päevas, ei oleks sellest palju kasu, sest postitused jõuavad samade inimesteni (sinu jälgijad). Sul on vaja jõuda aga oma lehest väljapoole, uute inimeste ette… sest sa tahad ju leida uusi kliente!

Kui sa oled nagu enamus ettevõtjaid, siis ei ole sul aega koguda jälgijaskonda ning loota, et nad siis ühel hetkel ostavad. Postitamine on üks osa sotsiaalmeedia strateegiast, aga 80% tulemustest toovad tasulised reklaamid.

Tasuliste reklaamide puhul ei oma tähtsust, mitu korda nädalas sa postitad. Isegi kui postitad kord kuus, töötavad tasulised reklaamid n.ö. taustaks ja toovad stabiilselt tulemusi, iga päev. 

Seetõttu sobivad Facebooki reklaamid igale ettevõttele.

“Ma olin kogu aeg arvanud, et Facebookis edukalt turundamiseks on vaja pidevalt postitada, kuid ma ei mõelnud kunagi sellele, et isegi kui ma lihtsalt postitan, siis see ju ei jõua väga kaugele. Reklaam on ikkagi põhivõti.” Liisi  ★★★★★

Quicksand

Kõige kiirem viis Facebookist kliente leida ja rohkem teenida on tasulised reklaamid

Sotsiaalmeedia turundus on üks suurimaid läbimurdeid kogu maailma reklaaminduse ajaloos. Mitte kunagi varem pole olnud võimalik enda tooteid või teenuseid reklaamida nii kiirelt, lihtsalt ja soodsalt kui praegu.

Aga saladus… miks ühed ütlevad, et “Facebook on parim kanal, kust uusi kliente leida” ja teised “Facebook ei tööta,” on otseselt seotud sellega, kas ja kui hästi keegi Facebooki reklaame kasutada oskab.

Liiga paljud Facebooki turundajad loodavad siiani lihtsalt postitamisele, aga fakt on see, et need ei jõua väga kaugele (keskmiselt 5% fännibaasist).

Isegi kui postitaksid 7 korda päevas, ei oleks sellest palju kasu, sest postitused jõuavad samade inimesteni (sinu jälgijad). Sul on vaja jõuda aga oma lehest väljapoole, uute inimeste ette… sest sa tahad ju leida uusi kliente!

Kui sa oled nagu enamus ettevõtjaid, siis ei ole sul aega koguda jälgijaskonda ning loota, et nad siis ühel hetkel ostavad. Postitamine on üks osa sotsiaalmeedia strateegiast, aga 80% tulemustest toovad tasulised reklaamid.

Tasuliste reklaamide puhul ei oma tähtsust, mitu korda nädalas sa postitad. Isegi kui postitad kord kuus, töötavad tasulised reklaamid n.ö. taustaks ja toovad stabiilselt tulemusi, iga päev. 

Seetõttu sobivad Facebooki reklaamid igale ettevõttele.

“Ma olin kogu aeg arvanud, et Facebookis edukalt turundamiseks on vaja pidevalt postitada, kuid ma ei mõelnud kunagi sellele, et isegi kui ma lihtsalt postitan, siis see ju ei jõua väga kaugele. Reklaam on ikkagi põhivõti.” Liisi  ★★★★★

Assistant

Kõige kiirem viis Facebookist kliente leida ja rohkem teenida on tasulised reklaamid

Sotsiaalmeedia turundus on üks suurimaid läbimurdeid kogu maailma reklaaminduse ajaloos. Mitte kunagi varem pole olnud võimalik enda tooteid või teenuseid reklaamida nii kiirelt, lihtsalt ja soodsalt kui praegu.

Aga saladus… miks ühed ütlevad, et “Facebook on parim kanal, kust uusi kliente leida” ja teised “Facebook ei tööta,” on otseselt seotud sellega, kas ja kui hästi keegi Facebooki reklaame kasutada oskab.

Liiga paljud Facebooki turundajad loodavad siiani lihtsalt postitamisele, aga fakt on see, et need ei jõua väga kaugele (keskmiselt 5% fännibaasist).

Isegi kui postitaksid 7 korda päevas, ei oleks sellest palju kasu, sest postitused jõuavad samade inimesteni (sinu jälgijad). Sul on vaja jõuda aga oma lehest väljapoole, uute inimeste ette… sest sa tahad ju leida uusi kliente!

Kui sa oled nagu enamus ettevõtjaid, siis ei ole sul aega koguda jälgijaskonda ning loota, et nad siis ühel hetkel ostavad. Postitamine on üks osa sotsiaalmeedia strateegiast, aga 80% tulemustest toovad tasulised reklaamid.

