fbpx

FACEBOOKI REKLAAMID & RETARGETING EDASIJÕUDNUTELE

Kiirtee kõige olulisemate Facebooki strateegiateni

Teeme sammu edasi ja õpime põhjalikult tundma retargetingi, Pixeli kasutamist, kampaaniate ehitamist ja tulemuste mõõtmist.

Järgmise taseme koolitus neile, kes juba kasutavad Facebooki reklaame

Facebooki koolitus neile, kellel on Ads Manager juba kasutuses. Süveneme põhjalikult eduka retarget strateegia loomisesse ja pärast koolitust on sul selge plaan, millise sisuga reklaame on sinu firmas vaja luua, kuidas neid suunata, seadistada ja mõõta.

Osalemise eelduseks on vähemalt algteadmised Ads Managerist (reklaamihaldur) ja reklaamide suunamisest. Kui soovid reklaamide kasutamist õppida, siis alusta siit.

Ettevõtted, kes koolitavad enda töötajaid meie juures:

Breden logo
Tartu Ülikool logo
Swedbank
Golden Club logo
Placent Activ logo

Läbimõeldud strateegia, mis kasvatab müüke

Koolitusel kaardistame sinu tänased reklaamid ja vaatame lähemalt, milliseid reklaame peaksid looma igas klienditeekonna etapis. Neid on kokku 5 etappi ja igas omad sõnumid. Kui osa neist on katmata, on müügitunnelis auk ja sinu sõnumid piiravad potentsiaalsete klientide hulka.

Näitame sulle lihtsa Exceli tabeli abil, kus need augud täpselt on ja milliseid reklaame sul vaja luua on. Sama tööriista kasutades on sul võimalus luua läbimõeldud reklaamistrateegia, millega reaalselt ettevõtte müüke ja turuosa kasvatada.

Need teadmised viivad sinu oskused järgmisele tasemele mitte ainult Facebooki reklaamides, vaid aitavad sul näha tervikut ja suurt pilti (tead kuhu fookus panna ja ei kuluta energiat valesse kohta).

Kõige olulisemad ja kasumlikumad sihtrühmad

Iga turundaja peaks teadma, et enamus inimesi ostab hiljem. Uuringud näitavad, et keskmiselt kulub 22 päeva, et jõuda esimesest kokkupuutest ostuni. 

See tähendab, et esimese reklaamiga kohe ostuni jõuda on raske ja kallis. Facebooki retargeting võtab selle pinge maha. Saad potentsiaalseid huvilisi (näiteks külastasid sinu veebilehte, vaatasid Facebookis videot, liitusid meililistiga, külastasid Instagrami profiili, elasid kaasa Facebookis) järgmiste reklaamidega uuesti kõnetada, et anda neile enda toote kohta rohkem informatsiooni ja teha pakkumisi õigel ajal – kui nad on otsustamise ja kaalumise etapis.

Neid võimalusi ja taktikaid peaksid sa kindlasti tundma, kuna just seal peitub kõige rohkem müüke, kõige suurem kasum ja kõige kõrgem ROAS (Return on Ad Spend).

Mõtle korraks kõikide nende veebilehe külastajate peale, kes viimaste kuude või aastate jooksul ilma tehinguta lahkusid. Kui paljud neist oleks ostma tulnud, kui sa oleksid neile retarget reklaami suunanud? Kuna sa ei teinud midagi, siis nad lihtsald unustasid sind.

Fakt on see, et retargeting reklaame mitte kasutades töötab Facebook alati sinu vastu, sest kõige raskem ja kallim on saada inimene ostma kohe esimese reklaamiga.

Tulemuste mõõtmine ja kampaaniate analüüs

Koolitusel käime läbi kõige olulised mõõdikud, mida Facebook Ads Manageris jälgida. Õpid iseseisvalt enda kampaaniaid analüüsima ja otsustama (õigete numbrite põhjal), millal reklaam kinni panna ning millal on õige aeg eearvet tõsta.

Loome sulle koos töölaua, mis annab mõne klikiga ülevaate sulle olulistest numbritest.

Räägime ka sellest, miks Ads Manageri ja Google Analyticsi andmed üksteisest erinevad ning kuidas konversioone ja veebilehe liiklust täpsemini mõõta saab.

Oluline! Koolitusel osalemise eelduseks on reklaamikonto olemasolu ja vähemalt algteadmised Ads Manageri kasutamisest.

iOS muudatused, millega peaksid kursis olema

Facebooki turundus sai 2021. aastal päris tuntavalt pihta, kuna Apple otsustas piirata andmete edastamist nende seadmetest. See on toonud kaasa reklaamide efektiivsuse langemist, reklaamikulude suurenemist ning segadust tulemuste mõõtmisel.

Koolitusel räägime lähemalt, mida need muudatused tähendavad ja kuidas nende keskel luua sellegipoolest edukas Facebooki strateegia, mida iOS 14 muudatused ei tapa.

Mida sa sellelt koolituselt teada saad:

Sind koolitavad Sven Nuum ja Teet Torim

Oleme ise ettevõtjad ja praktikud ning jagame koolitustel ainult seda, mis tulemusi toob. Näeme, kuidas meie kogemustest on kasu teistele ja sellepärast olemegi võtnud oma missiooniks jagada seda infot võimalikult paljude Eesti ettevõtetega.

Sven Nuum on ettevõtja, kes on koos Teet Torimiga nullist üles ehitanud Boost Yourselfi tervisetoodete brändi ja aidanud Eestis 2000+ sotsiaalmeedia turunduses paremaid tulemusi saavutada.

Teet Torim on Boost Yourself tegevjuht ja kaasasutaja, TalTech-is digiturunduse õppejõud ning Eesti E-kaubandusliidu juhatuses. 

Teet Torim ja Sven Nuum

Oleme Eesti Töötukassa koolituskaardi ametlik koostööpartner

Koolituspäev kestab: 9.00 – 16.30

Õppekava: turundus ja reklaam

Koolituse maht: 10 AKT

Koolituse lõpus väljastame sulle tõendi

Õppekava: Turundus ja reklaam
Koolituse maht: 10 AKT

Nullist tõend facebooki koolituse läbimise kohta

REGISTREERIMINE KOOLITUSELE

KOOLITUSE HIND: 295€ + KM

KOOLITUS KESTAB: 09:00 - 16:30

Leave this field blank

MIDA OSALEJAD ARVAVAD?

Koolitusest osavõtja teab, kuidas: