Facebook Pixel: Tööriist, mida 90% Eesti ettevõtetest ei kasuta

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Kohtusin Traffeli asutajaga ning rääkides äri kasvatamisest, jõudsime väga kiiresti sotsiaalmeediani ja kuidas me oleme täna Boost Yourselfi turunduse üles ehitanud.

Täpselt sama jutuajamine oli mul mõni aeg tagasi ka BredenKids asutajaga.

Mulle meeldib nendega kaasa mõelda ja arutada, kuidas Facebooki ja Instagrami turunduses efektiivsemalt kasutada ning milline strateegia võiks paremini toimida.

Kõik kolm ettevõtet on valmis ehitanud tooted, mis on välja kasvanud meie enda kirest või huvist. Me teame, et oleme inimestele abiks ja veel mitmetel kümnetel tuhandetel inimestel oleks vaja meie tootest või teenusest teada saada.

Kuidas jõuda läbi Facebooki uute inimesteni

Ainult nii saab ettevõte kasvada ja aidata rohkem inimesi, kellel meid vaja on ja kes meie tootest kasu saaksid.

  • Boost Yourself aitab elada tervislikumat elu
  • Traffel aitab sul leida üles kõige paremad lennudiilid
  • BredenKids aitab sul lapse mugavalt ja stiilselt riidesse panna

Oleme oma hinge ja südame neisse toodetesse pannud, aga ometigi on raske jõuda uute inimesteni. Sest peame keskenduma ka ettevõtte kasvatamisele, juhtimisele ning samal ajal tahame toodet veelgi paremaks timmida.

Hoiatus! Edasi lugedes ja Facebooki võimalustest päriselt aru saades tahad sa neid juba homme töösse võtta.

Asi ei ole selles, et Facebook ei tööta. Vaid selles, et pole õpitud seda kasutama.

Ka Teeduga sotsiaalmeedia koolitusi läbi viies arutame teiste ettevõtjatega, kes oma äri ehitavad ning näen, kui vähe teatakse tegelikult Facebooki tehnilistest võimalustest.

Kõik teavad, et postitusi saab võimendada ja 90% teeb seda “boost post” ehk “võimaneda postitust” nupuga. See n.ö easy button, mis kohe postituse all paremas nurgas on. Üks-kaks-kolm ja boostitud. Nüüd jääme müüke ootama?

See ei ole Facebookis turundamine…. see on raha kulutamine.

Esiteks ei saa nii luua uusi reklaame (mida Ads Manager võimaldab), sihtimise võimalused on piiratud ja tulemustest pole ülevaadet.

Näeme, et kusagile jõuab, aga kas tulemusi ka toob? Ja jääbki tunne, nagu Facebooki reklaamidele kulutatud raha läheks nagu musta auku…

Kuigi see võiks olla parim investeering ettevõtte kasvu ja uute klientide leidimiseks.

Facebooki eesmärk ei ole aga sinu raha ära võtta, vaid see sinu kasuks tööle panna, et leida üles sinu ideaalselt kliendid. Selleks pead aga esmalt ise endale Facebooki selgeks tegema.

Kas teadsid, et Facebookis saab:

  • Seadistada nö automaatseid kampaaniad, mis toovad 24/7/365 uusi potentsiaalseid kliente kodulehele.
  • Välistada “kes näevad reklaami” hulgast need, kes on sinu kodulehte viimase 30 päeva jooksul külastanud.
  • Luua kodulehe külastuse ajaloo järgi publikut – 5-, 10-, 30- ja 180-päeva taguseid külastajad ning suunata neile eraldi reklaame.
  • Suunata potentsiaalsetele klientidele pärast konkreetse lehe vaatamist järelpakkumine – ainult näiteks järgmiseks 5 päevaks, välistades juba ostu sooritanud kliendid.
  • Muuta olemasolev meililist publikuks, kellele näiteks pärast meilikampaaniat konkreetne reklaam/pakkumine suunata.
  • Suunata reklaam neile, kes on sinu lehel käinud, aga ei ole veel Facebookis fänniks hakanud.

