Kuidas saata uudiskirju, mida avatakse ja loetakse

praktiline e-maili koolitus

Tahad oma klientidele rohkem müüa? Ilma, et peaksid iga kliki eest maksma...

Selleks on jätkuvalt üks parimaid kanaleid e-mail, kuna enamus inimesi kasutab e-maili igapäevaselt ja 2017. aastal tehtud uuringu tulemusel väitis koguni 49% inimestest, et nad soovivad nädalas korra saada kirjasid oma lemmikbrändidelt.

Nendele mitte kirjutamisega jätad unarusse inimesed, kes on sinu käest juba ostnud ja ostaksid veel. Neil lihtsalt pole õrna aimugi, mis pakkumised sul kodulehel parasjagu käimas või mis tooteid ja teenuseid vahepeal juurde on tulnud… kui sa ise neid sellest ei teavita.

Ettevõtted, kes regulaarselt oma klientidega kirjutavad ja suhteid edasi arendavad, teenivad e-mailiga keskmiselt 40 eurot iga investeeritud 1 euro kohta.

Mhmh… 40x ROI.

Muudes kanalites peetakse heaks tulemuseks juba 3-5x tasuvust.

Selleks pole sul vaja enda praeguses turunduses midagi muuta ega keerulisi listi kasvatamise strateegiad või automatiseerimisi kasutama hakata.

E-maili turundus on palju lihtsam, kui sa arvad ja üks meie koolitusel osaleja tegi esimese 3 kirjaga 12 063 eurot müüki ning esimese nelja nädalaga kokku 23 404 eurot

Näide:

Kliendibaas lihtsalt istus Mailchimpis ja pärast 3 esimest kirja on tulemused siin:

Selle ettevõte lisamüük kasvas pärast meiliturunduse kasutusele võtmist ilma suurema pingutuseta 15 000+ euro võrra kuus. (ilma, et peaks maksma ühegi kliki või ostu eest)

E-maili koolituse tulemusel:

E-maili koolitus on mõeldud e-poodidele, väikeettevõtetele, teenusepakkujatele, ettevõtte juhtidele, turundajatele, blogijatele - kõikidele, kes soovivad e-maili abil paremaid tulemusi saavutada.

VAATA SISSEJUHATAVAT KLIPPI KOOLITUSELT

VEEL PEAKSID TEADMA, ET KLIENT KAS OSTAB KOHE VÕI HILJEM

Umbes 85% inimestest ei osta kohe. Nad ostavad hiljem.

Pajud neist, kes “käe tõstsid,” sinu toote või teenuse vastu huvi üles näitasid, on valmis ostma järgmise 30-90 päeva jooksul.

See oleneb sellest, mida sa müüd. Kui see on igapäevane tarbetoode, mida ostetakse tihti, siis tuleb ka ostuotsus kiiremini… võib-olla juba esimese 7 kuni 30 päeva jooksul.

Kui tegemist on kallimapoolse teenuse või tootega, mida ostetakse harva või 1-2 korda elus, võtab tehinguni jõudmine ka kauem aega.

Täna tuleb 100 inimest sinu kodulehele. neist 1-2 jõuab kohe esimesel külastusel tehinguni ja ülejäänud 98-99 lahkuvad…

Ometi on ka need inimesed huvitatud sinu pakutavast.

KAS SA TEED TÄNA MIDAGI, ET NENDE “KÄE TÕSTNUD” INIMESTE KÄEST MEILIAADRESS SAADA?

Kui ei, raiskad palju raha uute klientide leidmiseks, kellest vaid väike osa tehinguni jõuab. Nii lahkuvad iga päev sajad inimesed sinu kodulehelt ja tõenäoliselt ei jõua sinna enam ka mitte kunagi tagasi.

Tule e-maili koolitusele ja peatame selle lekke sinu äris ning teeme sulle asja selgeks lihtsate ja praktiliste näidete abil, mida saad oma äris kohe kasutama hakata.

Iga ettevõte saab e-maili turundust oma äris kasutada, et:

  1. Saata täpselt sihitud ja personaalseid sõnumeid
  2. Kasvatada meililisti neist, kes esimesel kodulehe külastusel ei ole veel valmis tehingut tegema
  3. Konverteerida need liitujad järgmisteks klientideks
  4. Tugevdada suhteid olemasolevate klientidega
  5. Tõsta klientide lojaalsust, tutvustada teisi tooteid ja kutsuda uuesti ostma
MEIE KOOLITUSTEL ON OSALENUD

Koolitajad

Teet Torim ja Sven Nuum

Boost Yourselfi ja Nullist asutajad

Alustasime turundusega juba 10 aastat tagasi ning sellest viimased 5 aastat ehitanud enda äri (Boost Yourself ja Nullist). Näeme, kuidas meie kogemustest ja teadmistest on kasu ka teistele firmadele ning seepärast olemegi võtnud oma missiooniks jagada seda infot võimalikult paljude tublide Eesti ettevõtetega.

Enda kogemust oleme jaganud ka kohalikes arenduskeskustes, ettevõtluspäeval, Euroopa Innovatsiooni Akadeemias, Eesti E-kaubandusliidus ning Tallinna Tehnikaülikoolis.

Kuula podcasti

12 põhjust, miks iga ettevõte peaks kasutama e-maili turundust

Nullist podcasti saates räägime lähemalt, miks on meiliturundus iga ettevõtte jaoks oluline kanal. Eriti praegu, kus uute klientide leidmine on järjest raskem ja kallim.​

KKK

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Pole üldse vahet, mis äris või valdkonnas sa tegutsed, kas sinu veebilehelt saab osta või mitte. Koolitusel õpitut saad rakendada ükskõik millises äris või valdkonnas. Kaasa arvatud B2B ja teenuse müügi puhul.

E-maili koolitus on sulle suurepäraseks hüppelauaks, kui oled alles alustamas oma ettevõttega või sul pole veel e-maili listi, kellele kirjutada.

Ei, see ei ole Mailchimpi kasutamise koolitus. Me õpetame sulle kuidas meiliturundust äris kasutada.

Anname sulle parimad strateegiad, tööriistad ja teadmised, kuidas hakata kiiresti listi kasvatama, teadmise, miks meililist vajalik on ning sammud, kuidas see list klientideks konverteerida.

Lisaks saad teada, milline on eduka e-maili üles ehitamise valem ja kuidas kirjutada kirju, mis ei mõju mass-reklaamina. 

Ei ole. Sul on vaja ainult arvutit, internetti ja tahet õppida. Teeme sulle asja selgeks lihtsate ja praktiliste näidete abil, mida saad oma äris kohe kasutama hakata.

Teeme koolitusi nii virtuaalses kui reaalses klassiruumis ja mõlemal on omad suured tugevused. Virtuaalkoolitus toimub Zoomi vahendusel, see on ühine veebi-klassituba, kus oleme kõik koos, aga samas saad füüsiliselt olla täpselt seal, kus parasjagu oled – kodus, kontoris, reisil… Reaalne klassituba asub Tallinnas Park Inn by Radisson hotellis ja sealne koolitus pakub vahetut kontakti ning ühiseid pause. 

Mõlemad koolitused toimuvad reaalajas ja pideva ühise aruteluga – mõlemal juhul oled kogu aeg kaasatud ning info mida omandad, on 100% sama.

Valik on sinu – meile meeldivad mõlemad koolitusvormid!

Jah, oleme Eesti Töötukassa koolituskaardi partner ja koolitusel saab osaleda ja Tööta ja Õpi programmi raames.