Facebook Pixel: Tööriist, mida 90% Eesti ettevõtetest ei kasuta

Facebooki ja Instagrami koollitus

Kohtusin Traffeli asutajaga ning rääkides äri kasvatamisest, jõudsime väga kiiresti sotsiaalmeediani ja kuidas me oleme täna Boost Yourselfi turunduse üles ehitanud.

Täpselt sama jutuajamine oli mul mõni aeg tagasi ka BredenKids asutajaga. Mulle meeldib nendega kaasa mõelda ja arutada erinevaid turundusideid, sest kõik kolm ettevõtet on valmis ehitanud tooted, mis on välja kasvanud meie enda kirest või huvist. Me teame, et oleme inimestele abiks ja veel mitmetel kümnetel tuhandetel inimestel oleks vaja meie tootest või teenusest teada saada.

Kuidas jõuda läbi Facebooki uute inimesteni

Ainult nii saab ettevõte kasvada ja aidata rohkem inimesi, kellel meid vaja on ja kes meie tootest kasu saaksid.

  • Boost Yourself aitab elada tervislikumat elu
  • Traffel aitab sul leida üles kõige paremad lennudiilid
  • BredenKids aitab sul lapse mugavalt ja stiilselt riidesse panna

Oleme oma hinge ja südame neisse toodetesse pannud, aga ometigi on raske jõuda uute inimesteni. Sest peame keskenduma ka ettevõtte kasvatamisele, juhtimisele ning samal ajal tahame toodet veelgi paremaks timmida.

Asi ei ole selles, et Facebook ei tööta. Vaid selles, et pole õpitud seda kasutama.

Ka Teeduga sotsiaalmeedia koolitusi läbi viies arutame teiste ettevõtjatega, kes oma äri ehitavad ning näen, kui vähe teatakse tegelikult Facebooki tehnilistest võimalustest. Kõik teavad, et postitusi saab võimendada ja 90% teeb seda “boost post” ehk “võimaneda postitust” nupuga. See n.ö easy button, mis kohe postituse all paremas nurgas on. Üks-kaks-kolm ja boostitud. Nüüd jääme müüke ootama?

See ei ole Facebookis turundamine…. see on raha kulutamine.

Nii suunatakse reklaam enamasti kõigile, teadmata kuhu see üldse välja jõuab või kellele sellest kasu oli. Tulemuste mõõtmisest rääkimata. Facebooki eesmärk ei ole aga sinu raha ära võtta, vaid see sinu kasuks koos algoritmidega tööle panna. Selleks tuleb Facebook aga esmalt endale selgeks teha.

“Vaid murdväike osa Eesti ettevõtteid kasutab reklaamide täpseks suunamiseks Facebook Pixeli võimalusi ning siin ei ole vahet, kas teed äri online või offline’s.”

Facebooki ja Instagrami koollitus

Milliseid võimalusi Facebook tegelikult pakub?

Vaid murdväike osa ettevõtteid kasutab reklaamide tegemiseks ja sihtimiseks Facebooki reklaamihaldurit ja Facebook Pixelit. Ja siin ei ole vahet, kas teed äri online või offline’s. Kui sul on fännileht ja sinu kodulehel käivad inimesed, siis sul on oma äri jaoks vaja Pixel tööle panna.

Hoiatus! Edasi lugedes ja Facebooki võimalustest päriselt aru saades tahad sa neid juba homme töösse võtta.

Kas teadsid, et Facebookis saab:

  • Seadistada nö automaatkampaaniad, mis toovad 24/7/365 uut liiklust kodulehele – suunatud uuele inimesele, välistades juba lehte külastanud inimesed ja fännid.
  • Valida külastuse ajaloo järgi publikut – 5-, 10-, 30- ja 180-päeva taguseid külastajad ning suunata neile erinevaid kampaaniaid.
  • Suunata potentsiaalsetele klientidele pärast konkreetse lehe vaatamist järelpakkumine – ainult näiteks järgmiseks 5 päevaks, välistades juba ostu sooritanud kliendid.
  • Muuta olemasolev meililist publikuks, kellele näiteks pärast meilikampaaniat konkreetne reklaam/pakkumine suunata.
  • Teha meililisti publikust omakorda teine lookalike publik – koostatud sinu tänaste klientide admete põhjal.
  • Suunata reklaam neile, kes on sinu lehel käinud, aga ei ole veel Facebookis fänniks hakanud.

“600 potentsiaalselt klienti teeb kliki sinu kodulehele. Need 600 on inimesed, kes on sinu tootest huvitatud, aga mida nüüd edasi teha? Siin tulebki appi Pixel ja lubab sul nendele 600-le saata eraldi sõnumi või pakkumise.”

Kas olid nendest võimalustest varem kuulnud?

Pixel annab sulle võimaluse pikendada enda parimate postituste ja reklaamide eluiga ilma, et sellega juba olemasolevaid fänne või kliente tüütaksid.

Saad välistada näiteks viimase 6 kuu jooksul kodulehte külastanud inimesed ning jõuda iga päev uute potentsiaalsete klientideni, kes pole sinust varem kuulnud.

Selleks tuleb installida esmalt lehele Facebook Pixel. WordPressi peale ehitatud kodulehel käib see lihtsalt ja 5 minutiga.

Oled valmis enda Facebooki ja Instagrami turunduse järgmisele tasemele viima? Tule koolitusele

Mis on Facebook Pixel?

Facebook Pixel – veebilehele lisatakse küpsis, mis salvestab külastaja liikluse, et talle hiljem näidata sobivaimat reklaami.

Läbi selle saab ka näidata õige hetkel õiget pakkumist inimesele, kellele see korda läheb.

Ilma Pixeli ja “võimenda postitust” nupuga näidatakse ühte ja sama reklaami kõigile ning sealt ei olegi mingeid tulemusi oodata. Peale selle, et reklaam lihtsalt jõudis inimesteni.

Meie eesmärk on, aga inimesi kodulehele tuua, et seal juba lähemalt enda toodet ning lahendusi tutvustada.

Tasulist postitust näeb Facebookis 7000 inimest ja nendes 600 teeb kliki kodulehele. Need 600 on inimesed, kes on sinu tootest huvitatud, aga mida nüüd edasi teha? Siin tulebki appi Pixel ja lubab sul nendele 600-le saata eraldi sõnumi või pakkumise.

90% Eesti ettevõtetest täna Facebooki Pixelit veel ei kasuta ja sul on võimalus neist sammuke ees olla.

Kunagi ei tea, kaua see kestab, sest mida rohkem ettevõtteid Facebooki tuleb, seda kallimaks iga tegevus seal läheb.

Aastal 2018 pead olema ise valmis uusi asju katsetama, sest arengud toimuvad kiiremini kui kunagi varem ja rongi kõrval pingil ajalehte lugedes võid viimasestki rongist maha jääda. Keegi sind ootama ei jää.

Olen Facebook Pixelit kasutanud viimased 3 aastat ning koolitustel õpetanud sadadele turundajtele, väikeettevõtjatele, kuidas ka nemad saaksid selle abil Facebooki kordades efektiivsemalt kasutada.

2018 on aeg Facebooki võimalused endale segeks teha

Kui tunned, et see aitaks sinu äri sel aastal kasvatada, siis tere tulemast koolitusele ja aitame sul Facebooki järgmisele tasemele viia.

PS! Pean hoiatama, et kohtade arv on piiratud ja need täituvad väga kiiresti!