fbpx

Facebookis ja Instagramis turundamine alustajale

Kuidas tasuta sotsiaameediast maksimum võtta ja esimesed tasulised reklaamid kohe õigesti teha

Facebookis ja Instagramis turundamine alustajale

Kuidas tasuta sotsiaameediast maksimum võtta ja esimesed tasulised reklaamid kohe õigesti teha

Meilt saad praktilised teadmised koos näidetega

Kuidas igaüks saab väikese eelarve ja tasuta postitustega Facebooki ja Instagramis potentsiaalset kliendibaasi kasvatada (varasem kogemus pole oluline). Anname sulle vajalikud posituste ideed, loome koos sisustrateegia ning jagame sinuga praktilisi nõuandeid ja töötavaid nippe, mida meie ise ja teised koolituse läbinud ettevõtted edukalt kasutavad.

See koolitus on sulle, kui sa oled alustamas sotsiaalmeedia turundusega või oma ettevõttega ning tahad teada, kuidas asi käib! Saad 7 tunniga kogu plaani, kuidas sotsiaalmeedias edukalt ja targalt turundada.

Ettevõtted, kes koolitavad enda töötajaid meie juures:

Ettevõtted, kes koolitavad enda töötajaid meie juures:

Kuidas edukalt turundada Eesti suurimas meediakanalis

Sotsiaalmeedias turundavad igas suuruses ettevõtted, kuna see üks kõige soodsamaid võimalusi turundamiseks võrreldes teiste kanalitega.

Kuigi alustamine on lihtne igaühe jaoks, siis toimiva ja ärilisi eesmärke arvestava strateegia loomine on raske ja lihtsalt juhuslike postituste tegemine edu ei too. Vaja on läbimõeldud strateegiat ja oskust seda ellu viia!

Sotsiaalmeedia turundus, mis toetab müüki

Koolituselt saad kõik teadmised, et sul tekiks pidevalt uusi ideid, kuidas sotsiaalmeedias edukalt turundada ja teha seda selliselt, et see toetaks müüki. Alates brändi teadlikkuse tõstmisest kuni toodete reklaamimiseni. See on ju lõpuks eesmärk, miks sinna sotsiaalmeediasse üldse investeerida.

Mida ja kui tihti postitada? Kuidas postitused levima panna? Millised postitused tõstavad jälgijate kaasatust? Kuidas muuta jälgijad klientideks? Need on vaid mõned küsimused, millele saad koolituselt vastused!

Eduka sotsiaalmeedia taga peitub läbimõeldud strateegia

Loome koos sisustrateegia, mida saad enda töös sotsiaalmeedia sisu planeerimisel aluseks võtta. Tea, millise sagedusega peavad sinu postitused olema ja millist sisu peaksid täna postitama?

Kuidas leida üles tegevused, mis kõige rohkem klientidele korda lähevad ja kuidas neile müüa oma toodet/teenust. Strateegia abil planeerid enda ettevõtte edu!

Ole kursis sotsiaalmeedia trendide ja uute võimalustega

Miks ainult tavapostitustega ei saa kunagi lõpuni edukas olla? Milliseid uusi võimalusi on viimaste aastatega juurde tulnud? Milliseid neist sa kindlasti kasutama peaks? Viime sind kurssi!

Mida sa sellel koolitusel õpid:

  • 3 olulist põhimõtet, mille järgi sotsiaalmeedia sisu planeerida
  • Mis vahe on brändi turundusel ja otseturundusel
  • Kuidas luua sisuturundusplaani ehk mida ja kui tihti postitada
  • Mismoodi luua sisustrateegia, seada eesmärke ja kuidas seda kõike ellu viia
  • Kuidas planeerida Facebookis kampaaniat ja uue toote turule toomist
  • 15 ideed Facebooki postitusteks, millega engagementi tõsta
  • Milliste nippidega postitusi paremini levima panna?
  • 9 sisuplaneerimise nõuannet, mis aitavad aega kokku hoida
  • Kuidas kasvatada Instagrami jälgijate arvu
  • Kuidas muuta Instagrami jälgijad klientideks
  • Milliseid mõõdikuid jälgida Facebookis ja Instagramis
  • Milliseid tööriistu kasutada sotsiaalmeedia haldamiseks

Pärast Facebooki ja Instagrami koolituse läbimist sa...

  • Tead põhimõtteid, kuidas sotsiaalmeedia sisu luua ning kuidas töötada targalt.
  • Tunned Facebooki lehe köögipoolt ja tead tööriistu, mis aitavad postitusi ette planeerida ja aega kokku hoida.
  • Oled tulvil uutest ideedest, mille abil jälgijaid kaasata ja neist järgmised kliendid teha
  • Oskad võrrelda Facebookil ja Instagrami ning mõistad, kumb on sinu ettevõtte jaoks parem kanal.
  • Tead, kuidas Instagram saab abiks olla turunduseesmärkide saavutamisel.
  • Õpid selgeks, kuidas oma häid õnnestumisi korrata ja vigu vältida

Sind koolitavad Sven Nuum ja Teet Torim

Oleme ise ettevõtjad ja praktikud (Boost Yourselfi asutajad) ning jagame koolitustel ainult seda, mida oleme katsetanud ja mis tulemusi toob.

Sven Nuum on Boost Yourselfi kaasasutaja, Nullist sotsiaalmeedia koolituste tegevjuht ja aitanud teistel tublidel Eesti ettevõtetel uue ajastu kanaleid turunduses õigesti kasutada.

Teet Torim on Boost Yourself tegevjuht ja kaasasutaja, TalTech-is digiturunduse õppejõud ning Eesti E-kaubandusliidu juhatuses. Näeme, kuidas meie kogemustest on kasu teistele ja sellepärast olemegi võtnud oma missiooniks jagada seda infot võimalikult paljude Eesti ettevõtetega.

Alati kõige uuem info ja praktilised näited

Võid kindel olla, et päev on kasulik, täis praktilisi nippe ja näiteid ning samas mõnusalt arusaadavas kastmes. Jagame sinuga ainult seda, mis päriselt töötab ja tulemusi toob!

Oleme Eesti Töötukassa koolituskaardi ametlik koostööpartner

Koolituspäev kestab: 9.00 – 16.30

Õppekava: turundus ja reklaam

Koolituse maht: 10 AKT

Koolituse lõpus väljastame sulle tõendi

Õppekava: Turundus ja reklaam
Koolituse maht: 10 AKT