Tasuliste reklaamide puhul ei oma tähtsust, mitu korda nädalas sa postitad. Isegi kui postitad kord kuus, töötavad tasulised reklaamid n.ö. taustaks ja toovad stabiilselt tulemusi, iga päev. 

Seetõttu sobivad Facebooki reklaamid igale ettevõttele.

“Ma olin kogu aeg arvanud, et Facebookis edukalt turundamiseks on vaja pidevalt postitada, kuid ma ei mõelnud kunagi sellele, et isegi kui ma lihtsalt postitan, siis see ju ei jõua väga kaugele. Reklaam on ikkagi põhivõti.” Liisi  ★★★★★

Bitter

Kõige kiirem viis Facebookist kliente leida ja rohkem teenida on tasulised reklaamid

Sotsiaalmeedia turundus on üks suurimaid läbimurdeid kogu maailma reklaaminduse ajaloos. Mitte kunagi varem pole olnud võimalik enda tooteid või teenuseid reklaamida nii kiirelt, lihtsalt ja soodsalt kui praegu.

Aga saladus… miks ühed ütlevad, et “Facebook on parim kanal, kust uusi kliente leida” ja teised “Facebook ei tööta,” on otseselt seotud sellega, kas ja kui hästi keegi Facebooki reklaame kasutada oskab.

Liiga paljud Facebooki turundajad loodavad siiani lihtsalt postitamisele, aga fakt on see, et need ei jõua väga kaugele (keskmiselt 5% fännibaasist).

Isegi kui postitaksid 7 korda päevas, ei oleks sellest palju kasu, sest postitused jõuavad samade inimesteni (sinu jälgijad). Sul on vaja jõuda aga oma lehest väljapoole, uute inimeste ette… sest sa tahad ju leida uusi kliente!

Kui sa oled nagu enamus ettevõtjaid, siis ei ole sul aega koguda jälgijaskonda ning loota, et nad siis ühel hetkel ostavad. Postitamine on üks osa sotsiaalmeedia strateegiast, aga 80% tulemustest toovad tasulised reklaamid.

Tasuliste reklaamide puhul ei oma tähtsust, mitu korda nädalas sa postitad. Isegi kui postitad kord kuus, töötavad tasulised reklaamid n.ö. taustaks ja toovad stabiilselt tulemusi, iga päev. 

Seetõttu sobivad Facebooki reklaamid igale ettevõttele.

“Ma olin kogu aeg arvanud, et Facebookis edukalt turundamiseks on vaja pidevalt postitada, kuid ma ei mõelnud kunagi sellele, et isegi kui ma lihtsalt postitan, siis see ju ei jõua väga kaugele. Reklaam on ikkagi põhivõti.” Liisi  ★★★★★

Source Serif

Kõige kiirem viis Facebookist kliente leida ja rohkem teenida on tasulised reklaamid

Sotsiaalmeedia turundus on üks suurimaid läbimurdeid kogu maailma reklaaminduse ajaloos. Mitte kunagi varem pole olnud võimalik enda tooteid või teenuseid reklaamida nii kiirelt, lihtsalt ja soodsalt kui praegu.

Aga saladus… miks ühed ütlevad, et “Facebook on parim kanal, kust uusi kliente leida” ja teised “Facebook ei tööta,” on otseselt seotud sellega, kas ja kui hästi keegi Facebooki reklaame kasutada oskab.

Liiga paljud Facebooki turundajad loodavad siiani lihtsalt postitamisele, aga fakt on see, et need ei jõua väga kaugele (keskmiselt 5% fännibaasist).

Isegi kui postitaksid 7 korda päevas, ei oleks sellest palju kasu, sest postitused jõuavad samade inimesteni (sinu jälgijad). Sul on vaja jõuda aga oma lehest väljapoole, uute inimeste ette… sest sa tahad ju leida uusi kliente!

Kui sa oled nagu enamus ettevõtjaid, siis ei ole sul aega koguda jälgijaskonda ning loota, et nad siis ühel hetkel ostavad. Postitamine on üks osa sotsiaalmeedia strateegiast, aga 80% tulemustest toovad tasulised reklaamid.

Tasuliste reklaamide puhul ei oma tähtsust, mitu korda nädalas sa postitad. Isegi kui postitad kord kuus, töötavad tasulised reklaamid n.ö. taustaks ja toovad stabiilselt tulemusi, iga päev. 

Seetõttu sobivad Facebooki reklaamid igale ettevõttele.

“Ma olin kogu aeg arvanud, et Facebookis edukalt turundamiseks on vaja pidevalt postitada, kuid ma ei mõelnud kunagi sellele, et isegi kui ma lihtsalt postitan, siis see ju ei jõua väga kaugele. Reklaam on ikkagi põhivõti.” Liisi  ★★★★★