Koolitus on edasijõudnutele

Facebooki ja Instagrami reklaamide tegemine on jätkuvalt keeruline ja täpseid tulemusi ei oska veel mõõta? Millise reklaamiga kõnetada klienti, et see toimiks? Kuidas tööle panna esimene järelturunduskampaania, mis töötab 24/7? Kõik need küsimused saavad vastused ja teeme koos läbi praktilise töötoa, kus paneme Pixeli abil esimese järelturunduskampaania tööle.

Lisaks käime läbi reklaamide tegemisel põhilised küsimused ja parimad praktikad. Analüüsime tulemusi ja õpime neid lugema. Anname soovitusi, kuidas reklaamida väikese eealrvega (500€/kuus).

Kellele on koolitus mõeldud?

Turundusjuht, turundusspetsialist, sotsiaalmeedia haldaja, väikeettevõtte juht, suure ettevõtte brändijuht, tootejuht.

125 000 €

Inveseeritud Facebooki reklaamidesse

14

Erinevat reklaamikontot haldanud 

1000

Osalenud inimest

40

Läbiviidud koolitust
Facebooki reklaamid, Pixel ja järelturundus

Kuidas Pixeli abil enda ettevõtte turundust automatiseerida ja selle abil müüki kasvatada.

  1. Facebooki reklaamide tegemine ilma koduleheta
  2. Kodulehe liikluse automatiseeritud tunnel, mis töötab 24/7
  3. Pixeli kasutamine online äris Boost Yourself näitel
Facebook reklaamihalduri töötuba

Paneme Facebooki reklaamid tööle ja teeme koos läbi järelturundus kampaania.

  • Õige eesmärgi valimine
  • Custom audience tegemine ja kasutamine järelturunduses
  • Pealkirjade kirjutamine
  • Reklaami üles seadmine algusest lõpuni
  • Kampaania eelarve valimine
  • A/B testi tegemine
Instagrami reklaamid

230 000 eestlast vanuses 18-35 kasutab aktiivselt Instagrami. See pole enam teismeliste pildipäevik, vaid ilmselgelt kanal, kus tehakse reaalseid ostuotsuseid. Kui see on ka sinu sihtrühm, siis ilmselt sa tahad seal aastal 2019 kohal olla. Ei nõua Instagrami konto olemasolu.

  • Praktilised näited Eesti ettevõtete põhjal
  • Miks Facebooki ja Instagrami reklaamid eraldi teha
  • Boost post ja Ads Manager vahe
  • Custom audience kasutamine
  • Reklaamid Instagrami lehe vaatajatele
Tulemuste mõõtmine

Milliseid mõõdikuid jälgida erinevate kampaaniate puhul ja mille järgi otsustada, kas reklaam on hea või halb?

  • CPM – Cost per 1000 impressions
  • CTR – Click through rate
  • CPC – Cost per click
  • Cost per Landing page
  • A/B testi tulemuste võrdlemine

BOONUS: Google Analytics 3 olulist mõõdikut: visits, time on site ja bounce rate

Messengeri võimalused turunduses

Kas teadsid, et Messenger pole enam ainult pere ja sõpradega suhtlemiseks? Et Messengeri on võimalik kasutada nagu emaili? Sinu võimalus olla teistest 5 sammu ees, ajal mil kirjade avamise % emaili 20% asemel on 98%. Räägime sellest lähemalt ning näitame, kuidas endale 10-minutiga esimene juturobot ehitada.

  • Juturoboti kasutamise võimalused äris
  • Esimese juturoboti ülesseadmine (Manychat)
  • Kuidas sina saaksid seda enda ettevõttes rakendada?

Kus toimub ja palju maksab?

Tallinnas Radisson Park Inn Central hotellis, Narva mnt. 7

Alustame hommikukohviga 9.00
Koolitus algab 9.30 ja lõpetame hiljemalt 16.30
Hinna sisse kuuluvad kohvipausid, lõunasöök ja materjalid

TÄISHIND 360€

SOODUSHIND 290 € +KM (348 €) 

Kohtade arv on piiratud 20-le inimesele