Nii ei tüüta sama reklaam enam samu inimesi, vaid saad valmis ehitada automaatselt töötava müügitunneli, kus:

  1. Reklaamid, mis suunatud ainult uutele inimestele
  2. Taasturundusreklaamid, mis räägivad lähemalt tootest, teenusest
  3. Taasturundusreklaamid, mis kutsuvad järgmist sammu tegema ehk ostma

Sealt tuleb 7-10x ROAS (Return on Ad Spent) vs heal juhul 1-3x, kui kasutad võimenda postitust nuppu Facebooki lehel.

Kui kuulsid nendest võimalustest esimest korda, siis soovitan sul tulla meie koolitusele. Seal selgitame kogu selle teema samm-sammult koos praktiliste näidetega lahti.

Alustades sellest, kuidas panna paika õiged eesmärgid, määrata eelarve, periood, sihtrühmade loomine ja kõige tähtsam – mis peaks olema taasturundus reklaamide sõnum.

Facebook Pixeli abil saad näidata õigel hetkel õiget pakkumist õigele inimesele

Ilma Pixeli ja “võimenda postitust” nupuga näidatakse ühte ja sama reklaami kõigile ning sealt ei olegi mingeid tulemusi oodata. Peale selle, et reklaam lihtsalt jõudis inimesteni (Reach).

Vaatame ühte näidet.

600 potentsiaalselt klienti teeb kliki sinu kodulehele. Need 600 on inimesed, kes on sinu tootest huvitatud, aga mida nüüd edasi teha? Siin tulebki appi Pixel ja lubab sul nendele 600-le saata eraldi sõnumi või pakkumise. Nad on sinu kõige soojem sihtrühm, kes on valmis astuma järgmist sammu, aga enamus ettevõtteid ei suuna nendele inimestele mitte ühtegi reklaami.

Enamus ettevõtteid keskenduvad aga ainult nö esimesele tasemele ja need, kes on juba huvi üles näidanud, on jäetud täielikult tähelepanuta.

90% Eesti ettevõtetest täna Facebooki Pixelit veel ei kasuta ja see tähendab, et sul on võimalus neist sammuke ees olla.

Nagu ma ütlesin.. asi ei ole selles, et Facebook ei tööta. Vaid selles, et pole õpitud seda õigesti kasutama.

Praegusel ajastul pead sa olema ise valmis uusi asju katsetama, sest arengud toimuvad kiiremini kui kunagi varem ja rongi kõrval pingil ajalehte lugedes võid viimasestki rongist maha jääda. Keegi sind ootama ei jää. See on reaalsus.

Olen Facebook Pixelit kasutanud viimased 4 aastat ning koolitustel õpetanud sadadele turundajatele, väikeettevõtjatele, kuidas ka nemad saaksid selle abil Facebooki kordades efektiivsemalt kasutada.

Nüüd on sinu kord otsustada.

Kas tahad jätkata vanamoodi ja kulutada palju aega ja vaeva, ilma tulemust nägemata? Või tahaksid kergema vaevaga luua reklaame, mis tõesti toovad ka uusi kliente tulemusi?

On aeg Facebooki võimalused endale selgeks teha

Kujuta ette, kuidas sama pingutusega saaksid teha Facebookis 2-3x paremaid tulemusi?

Kuidas see mõjutaks sinu äritulemusi? Kuidas see mõjutaks sinu sissetulekut?

Sa ei ole ainus, kes Facebooki osas abi vajaks ja see on ka üks peamiseid põhjuseid, miks täna ise oma praktilist kogemust teistele ettevõtetele edasi anname.

Koolitusel võtame Pixeli ja taasturunduse pulkadeks lahti, sest see teema tahab mitmetunnist fookusseeritud aega ja tähelepanu.

Kui see tundus sulle, et saaksid selle abil oma ärile uut hoogu anda ja aitaks Facebook turunduses sammu edasi teha, siis kliki siin ja pane end järgmisele koolitusele kirja.

See on mõeldud müügi- ja turundustöötajatele, Facebooki haldajatele ja reklaamijatele, väike-ettevõtete juhtidele ja omanikele ning kõikidele teistele, kellel tarvis kasutada sotsiaalmeedia kanaleid.

Luban sulle, et pärast koolitust hakkad Facebookis turundamist täiesti uues valduses nägema – nagu ka kogu turundust üldiselt. 

Jaga seda postitust

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email